Buducnost obrazovanja

Sad sam shvatila na šta misliš, kako mi na fakultetima imamo dečju psihologiju, pedagošku psihologiju i razvojnu psihologiju, mislio si i praktično sve to da naučimo prvo. Mi svakako sve metodike praktično primenjujemo , ne samo teorijiski, što znači da držimo časove deci i to nam je deo ispita.Tako da mi nije najjasnije gde bi to trebali da specijalizujemo i na koji način.

Психологија има проблема и подложна је тренутној идеологији и режиму...

Четврти јахач нихилизма - Фројд
 
Парадигма друштвених наука... САНУ је ту највише застранио

Психо-логија = ДушоЛогија

Науке(а) /некада је била једнина/ цивилног друштва не верује у душу, већ у случајност материје, хемије и др.процеса, па су читаву религију, идеологију, рационализовали, препаковали, склепали око трансхуманизма....

И тако тај, нови Врли Свет...
 
Ајмо, ајмо људи , мислите мало...о будућности

...по ко зна који пут питам:
Шта ће оваквом друштву, која скоро нема средњу грађанску класу, модел школства за средњу класу...???

Питање за Mилиiон €уреа...:kafa:
 
Добро, ајмо мислиоци,...

Да би смо видели будућност образовања, треба да видимо ко су будући ђаци и студенти/корисници, када садашњи ђаци буду имали децу ђаке...

Ко су та будућа деца и каква су садашња деца будући родитељи??
 
https://www.telegraf.rs/hi-tech/edu...ene-gimnazije-je-najbolja-nastavnica-u-srbiji

*Baš kao i ime gimnazije u kojoj radi, tako je i Majin pristup savremen i otvoren za potrebe dece:

-Ako želite da budete uspešni u bilo kom poslu, a posebno kada radite sa decom, morate biti spremni da se stavite u cipele onog drugog. Današnje generacije se brzo razvijaju i uče uz upotrebu modernih tehnologija, uključujući pametne telefone. Takav proces ne treba da ignorišemo ili da mu se suprotstavljamo, već treba da pokušamo ga na kreativan način iskoristimo u nastavi. Ukoliko je učeniku od 16 godina sedmi čas engleski jezik, onda ne možemo očekivati da komplikovane gramatičke lekcije savlada na, uslovno rečeno, tradicionalan način. Mnogo više uspeha ćemo postići ukoliko mu gradivo prezentujemo kroz interaktivne vežbe.*

ma bravo , bas kako predlazem

drago mi je da ima onih koji shvataju da tehnologiju treba iskoristiti a ne biti protiv nje
 
Добро, ајмо мислиоци,...

Да би смо видели будућност образовања, треба да видимо ко су будући ђаци и студенти/корисници, када садашњи ђаци буду имали децу ђаке...

Ко су та будућа деца и каква су садашња деца будући родитељи??
Sadašnja deca , budući roditelji će prvo svoje roditelje proterati na neko ostrvo, kad napune , recimo 60 god :mrgreen: ukinuće obrazovanje ali će unaprediti rad splavova, barova, kladionica :mrgreen: prodaće ono malo dedine zemlje , ako je preostalo štogod. AI će im pisati knjige, slikati i baviti se sportom :mrgreen: Divna, svetla budućnost ;)
 

Има у историји филозофије како је настајао 4-ти сталеж описан и у Грчкој филипикама и у Риму хлеба и игара.

Почиње Сократовом смрћу/први запис, настала је због тираније демократије, а не због кварења омладине који је био изговор руљократије

Мораш спознати узроке, демократско понашање је увек шаблонско, без обзира на технологију, а прогресивизмом само се боље види друш.пропаст

Образовање неће постојати, осим као приватно власништво...
 
https://www.telegraf.rs/hi-tech/edu...ene-gimnazije-je-najbolja-nastavnica-u-srbiji

*Baš kao i ime gimnazije u kojoj radi, tako je i Majin pristup savremen i otvoren za potrebe dece:

-Ako želite da budete uspešni u bilo kom poslu, a posebno kada radite sa decom, morate biti spremni da se stavite u cipele onog drugog. Današnje generacije se brzo razvijaju i uče uz upotrebu modernih tehnologija, uključujući pametne telefone. Takav proces ne treba da ignorišemo ili da mu se suprotstavljamo, već treba da pokušamo ga na kreativan način iskoristimo u nastavi. Ukoliko je učeniku od 16 godina sedmi čas engleski jezik, onda ne možemo očekivati da komplikovane gramatičke lekcije savlada na, uslovno rečeno, tradicionalan način. Mnogo više uspeha ćemo postići ukoliko mu gradivo prezentujemo kroz interaktivne vežbe.*

ma bravo , bas kako predlazem

drago mi je da ima onih koji shvataju da tehnologiju treba iskoristiti a ne biti protiv nje
Svaka čast,ovako se radi kada je profesor dobro plaćen u privatnoj gimnaziji.
 
Svaka čast,ovako se radi kada je profesor dobro plaćen u privatnoj gimnaziji.

Зар и ти верујеш у демократију и то дечију.
Демократија је пречесто детињаста

Боље је веровати у бизнис

Ukoliko želite da vaše dete pohađa gimnaziju u kojoj radi najbolja nastavnica u Srbiji, prijavite se ovde.​

 
Схвати ово као театар апсурда

Ти си Театар
Ја сам Апсурд...:aha:

Ууу...то ти је метафора на нивоу "ти си утичница, ја сам утикач". Или..."ја сам пчела, ти си цвет".

Имају и мајстори неке метафоре са шрафовима, ал' не знам тачно како иду.
 
Вау...

Алтеру, ниси укапирао, испао си из нормалне конверзације, па сада дивљаш од декаденције

Нема будућности ни живота у процедурама цивилног друштва...мртвији сте него што сам мислио. Распадате се убрзано
 
-Ako želite da budete uspešni u bilo kom poslu, a posebno kada radite sa decom, morate biti spremni da se stavite u cipele onog drugog. Današnje generacije se brzo razvijaju i uče uz upotrebu modernih tehnologija, uključujući pametne telefone. Takav proces ne treba da ignorišemo ili da mu se suprotstavljamo, već treba da pokušamo ga na kreativan način iskoristimo u nastavi. Ukoliko je učeniku od 16 godina sedmi čas engleski jezik, onda ne možemo očekivati da komplikovane gramatičke lekcije savlada na, uslovno rečeno, tradicionalan način. Mnogo više uspeha ćemo postići ukoliko mu gradivo prezentujemo kroz interaktivne vežbe.*

Класичан популизам, а иначе глупости.
По њима би и Њут испао глуп јер је користио само оловку и папир уз фењер.
 
Класичан популизам, а иначе глупости.
По њима би и Њут испао глуп јер је користио само оловку и папир уз фењер.
olovku , papir , fenjer - to je bilo najmodernije sto je tad moglo

mislis da sve one ucene glave kroz istoriju ne bi koristile sadasnju tehnologiju?
 

Back
Top