suzanamitic63
Početnik
- Poruka
- 15
Pa posto ocigledno znate recite mi na koja vrata da pokucaju amateri ili za koji dzep
Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
.Ponosna sam na to da sam amater,druzim se i sa akademcima koji su se maltene ponasali isto kao gospodin o kome ste pisali i sa kojim ste bili na koloniji.imam vise od jednog fakulteta :
Mnogi bi da zarade veliku paru iz dva poteza ali znate da u svakom zitu ima kukolja.
Pa posto ocigledno znate recite mi na koja vrata da pokucaju amateri ili za koji dzep
Pa, koliko je meni poznato, kapri, definicija profesionalnog umetnika je priblizno ova: da covek samog sebe uzima ozbiljno kao umetnika i kao takav se predstavlja javnosti, da vecinu svog radno sposobnog vremena posvecuje umetnosti i da mu je umetnost glavni cilj bivstvovanja.
hm... znaci neko moze da tovari dzakove 8 sati dnevno i posle toga jos 10tak sati posvecuje umetnosti- znaci umetnik je.
Amater je recimo: "Zdravo-zivo, ja sam Smiljko Prskavica, mesar. U slobodno vreme pecam, citam Hegela i slikam uljane pejsaze. Kad strajkuju mesari, strajkujem i ja;-)."
Profesionalni umetnik je: "Zdravo-zivo, ja sam Smiljko Prskavica, umetnik. Da bih izdrzao porodicu preko dana zaradjujem kao mesar (dobro dodje za poznavanje anatomije zivotinja) a ponekad i pecam. Ne strajkujem:-)".
TESKO JE BITI UMETNIK a studiranje je ko i svako drugo i mnogo lakse u odnosu na prirodne nauke