Nažalost, domaći zadaci prevezilaze mogućnosti velikog broja prvaka, ali i starija deca u poslednjih par decenija moraju da traže pomoć starijih.
Autori planova i programa za osnovce su, kako si već navela, nametnuli zadatke koje oni ne mogu samostalno da obave.
Tačno je da su ranije roditelji obavljali svoje poslove i nisu se u toj meri mešali u domaće zadatke svoje dece i to je bilo dobro.
Mame ne treba u toj meri da zabavljaju decu, deca tog uzrasta treba da se "zabavljaju" sa drugom decom.
To je nekada uspevalo jer je bilo više dece u porodici, komšiluku, familiji, u školskom dvorištu koje je bilo bezbedno mesto.
Dete najbolje uči, učeći uz drugu decu.
Uz vršnjake ili one malo starije đake, dete prati ritam svoje generacije, razvija empatiju, inteligenciji, spretnost.
Za otpraćanje do škole, ne znam šta da ti kažem.
Verovatno je dobro da i dalje ima neku pratnju.
Ne znam kakav je saobraćaj u blizini škole, da li su postavili ležećeg policajca i tome slično.