Šta mislite o tome da se u škole predmet tipa fotografija/film?

Poruka
2.090
Da li bi trebalo uvesti u škole predmet tipa fotografija/film/nešto tako,ili ga spojiti sa likovnim?I ne praviti bauk od toga,ne trpati im po 30 strana za svaki čas i slično,već naučiti da ne gutaju svako sr*nje koje se pojavi,i podsticati kreativnost(:lol:).Hoću reći ,ilmovi prilično mesta zauzimaju u našem dobu,pa što da dečica ne znaju ništa o istim... =)
 
Da li bi trebalo uvesti u škole predmet tipa fotografija/film/nešto tako,ili ga spojiti sa likovnim?I ne praviti bauk od toga,ne trpati im po 30 strana za svaki čas i slično,već naučiti da ne gutaju svako sr*nje koje se pojavi,i podsticati kreativnost(:lol:).Hoću reći ,ilmovi prilično mesta zauzimaju u našem dobu,pa što da dečica ne znaju ništa o istim... =)

Pa to je bilo u obliku sekcija bar nekad...ne znam sad kako je....ali kad sam isao u osnovnu bile su te razne sekcije medju kojima i foto sekcija pa koga je od dece to zanimalo mogao je da ide
 
Da li bi trebalo uvesti u škole predmet tipa fotografija/film/nešto tako,ili ga spojiti sa likovnim?I ne praviti bauk od toga,ne trpati im po 30 strana za svaki čas i slično,već naučiti da ne gutaju svako sr*nje koje se pojavi,i podsticati kreativnost(:lol:).Hoću reći ,ilmovi prilično mesta zauzimaju u našem dobu,pa što da dečica ne znaju ništa o istim... =)

Е баш је ово политичка темилица .....

:roll::roll::roll:
 
ma kakav film, malo li je ostalih glupavih predmeta a jos i istorija filma da se uci... koga zanima, izvol'te gugla pa lepo od pocetka i svi srecni...

Glupavo gradivo su srpske epske i vecina lirskih pesama, podaci o tome koliko krava ima u Srbiji, sta je to neki Rus rekao Karadjordju kada je dolazio u Srbiju, teorijski delovi u skoro SVIM predmetima (tipa, u biologije definicija ekoloske nise. Jedino se trebaju izucavati teorijski delovi u fizici, matematici i logici, plus filozofija). Ima jos mnogo toga sto je nepotrebno. Film, strip i igrice su veliki deo modernog drustva, deo opste kulture i opsteg obrazovanja, i za njih mora da postoji mesto u skolskom sistemu.
 
Glupavo gradivo su srpske epske i vecina lirskih pesama, podaci o tome koliko krava ima u Srbiji, sta je to neki Rus rekao Karadjordju kada je dolazio u Srbiju, teorijski delovi u skoro SVIM predmetima (tipa, u biologije definicija ekoloske nise. Jedino se trebaju izucavati teorijski delovi u fizici, matematici i logici, plus filozofija). Ima jos mnogo toga sto je nepotrebno. Film, strip i igrice su veliki deo modernog drustva, deo opste kulture i opsteg obrazovanja, i za njih mora da postoji mesto u skolskom sistemu.

Pricas svasta i zvucis isfrustrirano. To sto ti navodis je krajnje povrsno.
 
Cenis?:think:

Sta ti se ne svidja u postu?

Meni recimo što misliš da tekovine srpske kniževnosti iz jednog istorijskog razdoblja treba okarakterisati kao "glupavo gradivo". Ima sigurno stvari koje nisu korisne, a ni interesantne, a koje treba naučiti. Ne mora niko biti ljubitelj toga, ali u tome je sadržan opis jednog vremena, ljudi koji su u njemu živeli. Opšta kultura je jako važna i takvi podaci mogu recimo biti korisni u nekom kvizu. Ono oko čega bih se složio je da bi se i za stvari kao što je film moglo naći neko mesto u programu, jer i to spada u domen opšte kulture. Mene recimo jako čudi što mnogi koji vole da gledaju filmove ne znaju ko je režiser, ko je pisao scenario i slične stvari, nekad čak ni imena nekih manje poznatih glumaca. Ovakvim gradivom bi se i to moglo uklopiti u to opšte obrazovanje.
 
Glupavo gradivo su srpske epske i vecina lirskih pesama, podaci o tome koliko krava ima u Srbiji, sta je to neki Rus rekao Karadjordju kada je dolazio u Srbiju, teorijski delovi u skoro SVIM predmetima (tipa, u biologije definicija ekoloske nise. Jedino se trebaju izucavati teorijski delovi u fizici, matematici i logici, plus filozofija). Ima jos mnogo toga sto je nepotrebno. Film, strip i igrice su veliki deo modernog drustva, deo opste kulture i opsteg obrazovanja, i za njih mora da postoji mesto u skolskom sistemu.

jako cudan post...
tebi je sve sem fizike, matematike, logike i filozofije nesto sto je nepotrebno a ni ne razmisljas da su nekom drugom mozda bas ti predmeti nepotrebni, pa da ne duzimo dalje (da se nadjemo na pola puta) i kazemo da je recimo sve navedeno u odredjenoj meri potrebno. Po meni film (ili kako god da se zove taj predmet) mogao bi da se uvede kao izborni, pa da lepo biras hoces li da ides na njega ili neces. Da ne bude da diskriminisem film reci cu samo da ja ovo isto mislim i za likovno i muzicko. Jednostavno ti 'umetnicki' predmeti treba da budu izborni i da ti ostave mogucnost da ih ne pohadjas.
Ja licno ne cenim umetnost ni najmanje, jer niti imam sluha, niti umem da crtam, niti me zanima sta je ko rezirao.
Sta meni vredi i da naucim sve sto je Betoven komponovao kad ja to ne mogu da prepoznam kad sledeci put budem cula jer mi sve zvuci isto... where's the point?
 
jako cudan post...
tebi je sve sem fizike, matematike, logike i filozofije nesto sto je nepotrebno a ni ne razmisljas da su nekom drugom mozda bas ti predmeti nepotrebni, pa da ne duzimo dalje (da se nadjemo na pola puta) i kazemo da je recimo sve navedeno u odredjenoj meri potrebno. Po meni film (ili kako god da se zove taj predmet) mogao bi da se uvede kao izborni, pa da lepo biras hoces li da ides na njega ili neces. Da ne bude da diskriminisem film reci cu samo da ja ovo isto mislim i za likovno i muzicko. Jednostavno ti 'umetnicki' predmeti treba da budu izborni i da ti ostave mogucnost da ih ne pohadjas.
Ja licno ne cenim umetnost ni najmanje, jer niti imam sluha, niti umem da crtam, niti me zanima sta je ko rezirao.
Sta meni vredi i da naucim sve sto je Betoven komponovao kad ja to ne mogu da prepoznam kad sledeci put budem cula jer mi sve zvuci isto... where's the point?

1. Nauci da volis umetnost, bice ti lepsi zivot.
2. Za ovo boldovano: nemoj pricat svasta. :D :D
 
jako cudan post...
tebi je sve sem fizike, matematike, logike i filozofije nesto sto je nepotrebno a ni ne razmisljas da su nekom drugom mozda bas ti predmeti nepotrebni, pa da ne duzimo dalje (da se nadjemo na pola puta) i kazemo da je recimo sve navedeno u odredjenoj meri potrebno. Po meni film (ili kako god da se zove taj predmet) mogao bi da se uvede kao izborni, pa da lepo biras hoces li da ides na njega ili neces. Da ne bude da diskriminisem film reci cu samo da ja ovo isto mislim i za likovno i muzicko. Jednostavno ti 'umetnicki' predmeti treba da budu izborni i da ti ostave mogucnost da ih ne pohadjas.
Ja licno ne cenim umetnost ni najmanje, jer niti imam sluha, niti umem da crtam, niti me zanima sta je ko rezirao.
Sta meni vredi i da naucim sve sto je Betoven komponovao kad ja to ne mogu da prepoznam kad sledeci put budem cula jer mi sve zvuci isto... where's the point?

Govorio sam o teoriji. Cak sam i naveo primer da me ne bi shvatili da ne mislim na npr. gradivo iz biologije, nego na deo gradiva iz biologije koje se odnosi na teoriju.
 
Meni recimo što misliš da tekovine srpske kniževnosti iz jednog istorijskog razdoblja treba okarakterisati kao "glupavo gradivo". Ima sigurno stvari koje nisu korisne, a ni interesantne, a koje treba naučiti. Ne mora niko biti ljubitelj toga, ali u tome je sadržan opis jednog vremena, ljudi koji su u njemu živeli. Opšta kultura je jako važna i takvi podaci mogu recimo biti korisni u nekom kvizu. Ono oko čega bih se složio je da bi se i za stvari kao što je film moglo naći neko mesto u programu, jer i to spada u domen opšte kulture. Mene recimo jako čudi što mnogi koji vole da gledaju filmove ne znaju ko je režiser, ko je pisao scenario i slične stvari, nekad čak ni imena nekih manje poznatih glumaca. Ovakvim gradivom bi se i to moglo uklopiti u to opšte obrazovanje.

Sto se tice epskih pesama, eto to mogu da uce na nekim sekcijama.
 

Back
Top