Savet ljudi

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Dzoni Vs N.W.O.

Primećen član
Poruka
984
Aj ovi don zuani da me malo upute.idem na kafu sa curom koja mi se svidja za koji dan.I sad post sam jos balavac recite mi o cemu bi trebalo da razgovaramo,a o cemu nikako,odnosno koje teme smem a koje ne smem da zapocnem.Sace neko da naise da je sa curom pricao o sarmama svoje babe,al ja sam pocetnik pa mi ta spika bash nebi pomogla. I ne mojte da pisete ako necete da pomognete. :D

Šta god ti padne na pamet, nznm, meni to varira od osobe do osobe
Ipak ne možeš pričati sa nekom debilušom o povećanju snage vlade kroz upravljanje zdravstvom ili o autosugestiji i lucidnim snovima.
Uvek je najbolje otvoriti se(ali pod uslovom da znaš da to neće zloupotrebiti xD) Što znači pričaš o stvarima koje radiš,gotiviš, voliš itd Ali u toj meri da i nju zapitkuješ sve to, ne vole devojke kada im ne dozvoliš da pričaju :lol:
To je najbitnije, slušanje
jes' mali problem kod mene, pa iako znam da slušam, u većini situacija sam bio pijan i onda to zaboravim posle... još gora varijanta je kad zaboravim u pijanom stanju šta sam rekao pa se nekad ponovim

što znači, ako cirkaš, samo umereno :cool: dobro je da te opusti
i zaebi kafu, ko još pije kafu ovih dana na ovu vrućinu, i još na dejtu :mrgreen:

Gledaj da bude što opuštenija, a to če biti pogotovo ako se i ti tako ponašaš... ako u nekom trenutku nastupi ona neprijatna tišina, uvek izvuci neko random pitanje iz podsvesti... jeste dobar trik al nekad i nije savršen jer možeš lupiti neku glupost, u fazonu : da li više boli porođaj ili udarac u muda :mrgreen:

Aj ovi don zuani da me malo upute.idem na kafu sa curom koja mi se svidja za koji dan.I sad post sam jos balavac recite mi o cemu bi trebalo da razgovaramo,a o cemu nikako,odnosno koje teme smem a koje ne smem da zapocnem.Sace neko da naise da je sa curom pricao o sarmama svoje babe,al ja sam pocetnik pa mi ta spika bash nebi pomogla. I ne mojte da pisete ako necete da pomognete. :D