Boje u vasem zivotu

bobba:
Cesto me nerazumeju kad kazem da ja vidim sve kroz boje, ime ovde navedeno kao nick ja dobijem boju njegovu, i uvek je ta ista boja oko njegovog posta pa cak i zvuk, ton, boju glasa, bariton primera radi.
A vi, dali dozivljavate kao ja ove nikove ovde.
Da vas cujem.........:))))

hehe...pa nista neobicno...i ja imena vidim u bojama...:roll: evo npr.moje ...narandzasto na crveno...:)

anakin:
e bas nisi...nego si mat crna, sa cvetovima....orijentalna...:)

ovo me asocira sad na neki težak istočnjački miris...nisam ja takva...a ti si boje glečera, bela a iz dubine izbija plavičasto...
Nina mi je bordo, ali baš tamno bordo, gigule je braon-tamno žuto, pikax-svetlo plava. , etotako-tirkizna, hanibalka-svetlo žuto, WW-teget, Aphroditi je mat bela, ja sam neka prolećna boja, kad saznam ime nijanse, javiću... :lol:

evo mojih rezultata, da se pohvalim :D

Betty's Existing Situation
Imaginative and sensitive; seeking an outlet for these qualities--especially in the company of someone equally sensitive. Interest and enthusiasm are readily aroused by the unusual or the adventurous.

Betty's Stress Sources
Wishes to be independent, unhampered, and free from any limitation or restriction, other than those which she imposes of herself or by her own choice and decision.

Betty's Restrained Characteristics
Willing to participate and to allow herself to become involved, but tries to fend off conflict and disturbance in order to reduce tension.
Remains emotionally unattached even when involved in a close relationship.

Feels that she cannot do much about her existing problems and difficulties and that she must make the best of things as they are. Able to achieve satisfaction through sexual activity.

Betty's Desired Objective
Intense, vital, and animated, taking a delight in action. Activity is directed towards success or conquest and there is a desire to live life to the fullest.

Betty's Actual Problem
Fights against restriction or limitation, and insists on developing freely as a result of her own efforts.

:lol:

CaLiMeRo:
Znači opasna ova Sindi. Dobra s bojama. 8-) Ljubičasta, a? :lol: :lol: :lol: Ima neki smisao, mada mi nikad ne bi palo na pamet.

Ne zamišljam ljude u bojama, al ajde da probam...

:arrow: Nina - tamnocrvena

Da, da, citam ja tako sta ove cice pisu i u cudu kad procitah da me neka vidi crno (sto li pitam se 8-)), ujedno pomislih kako sam definitivno i jedino crvena ili tamno crvena...i pazi male, kako me zna 8-).

Rezultati kviza :

Your Existing Situation
Imaginative and sensitive; seeking an outlet for these qualities--especially in the company of someone equally sensitive. Interest and enthusiasm are readily aroused by the unusual or the adventurous.

Your Stress Sources
Wants to overcome a feeling of emptiness and to bridge the gap which she feels separates herself from others. Anxious to experience life in all its aspects, to explore all its possibilities, and to live it to the fullest. She therefore resents any restriction or limitation being imposed on her and insists on being free and unhampered.

Your Restrained Characteristics
Able to achieve satisfaction through sexual activity.

Circumstances are restrictive and hampering, forcing her to forgo all joys and pleasures for the time being.

Your Desired Objective
Wants to make a favorable impression and be recognized. Needs to feel appreciated and admired. Sensitive and easily hurt if no notice is taken of her or if she is not given adequate acknowledgment.

Your Actual Problem
Feels that life has far more to offer and that there are still important things to be achieved--that life must be experienced to the fullest. As a result, she pursues her objectives with a fierce intensity that will not let go of things. Becomes deeply involved and runs the risk of being unable to view things with sufficient objectivity, or calmly enough; is therefore in danger of becoming agitated and of exhausting her nervous energy. Cannot leave things alone and feels she can only be at peace when she has finally reached her goal.

Osecam se tako razotkriveno :lol:

*misutka*:
ovo me asocira sad na neki težak istočnjački miris...nisam ja takva...a ti si boje glečera, bela a iz dubine izbija plavičasto...
Nina mi je bordo, ali baš tamno bordo, gigule je braon-tamno žuto, pikax-svetlo plava. , etotako-tirkizna, hanibalka-svetlo žuto, WW-teget, Aphroditi je mat bela, ja sam neka prolećna boja, kad saznam ime nijanse, javiću... :lol:

I misutka me vidi na isti nacin :)
Hm, da probam ja, mada nikad nisam gledala ljude kroz boje...
Misutka-tamno zelena, anakin-crvena, cali-bela, betty-zuta, xpajamacax-rozLe :), antihrista-tamno plava, esperanca-srebrna :lol:, hanibalka-boja zita...

bas je zao ovaj test
Your Existing Situation
Seeks to share a bond of understanding intimacy in an esthetic atmosphere of peace and tenderness.

Your Stress Sources
Resists any form of pressure from others and insists on her independence as an individual. Wants to make up her own mind without interference, to draw her own conclusions and arrive at her own decisions. Detests uniformity and mediocrity. As she wants to be regarded as one who gives authoritative opinions, she find it difficult to admit to being wrong, while at times she is reluctant to accept or understand another's point of view.

Your Restrained Characteristics
An unadmitted lack of confidence makes her careful to avoid open conflict and she feels she must make the best of things as they are.

Your Desired Objective
Her need to feel more causative and to have a wider sphere of influence makes her restless and she is driven by her desires and hopes. May try to spread her activities over too wide a field.

Your Actual Problem
Feels insufficiently valued in her existing situation, and is seeking different conditions in which she will have greater opportunity of demonstrating her worth.

Your Actual Problem #2
Feels restricted and prevented from progressing; seeking a solution which will remove these limitations.

ja sam boje govneta ,,al ne ljudskog ,,,već balega ,,, onako šatirana na braon , koža---još uvek stoji morska boja ,,,, takoc !!!! čak me i prijatelji zovu "AVESIC govance """" MOŠTE I VI SLOBODNO

avesic govance nase drago i milo
šta ti se to noćas prisnilo ...:)
u snu ***** daje Bogu danak
sreća naša pa je sve to sanak :lol:
Oj govance lepa ti je rima
žumance se na tebe prima :P
ppfffhahahaha.....
Oj ***** ne posustaj lako
tebe ne mož' ljubit svako
:mrgreen:

Lepo napisano SINDI

sto je slatka tema

ajde da vidimo...
helen je ....bordo, kao bordo
beti....crveno kao...jagoda
shag...zeleno kao lishce u prolece
anakin....ljubicasto -plava..kao somot..onako modro..jao, znam..kao grozdje
divlja u srcu...zuta..kao sunce
mishica...bela..kao bela ruza
znak pitanja...crna..kao mrak
suzi...pink..kao pink telvizija
gazdarica...hm... ..moram da razmislim
aphroditi...bež
nina...crna, kao ona haljina sa rukavima sto joj je bila u profilu
pajamaca...nesto veselo..npr...narandzasto..zajedno sa peach
mackica ns..e, ona nesto onako nezno..npr plava, ali onako svetlo more plava
kalimero...ljubicasta
skvo...jao, tamno zelena...kao tamno zelena svila
hani..zlatna..volio ne volio, primetis je
antihrista i teardrop...dve nijanse iste boje..svetlo plave npr
ee..gigule...zuto-zelena...kao belo grozdje

nastavak u sledecem broju

Ja sam ovde tek drugi put i nadam se da ce i moje boje da budu bas ovakve, inace glazdarica voli istu boju kao i ja i ta boje mi odlicno pristaju, ali ja jos volim i sve pastelne osim moje omiljene .....divno mi se uklapaju uz oci i ten a tebi Gazdarice????

Не умем на тај начин да доживљавам боје...
Једино што сигурно знам да ја никако не могу бити наранџаста, као што каже Кали. Може можда бордо, или нека пријатна тамно зелена, али никако нека јарка и упадљива боја1

Back