Ucenje u osnovnoj skoli

Marijana70

Početnik
Poruka
2
Dragi roditelji, zanima me da li vasa deca imaju problem sa ucenjem istorije u skoli?

Moj sin, koji je 7. razred ima poprilicnih problema sa tim predmetom u skoli, nikako da ga savlada i nadje pravi nacin za ucenje. Stalno govori da mu je jako dosadno na casu, da tu ima previse cinjenica koje mora da nauci napamet, i kada uci paznja mu drzi celih pet minuta. Pokusavala sam cak i da ucim sa njim, ali kako puno radim, ne mogu da postignem da mu stalno pomazem oko toga. Da li ste se vi susreli sa tim problemom? I ako jeste, na koji nacin resavate?
 
Dragi roditelji, zanima me da li vasa deca imaju problem sa ucenjem istorije u skoli?

Moj sin, koji je 7. razred ima poprilicnih problema sa tim predmetom u skoli, nikako da ga savlada i nadje pravi nacin za ucenje. Stalno govori da mu je jako dosadno na casu, da tu ima previse cinjenica koje mora da nauci napamet, i kada uci paznja mu drzi celih pet minuta. Pokusavala sam cak i da ucim sa njim, ali kako puno radim, ne mogu da postignem da mu stalno pomazem oko toga. Da li ste se vi susreli sa tim problemom? I ako jeste, na koji nacin resavate?


Нема друге него да му извучеш најбитније ствари на папир и да га пропитујеш.
 
vidi da mu nabavis istorijsku slikovnicu, auditivno stivo ili da procitas njegovo zadato stivo i dok se setate, u jednoj opustenoj atmosferi da mu pricas. ako to stivo vezuje geografske pojmove, raskrili mu gde god kartu(ponesi je sa sobom) i pokazi mu to o cemu govoris da pamti slike i da mu sve to dodje kao prica sto i jeste, da mu istorija ne postane spisak misli i recenica koje mora da izreferise a da i sam o tom pojma nema.

odlicno je u tom slucaju ako dete ima veliku geografsku kartu na zidu i da bilo kada pocnete neobavezni razgovor na temu njegovih tema, da napravite nesto kao kucnu diskusiju, preispitivanje znanja kroz STAVOVE a NE kroz nabiflano gradivo kojem je ocena iskljucivo cilj.
 
Dragi roditelji, zanima me da li vasa deca imaju problem sa ucenjem istorije u skoli?

Moj sin, koji je 7. razred ima poprilicnih problema sa tim predmetom u skoli, nikako da ga savlada i nadje pravi nacin za ucenje. Stalno govori da mu je jako dosadno na casu, da tu ima previse cinjenica koje mora da nauci napamet, i kada uci paznja mu drzi celih pet minuta. Pokusavala sam cak i da ucim sa njim, ali kako puno radim, ne mogu da postignem da mu stalno pomazem oko toga. Da li ste se vi susreli sa tim problemom? I ako jeste, na koji nacin resavate?

Mislim da bi učenje istorije bilo zabavnije kad bi, npr u biblioteci našli druge izvore,upoređivali šta o nekoj temi pišu druge knjige i sl.
traženje nekih zanimljivosti, slika, islustarcija itd.
 
Dragi roditelji, zanima me da li vasa deca imaju problem sa ucenjem istorije u skoli?

Moj sin, koji je 7. razred ima poprilicnih problema sa tim predmetom u skoli, nikako da ga savlada i nadje pravi nacin za ucenje. Stalno govori da mu je jako dosadno na casu, da tu ima previse cinjenica koje mora da nauci napamet, i kada uci paznja mu drzi celih pet minuta. Pokusavala sam cak i da ucim sa njim, ali kako puno radim, ne mogu da postignem da mu stalno pomazem oko toga. Da li ste se vi susreli sa tim problemom? I ako jeste, na koji nacin resavate?

Nadji neki zanimljivi istorijski atlas kojim bi mogle lekcije da se ilustruju, ili klipove na jutjubu o istorijskim dogadjajima o kojima uci... To sada bar nije problem... Kako ce ucenik prihvatiti taj predmet u velikoj meri zavisi od profesora, jer je gradivo samo po sebi suvoparno....

Izdvojte zajedno najvaznije stavri iz lekcije (za pocetak zajedno da bi ga animirala, posle to neka radi sam), nadjite nesto na tu temu na netu, pa mozete i da koemtarisete zajedno..

E sad, ne znam koje aspiracije ti sin ima sto se tice ocene...
 
Moj sin je peti razred,pa je možda rano da govorim.
Za sad mu je istorija interesantna jer su imali za domači dosta toga da crtaju (porodično stablo, i vremensku liniju --praistorija,stari vek,novi vek...)
 
meni je istorija uvjek bila dosadna, nabubam je odgovaram i posle 2 dana nemam pojma sta sam naucila :D, zao mi je danasnje djece sve vise nepotrebnih informacija, ja sam u 4 i 8 razredu ucila dve potpuno razlicite istorije.... pa kome vjerovati, zasto to uciti kada se sa promjenom vladajuce stranke mjenje i istorija.
 

Back
Top