Zadatak iz matematike pomoc HITNO!

Ovo mi je potrebno do sutra da mi se resi
1.Na kojoj pravi je M(2,3) središte odsečka među kordinatnim osama.
2.U jednacini kx+(k+1)×y-p=0 odrediti parametar k i p tako da prava sadrži tačku M(2,1) a sa kordnatnim osama gradi trougao površine 4.
3.Tačka M(3,2) pripada pravoj koja sa koordinatnim osama obrazuje trougao površine 13,5.Odredite jednačinu prave.
4.Tačke A(-2,2) B(4,2) C(3,0) su temena trougla odredite jednacinu tezisnih linija trougla.
5.Odredite jednacinu prave kojoj pripada tacka P(4,3) i sadrzi presek pravih 3x-5y-11=0 i 4x+y-7=0.
6.Odredite jednacinu prave koja sadrzi presek pravih 2x-y-1=0,x-y+7=0 i x-7y-1=0,2x-5y+1=0
 
Ovo mi je potrebno do sutra da mi se resi
1.Na kojoj pravi je M(2,3) središte odsečka među kordinatnim osama.
2.U jednacini kx+(k+1)×y-p=0 odrediti parametar k i p tako da prava sadrži tačku M(2,1) a sa kordnatnim osama gradi trougao površine 4.
3.Tačka M(3,2) pripada pravoj koja sa koordinatnim osama obrazuje trougao površine 13,5.Odredite jednačinu prave.
4.Tačke A(-2,2) B(4,2) C(3,0) su temena trougla odredite jednacinu tezisnih linija trougla.
5.Odredite jednacinu prave kojoj pripada tacka P(4,3) i sadrzi presek pravih 3x-5y-11=0 i 4x+y-7=0.
6.Odredite jednacinu prave koja sadrzi presek pravih 2x-y-1=0,x-y+7=0 i x-7y-1=0,2x-5y+1=0
Sedi i uci. Da si bar probao da resis pa da ti neko pomognem, a ovako trazis da neko uradi tvoj posao . Nije nista tesko kreni od jednacine prave i vezbaj
 
Uciteljica NECE da objasni kako se radi zadatak za 4.razred osnovne skole.....a danas kontrolni:

Radi se kao nejednacina:

Kada od 63.841 oduzmes neki broj,dobices razliku koja je manja od zbira brojeva 20.069 i 18.873.Odredi skup resenja jednacina.
Treba mi postupak pa cemo posle znati kako se resavaju ovakvi textualni zadaci.

Ceo razred ne zna da uradi a ucitljica se inati i deli lose ocene sada na kraju ( inace moj sin ima 5 a niko mu nije objasnio kako se ovoo radi)...:(
 
Resili smo.... zakljucena petica :)

63.841-x <20.069+18.873

63.841-x < 38.942

-x <63.841 - 38.942

x >24.899

x e ( 24.900,24.901......)



Imali ste sreće, jer u ovom postupku imaš dve greške koje se međusobno potiru, pa je rezultat (slučajno) tačan :lol:


63841 -x < 20069 + 18.873

63.841 - x < 38942

-x < 63841 - 38942
1. greška: Kada se 63841 "prebaci" na desnu stranu, menja znak, što kod tebe nije slučaj
2. greška: Zašto ovde 38492 odjednom menja znak iz plus u minus? Verovatno je neko primetio da nešto ne valja, pa "podesio", ali netačno :P
Trebalo je:
-x < -63841 + 38942
-x < -24899


x >24.899 <------ Slučajno tačno :lol:

x e ( 24.900,24.901......)
 
Oni tako resavaju jer jos nisu radili negativne brojeve....a tako je objasnjeno i na blogovima koje prave uciteljice do IV razreda....verovatno imaju oni neku logiku za decu tog uzrasta pa tako rade...u svakom slucaju hvala...:)

Onda se to radi drugačije (da bi se izbegli negativni brojevi), a ne pogrešno.


Recimo:

63841 - x < 20069 + 18873

63841 - x < 38942 / +x na obe strane

63841 - x + x < 38942 + x

63841 < 38942 + x / -38942 na obe strane

63841 - 38942 < 38942 + x - 38942

63841 - 38942 < x

24899 < x

x > 24899
----------------------------------------------------

Biće da je učiteljica tražila ovako nešto, a ne pogrešne korake... ;)
 

Back
Top