Vojne penzije i stanovi za vojne penzionere

KOLEGA BOJČA , Kako je meni popznato prilikom odlučivanja o izmenama i dopunama Zakona PIO koji je sada na snazi, ODLUČENO DA SE REŠENJA O INVLADISKIM PENZIJAMA VOJNIM PENZIONERIMA NIŠTA NE MENJA I NE DONOSE NOVA REŠENJA, a dali će se isplaćivati po tarifi PIO ili kao do sada NIJE mi POZNATO. U svakom slučaju to ćeš prvom uplatom da doznaš.

Samo da nešto razjasnim: pravo na invalidsku penziju je jedno, a pravo na naknadu za telesno oštećenje drugo. Pravo na naknadu za telesno oštećenje sleduje licima kojima je telesno oštećenje nastupilo kao posledica povrede na radu ili profesionalne bolesti, a zahtev treba da bude podnet pre prestanka službe. Procenat telesnog oštećenja i za civilne i vojne osiguranike odredjuje se na osnovu Pravilnika objavljenog u Službenom listu 105/03 i 120/08. Razlikuje se samo osnov za isplatu: kod vojnih osiguranika je visina primanja bila definisana Zakonom o vojsci i osnov za isplatu čini 10% od plate starijeg vodnika bez dodataka sa zaštitnom PG u januaru u godini u kojoj se ostvaruje pravo, i menja se svakog januara , a kod civilnih osiguranika trenutno iznosi 5.709,62 dinara ( npr lice sa 50% telesnog ostecenja u vojsci preima 5% plate starijeg vodnika u januaru te godine- prosle godine je iznosila 1.424,24 dinara) i ta suma je ista do sledeceg jenuara, a lica koja su to pravo ostvarila preko fonda PIO, čiji procenat telesnog oštećenja je odredjen takodje na osnovu Pravilnika 105/03 za 50% t.o.primaju trenutno 2854,81 dinara, a suma se koriguje sa svakom korekcijom penzije. Nije neka suma, ali razlika je dupla. (mada je i velika razlika vojne - civilne penzike u korist vojnih) Pitanje je bilo, obzirom da sva primanja sada idu preko fonda PIO, da li se i menja osnov za isplatu. Ali, u pravu Ste, saznaćemo sa uplatom.
Pozdrav, i srećno Badje veče svima koji ga slave, a ostalima prijatan vikend
 
Poslednja izmena:
Samo da nešto razjasnim: pravo na invalidsku penziju je jedno, a pravo na naknadu za telesno oštećenje drugo. Pravo na naknadu za telesno oštećenje sleduje licima kojima je telesno oštećenje nastupilo kao posledica povrede na radu ili profesionalne bolesti, a zahtev treba da bude podnet pre prestanka službe. Procenat telesnog oštećenja i za civilne i vojne osiguranike odredjuje se na osnovu Pravilnika objavljenog u Službenom listu 105/03 i 120/08. Razlikuje se samo osnov za isplatu: kod vojnih osiguranika je visina primanja bila definisana Zakonom o vojsci i osnov za isplatu čini 10% od plate starijeg vodnika bez dodataka sa zaštitnom PG u januaru u godini u kojoj se ostvaruje pravo, i menja se svakog januara, a kod civilnih osiguranika trenutno iznosi 5.709,62 dinara ( npr lice sa 50% telesnog ostecenja u vojsci preima 5% plate starijeg vodnika u januaru te godine) i ta sume je ista do sledeceg jenuara, a lica koja su to pravo ostvarila preko fonda PIO, čiji procenat telesnog oštećenja je odredjen takodje na osnovu Pravilnika 105/03 za 50% t.o.primaju trenutno 2854,81 dinara, a suma se koriguje sa svakom korekcijom penzije. Razlika je dupla. (mada je i velika razlika vojne - civilne penzike u korist vojnih) Pitanje je bilo, obzirom da sva primanja sada idu preko fonda PIO, da li se i menja osnov za isplatu. Ali, u pravu Ste, saznaćemo sa uplatom.
Pozdrav, i srećno Badje veče svima koji ga slave, a ostalima prijatan vikend

BOJČA brate, ja stvarno neznam kako će biti sa naknadama i da li će doći do donošenja novih Rešenja za pripadajuće naknade i isplata. Ja sam,kako i sam kažeš, pričao o priznavanju prava na invalidsku penziju i da se nesme menjati ni Rešenje ni procenat invalidnosti. Radna grupa je to zahtevala kako ne bi se i našim invalidskim penzionerima desilo, ono što se desilo, svim vojnim invalidima u Crnoj Gori,prilikom odlaska u RF PIO Crne Gore i svi dobili nova Rešenja kojima su im umanjene penzije i invalidnost. Da li će te zadržati isplatu naknada po našim vojnim propisima, neznam, mislim da će te i ta prava zadržati, a ukoliko vam naknade budu isplaćivane po RF PIO onda vam moraju doneti nova Rešenja o tim naknadama. Bićemo u toku i zamolio bi te da nakon isplate se javiš . POZDRAV !!!!!
 
Posle 15 godina rada proglasen sam nesposobnim za PVS zbog bolesti koja nije profesionalna. Da li mogu ostvariti pravo na naknade za telesno ostecenje i kome podnosim zahtev? Hvala!

Pozdrav Sasa21
Mislim da ne možeš ostvariti pravo na naknadu za telesno oštećenje.
Zahtev se podnosi RF PIO u mestu prebivališta, kod njih postoji obrazac koji popunjavaš i prilažeš medicinsku dokumentaciju.
Takođe da bi ostvario pravo na naknadu za telesno oštećenje bolest tj. oštećenje mora da bude u skladu s Pravilnikom o utvrđivanju telesnih oštećenja (Sl. glasnik RS br. 105/2003).
 
NAPOMENA: Predhodno je neko spominjao IVANJICU i montažne kuće... Ukoliko je reč o ŠPIK IVANJICI morao sam da napišem ono što znam i na šta molim SVE LJUDE sa čijim problemima i sam živim jer sam jedan od njih da OBRATE PAŽNJU! Moj prijatelj vodi sudski proces protiv istih jer su mu uzeli novac još pre nekoliko godina (za koji je on čovek podigao kredit koji i dalje plaća) a kuće nigde! Inače te se kuće grade za nekih desetak dana na temelje koje obično ljudi sami urade. Da skratim priču... uzeli su mu novac (pun iznos) a nisu mu rekli jednu sitnicu da su propali tj. da su u stečaju tada bili i da mu kuću neće ni napraviti. Što je najgore još su ga zavlačili neko vreme dok taj novac nije nestao! Pre davanja novca nekome... spominje se iznos od 200.000 EUR molim vas DOBRO PROVERITE SA KIM IMATE POSLA da već dovoljno unesrećene ljude ne pokradu na sličan način!
Tu firmu... ŠPIK Ivanjucu je kasnije kao kupio neko, čini mi se neki stranac... ali to je možda samo maska!
DOBRO SE RASPITAJTE! Ideja o udruživanju je odlična, i svi će time dobiti znatno više nego sa izvornih 20.000 EUR ali... OPREZNO!

Pozdrav svim ljudim dobre volje i čiste svesti!!!
 
NAPOMENA: Predhodno je neko spominjao IVANJICU i montažne kuće... Ukoliko je reč o ŠPIK IVANJICI morao sam da napišem ono što znam i na šta molim SVE LJUDE sa čijim problemima i sam živim jer sam jedan od njih da OBRATE PAŽNJU! Moj prijatelj vodi sudski proces protiv istih jer su mu uzeli novac još pre nekoliko godina (za koji je on čovek podigao kredit koji i dalje plaća) a kuće nigde! Inače te se kuće grade za nekih desetak dana na temelje koje obično ljudi sami urade. Da skratim priču... uzeli su mu novac (pun iznos) a nisu mu rekli jednu sitnicu da su propali tj. da su u stečaju tada bili i da mu kuću neće ni napraviti. Što je najgore još su ga zavlačili neko vreme dok taj novac nije nestao! Pre davanja novca nekome... spominje se iznos od 200.000 EUR molim vas DOBRO PROVERITE SA KIM IMATE POSLA da već dovoljno unesrećene ljude ne pokradu na sličan način!
Tu firmu... ŠPIK Ivanjucu je kasnije kao kupio neko, čini mi se neki stranac... ali to je možda samo maska!
DOBRO SE RASPITAJTE! Ideja o udruživanju je odlična, i svi će time dobiti znatno više nego sa izvornih 20.000 EUR ali... OPREZNO!

Pozdrav svim ljudima dobre volje i čiste svesti!!!
 
Dug vojnim penzionerima: Isplata u tri rate

Država će početkom febrauara preuzeti dug vojnog fonda prema penzionerima u iznosu od 4,5 milijardi dinara i obavezu da ga korisnicima isplati

DRŽAVA će početkom febrauara preuzeti dug vojnog fonda prema penzionerima u iznosu od 4,5 milijardi dinara i obavezu da ga korisnicima isplati. Dugovanja za oko 35.000 penzionera isplaćivaće se u tri rate, do 2014. Svake godine biće vraćana po trećina duga, a Vlada će utvrditi datume kada će novac stići na račune.
Zakon o pretvaranju dospelih a neizmirenih obaveza prema korisnicima vojnih penzija, naći će se pred poslanicima na narednoj sednici. Ovim dokumentom trebalo bi i da se prekinu svi sudski procesi penzionera protiv države. Inače, od početka ove godine penzioni vojni fond ”prelio” se u PIO, pa su sada svi najstariji građani pod jednom ”kapom”. Novina je i da će se osnov za penzije budućih vojnih penzionera određivati na osnovu plata koje su dobijali od 1996. godine.

izvor: http://www.novosti.rs/vesti/naslovn...76-Dug-vojnim-penzionerima-Isplata-u-tri-rate
 
Dug vojnim penzionerima: Isplata u tri rate

Država će početkom febrauara preuzeti dug vojnog fonda prema penzionerima u iznosu od 4,5 milijardi dinara i obavezu da ga korisnicima isplati

DRŽAVA će početkom febrauara preuzeti dug vojnog fonda prema penzionerima u iznosu od 4,5 milijardi dinara i obavezu da ga korisnicima isplati. Dugovanja za oko 35.000 penzionera isplaćivaće se u tri rate, do 2014. Svake godine biće vraćana po trećina duga, a Vlada će utvrditi datume kada će novac stići na račune.
Zakon o pretvaranju dospelih a neizmirenih obaveza prema korisnicima vojnih penzija, naći će se pred poslanicima na narednoj sednici. Ovim dokumentom trebalo bi i da se prekinu svi sudski procesi penzionera protiv države. Inače, od početka ove godine penzioni vojni fond ”prelio” se u PIO, pa su sada svi najstariji građani pod jednom ”kapom”. Novina je i da će se osnov za penzije budućih vojnih penzionera određivati na osnovu plata koje su dobijali od 1996. godine.

izvor: http://www.novosti.rs/vesti/naslovn...76-Dug-vojnim-penzionerima-Isplata-u-tri-rate

KOLEGA BOJCA72, pročitao sa komentar i mogu ti reći da ukoliko dođe do toga to će biti JOŠ JEDNA VELIKA TRAGEDIJA ZA NAS KVP, jer ovaj najvaljeni Zakon ništa nije drugačiji, a možda je i isti sa nekim malim izmenama, od onoga koji je krajem 2010. godine biio pred Skupštinskim vratima i na ODBORU za pravosudje, gde je BOŠKO RISTIĆ dobio najveće uvrede i kritike jer je u Zakonu čl. 8. bilo,takodje, predvidjeno da "SE PREKIDAJU SVI SUDSKI POSTUPCI DO KRAJA 2013. godine", do roka ISPLATE DUGA u 36 rata . Takodje ni u tom Zakonu nije bilo predvidjeno oko ZAKONSKIH ZATEZNIH KAMATA kao i oko TROŠKOVA PROCESA, što je u pravnom smislu se svodilo na tome da nakon ISPLATE duga, posle 01.01.2014. godine, svaki tužilac koji nastavi sa sudskim procesom DOBIĆE sudsku PRESUDU kojom se ODBIJA TUŽBA kao NEOSNOVANA jer je DUG ISPLAĆEN i nema osnove za tužbu, a to znači da će svaki TUŽILAC morati da nadoknadi NE SAMO SUDSKE TAKSE već i TROŠKOVE ADVOKATIMA bez NAPLATE od FONDA kao tužena strana koja je IZGUBILA sudski postupak. Ti troškovi su i uvećali GLAVNICU sa 4,5 milijardi dinara na oko 13 milijardi dinara. Zakonom koji je POVUČEN ustvari se nastojalo da se isplati samo GLAVNICA a ne i ostali troškovi .

Ukoliko se usvoji predloženi i najavljeni Zakon u Skupštini a NE SKRENE I DA PRIGOVOR SA ZAHTEVOM IZMENE I DOPUNE kroz AMANDMANE uz pomoć opozicionih stranaka OSTAĆEMO JOŠ JEDNOM PREVARENIH OD STRANE IZVRŠNE VLASTI , MO i FONDA .

Takodje, imajući u vidu da se tokom ove godine permanentno priča o dugu iz 2004.-2007. godine a jako malo o vanrednom povećanju u iznosu od 11,06 %, može se slobodno zaključiti da ćemo taj dug još teže steći i naplatiti. NAJVEĆI krivac za takav ishod je UVPS JER JE TOKOM 2011. godine DILOVAO SA FONDOM UBEĐUJUĆI ČLANOVE I KVP DA PODNOSE i POKREĆU UPRAVNE POSTUPKE - UMESTO DA SU POKRETALI TUŽBE U PARNIČNOM POSTUPKU ZA NAKNADU ŠTETE. Zašto ovo iznosim, ZATO što MASOVNO POKRENUTIH TUŽBI (33.000) za MALI dug (od strane KVP od svih udruženja), su doveli izvršnu vlast na ovaj KORAK i DONOŠENJE odbijenog-najavljenog ZAKONA

ČEKAĆEMO i NEKA NAM JE BOG NA POMOĆI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
POŠTOVANE KOLEGE, dajem vam na uvid PREDLOG ZAKONA po kome treba da se izvrši ISPLATA malog duga do kraja 2014. godine i kojim se UKIDAJU SVI SUDSKI POSTUPCI !!!!!!!!!!!!!!!!!


ПРЕДЛОГ
ЗАКОН
О ПРЕТВАРАЊУ ДОСПЕЛИХ, А НЕИЗМИРЕНИХ ОБАВЕЗА ПРЕМА КОРИСНИЦИМА ВОЈНИХ ПЕНЗИЈА У ЈАВНИ ДУГ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ

Предмет уређивања
Члан 1.
Овим законом уређује се начин, поступак и динамика измиривања доспелих, а неизмирених обавеза насталих према корисницима војних пензија по основу делимичног усклађивања пензија и новчаних накнада утврђених Законом о Војсци Југославије („Службени лист СРЈ", бр. 43/94, 28/96, 44/99, 74/99, 3/02 и 37/02 и „Службени лист СЦГ", бр. 7/05 и 44/05) у периоду 1. августа 2004. до 30. новембра 2007. године, као и начин обезбеђења средстава за ове намене.
Износ обавеза
Члан 2.
Република Србија преузима као јавни дуг Републике Србије обавезе Фонда за социјално осигурање војних осигураника по основу исплате доспелих а неизмирених обавеза насталих по основу делимичног усклађивања пензија и новчаних накнада према корисницима војних пензија из члана 1. овог закона, у укупном номиналном износу од 4.512.720.000,00 динара.
На неизмирене обавезе из става 1. овог члана, обрачунава се законска затезна камата за период од дана доспелости појединачног месечног износа закључно са даном ступања на снагу овог закона. На неизмирене обавезе из става 1. овог члана, за период од дана ступања на снагу овог закона до датума измиривања обавеза корисницима права одређених актима Владе из члана 4. став 2. овог закона, обрачунава се камата која је једнака референтној каматној стопи Народне банке Србије.
Укупан износ обавеза који је утврђен одредбама ст. 1. и 2. овог члана увећан за трошкове поступка из члана 8. став 2. овог закона представља коначну обавезу Републике Србије по овом закону.
Средства за измирење обавеза
Члан 3.
Средства за измирење обавеза из члана 1. овог закона обезбеђују се у буџету Републике Србије.

Начин и динамика измиривања обавеза
Члан 4.
Обавезе по основу дуга према лицима која остварују права у складу са овим законом по основу доспелих, а неизмирених обавеза према корисницима војних пензија из члана 1. овог закона, Република Србија ће исплаћивати у износу утврђеном на начин из члана 2. ст. 1. и 2. овог закона, у висини и према следећој динамици:
- у 2012. години - у висини 1/3 укупног износа обавезе утврђене за корисника права увећане за износ припадајуће камате из члана 2. став 2. овог закона, која се обрачунава до дана исплате у 2012. години;
- у 2013. години - у висини 1/3 укупног износа обавезе утврђене за корисника права увећане за износ припадајуће камате из члана 2. став 2. овог закона, која се обрачунава до дана исплате у 2013. години;
- у 2014. години - у висини 1/3 укупног износа обавезе утврђене за корисника права увећане за износ припадајуће камате из члана 2. став 2. овог закона, која се обрачунава до дана исплате у 2014. години.
Влада ће својим актима одредити датуме измиривања обавеза корисницима права, односно датуме исплате, у складу са динамиком из става 1. овог члана.

Обављање административних послова
Члан 5.
Административне послове у вези са измиравањем обавеза корисницима права, као и послове утврђивања висине укупних потраживања по сваком кориснику права вршиће Републички фонд за пензијско и инвалидско осигурање.
Република Србија ће ради измиривања доспелих, а неизмирених обавеза насталих по основу делимичног усклађивања пензија и новчаних накнада према корисницима војних пензија, Републичком фонду за пензијско и инвалидско осигурање преносити средства за измиривање обавеза из члана 2. овог закона у складу са динамиком из члана 4. овог закона.

Утврђивање потраживања по кориснику
Члан 6.
Републички фонд за пензијско и инвалидско осигурање ће ближе уредити начин утврђивања висине укупних потраживања по сваком кориснику, као и начин исплате потраживања која се остварују по одредбама овог Закона.

Ослобађање од плаћања доприноса
Члан 7.
На обавезе утврђене одредбама овог закона, према корисницима не обрачунава се и не плаћа допринос на име обавезног здравственог осигурања.

Обустава парничних поступака
Члан 8.
Даном ступања на снагу овог закона обустављају се сви започети парнични поступци, укључујући и извршне поступке, у којима се тужбеним захтевом потражује дуг по основу делимичног усклађивања пензија и новчаних накнада из члана 1. овог закона.
Актом о обустави поступака из става 1. овог члана, суд ће утврдити укупну висину трошкова који, без камате из члана 2. овог закона, припадају тужиоцу, а који ће се исплатити у три једнака годишња износа, по динамици утврђеној актима Владе из члана 4. став 2. овог закона.

На кога се закон односи
Члан 9.
Одредбе овог закона односе се на кориснике војних пензија и новчаних накнада који су та права остварили до дана ступања на снагу Закона о Војсци Србије („Службени гласник РС", бр. 116/07 и 88/09).

Завршна одредба
Члан 10.
Овај закон ступа на снагу наредног дана од дана објављивања у „Службеном гласнику Републике Србије".
 
OVO JE DRUGI DEO ZAKONA


ОБРАЗЛОЖЕЊЕ

I. УСТАВНИ ОСНОВ ЗА ДОНОШЕЊЕ ЗАКОНА

Уставни основ за доношење овог закона садржан је у члану 97. тачка 8. Устава Републике Србије, којим је предвиђено да Република Србија уређује и обезбеђује, поред осталог, систем у области социјалног осигурања и других облика социјалне сигурности.

II. РАЗЛОЗИ ЗА ДОНОШЕЊЕ ЗАКОНА

Уредбом о изменама и допунама Уредбе о платама и другим новчаним примањима професионалних војника и цивилних лица у Војсци Југославије („Службени лист СЦГ", бр. 35/04) предвиђено је да се у члану 9. после тачке 3. уместо тачке стављају тачка и зарез и додају се нове тач. 4. и 5, које гласе:
„4) професионалном војнику - због тежине, карактера и трајања рада, односно посла - као посебна накнада, у проценту од основне плате, и то:
е) у јединици за противтерористичка дејства, односно диверзантска дејства и јединици војне полиције посебне намене, закључно са батаљоном
25%;
ж) у јединици за препадна дејства, извиђачкој јединици и јединици војне полиције, закључно са батаљоном, и лекару на дужности у трупи 18%;
з) у граничним јединицама, закључно с командом граничног батаљона, односно морнаричким граничним јединицама, закључно са одредом; осматрачким станицама ратне морнарице које се налазе на тешко приступачним местима; визуелним осматрачким станицама; водовима за ваздушно осматрање и јављање и четама за ваздушно осматрање, јављање и навођење ратног ваздухопловства и противваздушне одбране; центрима везе објеката командовања, радио-релејним објектима стационарних веза; радио-гониометријским станицама; станицама за радио-техничко извиђање; радио-прислушним станицама и истуреним прислушним центрима из састава јединица за електронско извиђање и противелектронска дејства и контролорима летења
15%;
и) у осталим јединицама закључно са пуком - бригадом 10%;
к) осталим професионалним војницима 8%;
7) професионалном војнику накнада из тачке 4. овог члана увећава се за 8% од основне плате, ако је на дужности:
а) командира, односно команданта;
8) начелника, заменика или помоћника у јединици , односно установи Војске и у Генералштабу Војске (органа, рода, службе, штаба, одсека, одељка, одељења, управе, сектора, катедре, школе, клинике, здравствене установе и директора);
е) начелника Генералштаба Војске и његовог заменика;
ж) руководиоца организацијске јединице у Министарству одбране и другом државном органу у који је распоређен на дужност (сектора, секретаријата, управе, одељења, одсека, групе и реферата);
з) директора и заменика, односно помоћника директора или руководиоца организацијске јединице (сектора, службе и одељења) у предузећу или у другој организацији у којој је распоређен на дужност;
ђ) судије војног суда, војног тужиоца и заменика војног тужиоца;
е) руководиоца сложеног пројекта (ако је одлуком министра одбране оцењен као сложен пројекат) и руководиоца пројекта у Војнотехничком институту Војске".
На основу тога што приликом исплата потраживања војних лица није урачунато предвиђено повећање из споменуте Уредбе, дошло је до разлике између висине исплаћених потраживања и висине стварних потраживања.
Имајући у виду да је Уредба донета 2004. године и да се примењивала закључно са ступањем на снагу Закона о Војсци Србије („Службени гласник РС", бр. 116/07 и 88/09) из 2007. године, за поменути период настао је дуг према војним осигураницима на основу тога што нису урачуната увећања предвиђена овом Уредбом. Дуг до дана доношења овог закона није измирен и увећан је за припадајуће законске камате за период дуга од августа 2004. године до новембра 2007. године, као и за период од новембра 2007. године до дана ступања на снагу овог закона. Закон предвиђа утврђивање динамике отплате дуга у три годишње рате, за које време ће тећи камата која је једнака референтној каматној стопи Народне банке Републике Србије.
Средства неопходна за намирење доспелих а неизмирених новчаних потраживања корисника војних пензија по основу делимичног усклађивања пензија и новчаних накнада, утврђених у члану 193. став 2. Закона Војсци Србије („Службени гласник РС", бр. 116/07 и 88/09), обезбедиће се овим законом и обезбеђиваће се у буџету Републике Србије за све године примене истог.

III. ОБЈАШЊЕЊЕ ОСНОВНИХ ПРАВНИХ ИНСТИТУТА И ПОЈЕДИНАЧНИХ РЕШЕЊА

Одредбом члана 1. Предлога закона предвиђа се начин, поступак и динамика измиривања доспелих а неизмирених обавеза насталих према корисницима војних пензија по основу делимичног усклађивања пензија и новчаних накнада утврђених Законом о Војсци Југославије.
Одредбом члана 2. Предлога закона предвиђа се износ обавезе и начин обрачуна каматне стопе.
Одредбом члана 3. Предлога закона предвиђено је да ће се средства за измирење обавеза из овог закона обезбеђивати у буџету Републике Србије.
Одредбом члана 4. Предлога закона предвиђа се начин и динамика измиривања обавеза.
Одредбом чл 5, 6. и 7. Предлога закона предвиђа се начин обављања административних послова у вези са измиривањем обавезе.
Одредбом члана 8. Предлога закона предвиђа се обустављање парничних и извршних поступака.
Одредбом члана 9. Предлога закона предвиђа се на кога се Закон примењује.
Одредбом члана 10. Предлога закона предвиђа се ступање на снагу овог
закона.

IV. ПРОЦЕНА ИЗНОСА ФИНАНСИЈСКИХ СРЕДСТАВА ПОТРЕБНИХ ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ЗАКОНА

За спровођење овог закона обезбеђиваће се средства у буџету Републике Србије.

V. РАЗЛОЗИ ЗА ДОНОШЕЊЕ ЗАКОНА ПО ХИТНОМ ПОСТУПКУ

Разлози за доношење овог закона по хитном поступку, сагласно члану 167. Пословника Народне скупштине („Службени гласник РС", бр. 52/10 и 13/11), произлазе из чињенице да је неопходно што пре утврдити висину каматне стопе по основу дуга и динамику исплаћивања јер се због неисплаћивања дуга износ који се потражује по основу намирења доспелих а неизмирених новчаних потраживања корисника војних пензија по основу делимичног усклађивања пензија и новчаних накнада, скоро изједначио са износом дуга по основу камате на исти.

VI. РАЗЛОЗИ ЗА СТУПАЊЕ НА СНАГУ ЗАКОНА ПРЕ ОСМОГ ДАНА ОД ДАНА ОБЈАВЉИВАЊА

Разлози за ступање на снагу овог закона пре осмог дана од дана објављивања, сагласно члану 196. став 4. Устава Републике Србије, произлазе из чињенице да је неопходно хитно преузети и почети са измиривањем обавеза према војним осигураницима, како би се спречио даљи раст дуга.
 
VOJNE PENZIJE ISPLACIVACE SE SVAKOG 6 og u U MESECU U CELOSTI ...beogradska hronika...ako neko sazna kad zaseda odbor za 20000 evra nek javi poz svima

BAKI VELIKIPOZDRAV, mogu ti samo reći da je odlučeno da visina bespovratnog kredita se neće menjati i ostaće ista. Zahtevi koji su podneti biće rešeni, ali nije bilo reči na održanom sastanku kod stambenog organa Uprave za standard i veterane sa poptukovnikom MATIĆEM, kada će se održati sastanak komisije i dodeljivati krediti. Rečeno je da će i dalje biti NTS isplaćivan svim KVP koji su tu naknadu primali i da će na tu naknadu imati i svi novi penzioneri po Zakonu PIO (mislim na odlazak u penziju aktivnih starešina po Zakonu PIO). Doneta je UREDBA VLADE kojom se odobrava OTKUP stana koji je bio u zastoju. Što se tičenovog Pravilnika još uvek je u toku izrade i nije poznato kada će stupiti na snagu, ali je odlučeno da isti mora biti USAGLAŠEN sa Zakonom o IMOVINI i Zakonom o STANOVANJU koja su izmenjena i usaglašena sa EU .
POZDRAVLJAM TE i ČUJEMO SE !!!!!
 
BAKI VELIKIPOZDRAV, mogu ti samo reći da je odlučeno da visina bespovratnog kredita se neće menjati i ostaće ista. Zahtevi koji su podneti biće rešeni, ali nije bilo reči na održanom sastanku kod stambenog organa Uprave za standard i veterane sa poptukovnikom MATIĆEM, kada će se održati sastanak komisije i dodeljivati krediti. Rečeno je da će i dalje biti NTS isplaćivan svim KVP koji su tu naknadu primali i da će na tu naknadu imati i svi novi penzioneri po Zakonu PIO (mislim na odlazak u penziju aktivnih starešina po Zakonu PIO). Doneta je UREDBA VLADE kojom se odobrava OTKUP stana koji je bio u zastoju. Što se tičenovog Pravilnika još uvek je u toku izrade i nije poznato kada će stupiti na snagu, ali je odlučeno da isti mora biti USAGLAŠEN sa Zakonom o IMOVINI i Zakonom o STANOVANJU koja su izmenjena i usaglašena sa EU .
POZDRAVLJAM TE i ČUJEMO SE !!!!!

HVALA GAGEO7 !!!! POZ
 

Back
Top