Best quotes!

-I once read an interesting book. It said that most people lost in the wilds, they... They die of shame.
-What?
-Yeah. They die of shame. 'What did I do wrong? How could I have gotten myself into this?" And so they sit there, and they... die. They didn't do the one thing that would've saved their lives.
-And what is that, Charles?
-Thinking.

The Edge

Out here. A little different
from the fashion world.

Little different from snorting
coke off the girls' hipbones.

- In what way?

You've given me a taste for life. I wanna be happy. Sleep in a bed, have roots.

( Léon: The Professional )

difenbahija-slika-73296140.jpg

- Now, apparently, lady was married to a real piece of dog shit. I mean a real fuckin' animal. He used to do things to her.
- Do things? Do things like what?
- What would he do? Did he beat her up or something?
- I don't know what he did. He just did things, all right?
So, anyway, one night she plays it real cool. She waits for this bag of shit to get drunk, he falls asleep on the fuckin' couch, she sneaks up on him, puts some wacko glue on his dick and glues his dick to his belly!
- Jesus Christ!
- I'm serious, man. I'm serious. I'm dead serious. They had to call the paramedics to cut the prick loose, literally!
- Was he all pissed off?
- How would you feel if every time you had to take a piss you had to do a fuckin' handstand?

Reservoir Dogs

- Now, apparently, lady was married to a real piece of dog shit. I mean a real fuckin' animal. He used to do things to her.
- Do things? Do things like what?
- What would he do? Did he beat her up or something?
- I don't know what he did. He just did things, all right?
So, anyway, one night she plays it real cool. She waits for this bag of shit to get drunk, he falls asleep on the fuckin' couch, she sneaks up on him, puts some wacko glue on his dick and glues his dick to his belly!
- Jesus Christ!
- I'm serious, man. I'm serious. I'm dead serious. They had to call the paramedics to cut the prick loose, literally!
- Was he all pissed off?
- How would you feel if every time you had to take a piss you had to do a fuckin' handstand?

Reservoir Dogs

:rotf: Ovo samo Tarantino može da sroči i da ispadne kako treba....

Jules:
You remember Antoine Roccamora, half black, half Samoan, used to call him Tony Rocky Horror?

Vincent:
Yeah, maybe. Fat, right?

Jules:
I wouldn't go so far as to call the brother fat, I mean he got a weight problem. What's the n*gger gonna do? He's Samoan.

To je jedini njegov film koji volim. Ne traje predugo, nema predugih dijaloga i filozofiranja, a odvale i humor podsećaju na one iz Goodfellas.

Posle onog njesra I Saw The Devil morao sam da pogledam nešto staro i provereno dobro, malo da se oraspoložim.

Odličan kriterijum za gledanje i izbor filmova :ok:, ili ti - 'cause storing dead niggers ain't my ******* business, that's why. ;)

Ustvari, ima mnogo njih koji traju po tri sata i koje obožavam ali zato što su mi zanimljivi.

Ali većina Tarantinovih negde na polovini počinje da smara.

Ovako aj da probam da rekapituliram Tarantina, šta mi se dopada kod njeg a šta ne -

Prava romansa, odličan scenario, iako ga je snimio Toni Skot, film je carski... Tarantino bi ga verovatno ubio onim njegovim konstantnim flešbekovima..
Ulični psi, Petparačke priče, četvrta soba iz Four rooms koju je on radio... njegovi najbolji filmovi,ja i ortak koji smo odrastali na kinematografiji sredinom 90-ih i dan danas ispaljujemo replike iz tih filmova iako smo matori ko babe sada...
Džeki Braun, sranje, što više odmiče sve više počinje da smara što ti kažeš... ima par dobrih fora tipa - Neću da legnem u hebeni prljavi prtljažnik!; ali sve u svemu dosta tanko.
Kil Bil, totalno me zaobišao hajp oko ta dva filma, ne znam ni dal sm ikada odgledao cele filmove, nego sve zbrda zdola... nije me interesovalo.
Od novijih, Inglorious basterds, sviđa mi se ona scena na nemačkom u podrumu & početak sa Volcom... sve ostalo manje više.
Volim Đanga, dijaloge, sve, Di Kaprija, Džeksona u tom filmu... čak kada sam ga ponovo gledao, ni ona preteranost na kraju mi nije smetala, ubacio sam sebe u krvožedni osvetnički mod...
Hejtful 8, odgledao jedanput, nemam želje da ga repriziram.
To je to.

Da, onaj grajdhaus film sa Kurtom Raselom, Tarantino ga ocrni, proglasi svojim najgorim filmom... ja ga gledao posle proslave jedne Nove godine, bio sam cirka, jeo čips i uživao u vožnji, cerekao se kao lud, baš mi legao....

Videćemo kakav će biti ovaj novi sa tematikom Menson familije, spojio je Di Kaprija & Pita, valjda će biti dobar...

Po meni, on na jednoj strani odradi dobar posao, al na drugoj zasere debelo. Na primerima True Romance i Natural Born Killers se pokazao kao dobar scenarista, zatim odlično je osmislio Volcov lik u Bastardsima, u Grindhouse je one kaskaderske scene sjajno osmislio... i uvek je imao sjajan izbor muzike.

Ali sa druge strane... Recimo, u Đangu i H8 je potpuno nepotrebno imao potrebu da se osveti belcima za maltretiranje crnaca. Kao da nema milion drugih filmova na tu temu.

Po meni, on na jednoj strani odradi dobar posao, al na drugoj zasere debelo. Na primerima True Romance i Natural Born Killers se pokazao kao dobar scenarista, zatim odlično je osmislio Volcov lik u Bastardsima, u Grindhouse je one kaskaderske scene sjajno osmislio... i uvek je imao sjajan izbor muzike.

Ali sa druge strane... Recimo, u Đangu i H8 je potpuno nepotrebno imao potrebu da se osveti belcima za maltretiranje crnaca. Kao da nema milion drugih filmova na tu temu.

Ako se za nešto Tarantinu može odati priznanje, to je da dobro osmišljava dijaloge & da pravi likove koji su karakteristični, i koji ostaju urezani u istoriji 7 umetnosti ( dobro žene sa katanama i žutim adidas trenerkama mu nisu prošle kod mene :lol: ). Nemam pojma to za apologetiku ropstva*, samo znam da ga Spajk Li recimo konstanto proziva da mu je svaki film to much of N word, ili tako nešto. Zna da krade, i to krade od najboljih, ponekad čak ne ni vešto. Ja sam se recimo krstio kada je izjavio da je hteo u H8 da izazove isti efekat sa onim mladim nabildovanim glumcem (ne znam mu ime), koji nikad nije glumio zlikovca,kao recimo Serđio Lione sa Henrijem Fondom u OUATIW.

Alo rođače nisi ni blizu bio -

Ju džast menšnd maj nejm

* pogrešno upotrebih izraz, ne brani on ropstvo već ga napada, isti kuratz, htedoh da ispadnem pametan pa upotrebim fensi reč apologetiku, ali vidi se šta htedoh reći valjda :confused:

Poslednja izmena:
I want to talk to you about the war for the soul of Los Angeles. You see, our forbearers fought savage Indians and Mexican bandits to win Los Angeles. And now, we're losing her to an Eastern crook.

Gangster Squad

Brothers and sisters, I am here to tell you that I charge the white man. I charge the white man with being the greatest murderer on earth. I charge the white man with being the greatest kidnapper on earth. There is no place in this world that this man can go and say he created peace and harmony. Everywhere he's gone, he's created havoc. Everywhere he's gone, he's created destruction. So I charge him. I charge him with being the greatest kidnapper on this earth! I charge him with being the greatest murderer on this earth! I charge him with being the greatest robber and enslaver on this earth! I charge the white man with being the greatest swine-eater on this earth.

Malcolm X

Brothers and sisters, I am here to tell you that I charge the white man. I charge the white man with being the greatest murderer on earth. I charge the white man with being the greatest kidnapper on earth. There is no place in this world that this man can go and say he created peace and harmony. Everywhere he's gone, he's created havoc. Everywhere he's gone, he's created destruction. So I charge him. I charge him with being the greatest kidnapper on this earth! I charge him with being the greatest murderer on this earth! I charge him with being the greatest robber and enslaver on this earth! I charge the white man with being the greatest swine-eater on this earth.

Malcolm X

fakin ej, možda nisam grejtest kidnaper on urt, ali svakako tamanim pork-čops.

- - - - - - - - - -

guilty

Back