Srebrenica: Treći put oskrnavljeno srpsko groblje u Studencu

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vidiš da nema te izjave da su "Bošnjaci činili većinu žrtava u WWII".

Da skratim priču, Srbi jesu bili apsolutno većinske žrtve p obroju stradalih, ali ni slučajno nisu činili navedenih i izmišljenih 80%. Čak, ako se gleda procentualno prema broju stanovnika pre i posle rata, više su stradali Romi i Jevreji. (ali je ukupan broj žrtava bio manji, jer je Roma i Jevreja procentualno daleko manje nego Srba bilo u Bosni pre rata).

Da li se sad malo bolje razumemo ili još treba nešto da se objašnjava
 
Vidiš da nema te izjave da su "Bošnjaci činili većinu žrtava u WWII".

Da skratim priču, Srbi jesu bili apsolutno većinske žrtve p obroju stradalih, ali ni slučajno nisu činili navedenih i izmišljenih 80%. Čak, ako se gleda procentualno prema broju stanovnika pre i posle rata, više su stradali Romi i Jevreji. (ali je ukupan broj žrtava bio manji, jer je Roma i Jevreja procentualno daleko manje nego Srba bilo u Bosni pre rata).

Da li se sad malo bolje razumemo ili još treba nešto da se objašnjava
А сад се мало вадимо и спинујемо са бројкама у оквиру народа? Из оних цитата је јасно шта си хтео рећи кад си исмевао чланицину изјаву да Срби чине већину жртава.
 
....ali Srbi svakako nisu bili 80% od svih ubijenih u Bosni u WWII, ni po jednom izvoru....

Prema popisima žrtava rata koje je sprovela bivša Jugoslavija Srbi u BIH čine oko 75 odsto žrtava rata u BIH, dok ostatak čine bošnjačke, jevrejske, romske, hrvatske žrtve. Popis žrtava je javno publikovan i dostupan istraživačima. Negiranje holokausta ili izvrtanje činjenica vezanih za holokaust je u nekim zemljama krivično delo. Bez obzira na to, svuda u svetu postoje negatori holokausta i oni koji povodom holokausta istresaju razne bajke, tako me ne čudi tvoje postojanje. Čudi me tolika drskost i bezobrazluk s kojima braniš bedastoće koje ispisuješ. Podatke o tome da su Bošnjaci najveće civilne žrtve rata ili da je bilo više Bošnjaka u partizanima nego svih ostalih pripadnika pokreta otpora u Evropi, možeš jedino pročitati u suludim tekstovima sa revizionističkih islamističkih websajtova koje na ovaj forum postavlja 'komsija'.
Istorija se ne uči na islamističkim sajtovima. Izvoli otvori temu na pdf istorija o žrtvama Drugog svetskog rata. Bilo je više takvih tema i o tome smo već diskutovali. Otvori i ti jednu takvu temu, pa da vidimo sa kojim ti to podacima i izvorima barataš.
 
KsZ7S19.jpg
 
Prema popisima žrtava rata koje je sprovela bivša Jugoslavija Srbi u BIH čine oko 75 odsto žrtava rata u BIH, dok ostatak čine bošnjačke, jevrejske, romske, hrvatske žrtve. Popis žrtava je javno publikovan i dostupan istraživačima. Negiranje holokausta ili izvrtanje činjenica vezanih za holokaust je u nekim zemljama krivično delo. Bez obzira na to, svuda u svetu postoje negatori holokausta i oni koji povodom holokausta istresaju razne bajke, tako me ne čudi tvoje postojanje. Čudi me tolika drskost. Podatke o tome da su Bošnjaci najveće civilne žrtve rata ili da je bilo više Bošnjaka u partizanima nego svih ostalih pripadnika pokreta otpora u Evropi, možeš jedino pročitati u suludim tekstovima sa revizionističkih islamističkih websajtova koje na ovaj forum postavlja 'komsija'.
Istorija se ne uči na islamističkim sajtovima. Izvoli otvori temu na pdf istorija o žrtvama Drugog svetskog rata. Bilo je više takvih tema i o tome smo već diskutovali. Otvori i ti jednu takvu temu, pa da vidimo sa kojim ti to podacima i izvorima barataš.
I za tebe važi isto pitanje - ko i gde je rekao da je "najviše bilo bošnjačkih žrtava u WWII"... ja tu tvrdnju nisam video ni sa čije strane, a i da sam je video, vrlo lako bih mogao da je pobijem.

Da li je vama lakše da izmislite da je protivnik u raspravi rekao nešto što nije rekao da bi se lakše raspravljali, ili šta... nije mi baš jasna ta pozicija.
 
А сад се мало вадимо и спинујемо са бројкама у оквиру народа? Из оних цитата је јасно шта си хтео рећи кад си исмевао чланицину изјаву да Срби чине већину жртава.
Ismevao sam izjavu da Srbi čine 80% ukupnog broja žrtava, jer je totalno izvučena iz Trećeg oka i ne podržava je nijedan relevantan izvor.

Naravno, ismevati takvu besmislenu cifru NE ZNAČI govoriti da Srba nije stradalo više nego muslimana ili Hrvata, jer jeste. Ali ne 80% od ukupnog broja.

Da li pratiš ili da elaboriram dodatno
 
Osamdeset posto od ubijenih Srba jesu bili Srbi, ali Srbi svakako nisu bili 80% od svih ubijenih u Bosni u WWII, ni po jednom izvoru. Mada sad je u modi ta alternativna istorija by J. Deretić, Mirobulj Petrović, Zmaj od Šipova, i sličnih "istoričara".
Moжеш ли нам дати неки линк за изворе који говоре другачије?
Nema nikakvog kredibilnog dokaza da su 80% ubijenih u Bosni u WWII Srbi, ni po srpskim, ni po hrvatskim ni po muslimansko bošnjačkim krdibilnim izvorima.

Zato sam rekao da su teorije zavere forum levo.
Комисија формирана након рата је избацила цифру од око милион и седамсто хиљада жртава на подручју Југославије, огромна већина су Срби, ако мислиш да су Тито и партија преувеличавали српске жртве, можеш слободно "лево на теорије завере".
Хрвати Жељко Крушељ и Ђуро Загорац 89-те, увелико у духу ревизионизма тај број умањују за три пута, али по њиховим тврдњама однос је и даље сличан преко 350 хиљада Срба, 80 хиљада Хрвата, 40 хиљада Словенаца и 30 хиљада муслимана.
 

Žerjavićevi demografski proračuni se donekle poklapaju sa Kočovićevim, ali ne sasvim. Sem toga, Žerjavić se bavio pokušajima klasifikacije načina stradavanja i pri tome ispoljio strahovitu nestručnost i aljkavost. No, Žerjavić koji se kasnije razotrio i kao hrvatski nacionalista i obožavalac Tuđmana i žestoko je preuveličao četničke žrtve koje su daleko manje po popisima žrtava.

Brojke stradalih Srba prema popisu žrtava rata se mogu uklopiti u Kočovićeve demografske proračune. Kod Muslimana i Hrvata to nije slučaj, pa pretpostavljam da je većina 'nedostajućih' prema demografskim proračunima zapravo stradalo boreći se na strani kvislinških formacija.

Da bi bilo jasnije copy-pastovaću svoj sopstveni post sa teme Koliki su muslimanski ratni gubici u BIH:

https://forum.krstarica.com/threads/koliki-su-muslimanski-ratni-gubici-u-bih.909887/

Popis stanovništva 1931 u Bosni i Hercegovini:

pravoslavci 1.028.139
muslimani 718.079
rimokatolici 547.949

U popisu koji je sproveden 15. marta 1948 u uputstvima za popunjavanje popisnice je doslovno pisalo: "Svako lice upisaće koje je narodnosti, npr Srbin, Hrvat, Slovenac....Muslimani će staviti Srbin-musliman. Hrvat-musliman, musliman-neopredeljen".

Prema rezultatima popisa 1948 bilo je 788 403 muslimana - neopredeljenih, 71 991 lica koja su se izjasnila kao Srbin - musliman i 25 295 lica koja su se izjasnila kao Hrvat - musliman. Ukupno 885 689 muslimana. U poređenju sa popisom iz 1931 to je 167 610 više ili 23 odsto više nego na popisu 1931. Poređenja radi, pravoslavno stanovništvo (Srbi bez Srba - muslimana) se uvećalo samo tri procenta više nego u odnosu na popis 1931.

Naravno, da bi se izračunali ratni gubici, potrebno je znati koliki je bio prirodni priraštaj u predratnom periodu od 1931 do 1941, zatim u ratnom periodu 1941-1945 i posleratnom 1945 -1948.

Prema rezulatima popisa žrtava rata koje su državni organi sproveli 1964, odnosno kasnijoj reviziji popisa, poginulih partizana muslimanske nacionalnosti je bilo 5 964, a stradalih muslimanskih civila je popisano 25 633. Od toga je 5 484 je navelo da je stradalo od četnika. Među stradalim muslimanskim civilima je sasvim sigurno i dobar deo Roma muslimanske veroispovesti. Veliki deo poginulih muslimana čine stradali u bombardovanju i borbama prilikom oslobađanja gradova, dok okolnosti stradavanja jednog broja lica nisu poznata. Pripadnici kvislinških vojnih formacija nisu popisivani.

Prema demografskim procenama Kočovića baziranim na popisima stanovništva, procenama prirodnog priraštaja i zvaničnim podacima o posleratnim migracijama u okviru Jugoslavije, tokom Drugog svetskog rata je u Bosni i Hercegovini stradalo ukupno 209 000 Srba, 79 000 Muslimana, 75 000 Hrvata. Eventualne greške u proračunima Kočović je procenio na najviše 15 odsto više ili manje. Što se tiče popisanih Srba, ove bi se cifre mogle uklopiti u podatke sa popisa žrtava rata jer treba imati u vidu da je jedan broj žrtava ostao nepopisan. Što se tiče Muslimana i Hrvata ispada da je veliki deo "nedostajućih" sa popisa žrtava rata stradao u vojnim formacijama NDH koji na popisu žrtava rata nisu popisivani ili je ovaj manjak posledica ustaške emigracije pred kraj rata čija veličina nije bila poznata Kočoviću. Inače, primećujem da muslimanski "genocidolozi" u svojim bezočnim manipulacijama navode ukupan broj muslimanskih ratnih gubitaka u BIH, Srbiji i Crnoj Gori prema Kočoviću i Žerjaviću i sve to podvode pod "četničke žrtve", no diskutovati o njihovim manipulacijama i beščašću možemo na nekoj temi o propagandi. Ovde možemo diskutovati o tome gde bosanski muslimani mogu da potraže svoje ratne gubitke. Da li su to gubici vojnih formacija NDH?
 
Poslednja izmena:
Ismevao sam izjavu da Srbi čine 80% ukupnog broja žrtava, jer je totalno izvučena iz Trećeg oka i ne podržava je nijedan relevantan izvor.

Naravno, ismevati takvu besmislenu cifru NE ZNAČI govoriti da Srba nije stradalo više nego muslimana ili Hrvata, jer jeste. Ali ne 80% od ukupnog broja.

Da li pratiš ili da elaboriram dodatno
Нису чиниле 80%, већ 75%.
Чисто и @Lagerta да зна, као учитељица, пошто ти је лајковала суманути коментар како је најмасовније страдање Срба у БиХу ДСР, у односу на остале, податак из Трећег ока, теорија завере и какве си већ гадости набројао.

Срамота је толико не знати о страдању народа. Захваљујући таквима и пролазе басне о геноцидима. А реалан геноцид се минимизира.
А ваљда си и довољно интелигентан да укапираш да је много глупо петљати се у нешто у шта се не разумеш.

Релативизовање злочина је много огавна ствар Сизифе.
Важи и за учитељицу.
 
Нису чиниле 80%, већ 75%.
Чисто и @Lagerta да зна, као учитељица, пошто ти је лајковала суманути коментар како је најмасовније страдање Срба у БиХу ДСР, у односу на остале, податак из Трећег ока, теорија завере и какве си већ гадости набројао.

Срамота је толико не знати о страдању народа. Захваљујући таквима и пролазе басне о геноцидима. А реалан геноцид се минимизира.
А ваљда си и довољно интелигентан да укапираш да је много глупо петљати се у нешто у шта се не разумеш.

Релативизовање злочина је много огавна ствар Сизифе.
Важи и за учитељицу.
Obrazložio je zašto je to napisao, ali očigledno ovde se drži samo jedne činjenice a ta je, ko više mrzi ostale, on je veći Srbin. Niko ne osporava žrtve, niti negira, već način na koji se to radi je van svih okvira normalne komunikacije. Važi za sve koji tako komuniciraju, poz od učiteljice :mrgreen:
 
Obrazložio je zašto je to napisao, ali očigledno ovde se drži samo jedne činjenice a ta je, ko više mrzi ostale, on je veći Srbin. Niko ne osporava žrtve, niti negira, već način na koji se to radi je van svih okvira normalne komunikacije. Važi za sve koji tako komuniciraju, poz od učiteljice :mrgreen:
А ви тако зовете спиновање?
Није још увек образложио зашто је исмевао изјаву чланице електрике да су Срби чинили већину жртава.
 
Žerjavićevi demografski proračuni se donekle poklapaju sa Kočovićevim, ali ne sasvim. Sem toga, Žerjavić se bavio pokušajima klasifikacije načina stradavanja i pri tome ispoljio strahovitu nestručnost i aljkavost. No, Žerjavić koji se kasnije razotrio i kao hrvatski nacionalista i obožavalac Tuđmana i žestoko je preuveličao četničke žrtve koje su daleko manje po popisima žrtava.

Brojke stradalih Srba prema popisu žrtava rata se mogu uklopiti u Kočovićeve demografske proračune. Kod Muslimana i Hrvata to nije slučaj, pa pretpostavljam da je većina 'nedostajućih' prema demografskim proračunima zapravo stradalo boreći se na strani kvislinških formacija.

Da bi bilo jasnije copy-pastovaću svoj sopstveni post sa teme Koliki su muslimanski ratni gubici u BIH:

https://forum.krstarica.com/threads/koliki-su-muslimanski-ratni-gubici-u-bih.909887/

Popis stanovništva 1931 u Bosni i Hercegovini:

pravoslavci 1.028.139
muslimani 718.079
rimokatolici 547.949

U popisu koji je sproveden 15. marta 1948 u uputstvima za popunjavanje popisnice je doslovno pisalo: "Svako lice upisaće koje je narodnosti, npr Srbin, Hrvat, Slovenac....Muslimani će staviti Srbin-musliman. Hrvat-musliman, musliman-neopredeljen".

Prema rezultatima popisa 1948 bilo je 788 403 muslimana - neopredeljenih, 71 991 lica koja su se izjasnila kao Srbin - musliman i 25 295 lica koja su se izjasnila kao Hrvat - musliman. Ukupno 885 689 muslimana. U poređenju sa popisom iz 1931 to je 167 610 više ili 23 odsto više nego na popisu 1931. Poređenja radi, pravoslavno stanovništvo (Srbi bez Srba - muslimana) se uvećalo samo tri procenta više nego u odnosu na popis 1931.

Naravno, da bi se izračunali ratni gubici, potrebno je znati koliki je bio prirodni priraštaj u predratnom periodu od 1931 do 1941, zatim u ratnom periodu 1941-1945 i posleratnom 1945 -1948.

Prema rezulatima popisa žrtava rata koje su državni organi sproveli 1964, odnosno kasnijoj reviziji popisa, poginulih partizana muslimanske nacionalnosti je bilo 5 964, a stradalih muslimanskih civila je popisano 25 633. Od toga je 5 484 je navelo da je stradalo od četnika. Među stradalim muslimanskim civilima je sasvim sigurno i dobar deo Roma muslimanske veroispovesti. Veliki deo poginulih muslimana čine stradali u bombardovanju i borbama prilikom oslobađanja gradova, dok okolnosti stradavanja jednog broja lica nisu poznata. Pripadnici kvislinških vojnih formacija nisu popisivani.

Prema demografskim procenama Kočovića baziranim na popisima stanovništva, procenama prirodnog priraštaja i zvaničnim podacima o posleratnim migracijama u okviru Jugoslavije, tokom Drugog svetskog rata je u Bosni i Hercegovini stradalo ukupno 209 000 Srba, 79 000 Muslimana, 75 000 Hrvata. Eventualne greške u proračunima Kočović je procenio na najviše 15 odsto više ili manje. Što se tiče popisanih Srba, ove bi se cifre mogle uklopiti u podatke sa popisa žrtava rata jer treba imati u vidu da je jedan broj žrtava ostao nepopisan. Što se tiče Muslimana i Hrvata ispada da je veliki deo "nedostajućih" sa popisa žrtava rata stradao u vojnim formacijama NDH koji na popisu žrtava rata nisu popisivani ili je ovaj manjak posledica ustaške emigracije pred kraj rata čija veličina nije bila poznata Kočoviću. Inače, primećujem da muslimanski "genocidolozi" u svojim bezočnim manipulacijama navode ukupan broj muslimanskih ratnih gubitaka u BIH, Srbiji i Crnoj Gori prema Kočoviću i Žerjaviću i sve to podvode pod "četničke žrtve", no diskutovati o njihovim manipulacijama i beščašću možemo na nekoj temi o propagandi. Ovde možemo diskutovati o tome gde bosanski muslimani mogu da potraže svoje ratne gubitke. Da li su to gubici vojnih formacija NDH?
bzvz sam to postavio, cisto da Sizif nesto vidi..il da posjeti Kozaru..
 
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Back
Top