Sta Vam je uteralo "strah u kosti"?

Zdravo svima,

nova sam ovde. A nekako mi prilici, mislim, da se bas ovako i ovde
prvi put obratim.


Samohrana sam mama, bez alimentacije i u otkaznom roku na radnom mestu...
Neka jeza me spopala!?


Sta vi radite sa vasim strahom?

Unapred hvala svima koji se za ovu temu zakace.
Mozda mozemo nekome pomoci :)

U zivotu imam samo 1 strah trenutno, a to je zubar. Resavam ga najgluplje moguce-izbegavajuci ga
Moja majka je bila sa 2 dece u istoj situaciji kao ti
Borila se svakim delom sebe za brata i mene
Otac je davao neku smesnu alimentaciju, kao da ti neko sad da 200 dinara, recimo
Zavrsila sam fakultet, profesor sam
Brat je sad na faxu
Sad ja pomazem mojoj majci
Treba vremena, treba rada i truda, treba i malo srece, ali ona narodna"Sve se moze kad se hoce " postoji s razlogom
Polako, malo snage volje, malo ljubavi, malo rada, napravi se planina snage
Samo veruj u sebe i cuvaj svoju decicu
Pa ne moraju da imaju ove il one patike
Ne moraju svaki dan da jedu meso
Ne mora milion stv
Znam da su odricanja, ali 1 dana ces moci da se nasmejes i kazes svima u brk kako si ti tu tvoju decu podigla i dovela dotle i dotle
Veruj mi, gledam svoju majku i vidim to
Samo hrabro i sve najbolje ti u zivotu zelim :)
 
Poslednja izmena:
U zivotu imam samo 1 strah trenutno, a to je zubar. Resavam ga najgluplje moguce-izbegavajuci ga
Moja majka je bila sa 2 dece u istoj situaciji kao ti
Borila se svakim delom sebe za brata i mene
Otac je davao neku smesnu alimentaciju, kao da ti neko sad da 200 dinara, recimo
Zavrsila sam fakultet, profesor sam
Brat je sad na faxu
Sad ja pomazem mojoj majci
Treba vremena, treba rada i truda, treba i malo srece, ali ona narodna"Sve se moze kad se hoce " postoji s razlogom
Polako, malo snage volje, malo ljubavi, malo rada, napravi se planina snage
Samo veruj u sebe i cuvaj svoju decicu
Pa ne moraju da imaju ove il one patike
Ne moraju svaki dan da jedu meso
Ne mora milion stv