sajt,pomoc

FRONT PAGE ili WEB MAKER, prvi imas u Microsoft ofisu, doduse u novijim verzijama nema. Imas i Macromedia dreamweaver koji je napredniji.
Ja sam poceo da ucim HTML jezik (neki kazu da to nije jezik, mozda su u pravu, i ja sam pocetnik) on je osnov za izradu web prezentacije mada mozes napraviti sajt i vizuelnim alatima u gore navedenim programima.
Imas varijantu besplatnog sajta recimo na www.own-free-website.com, mislim da daju 1GB prostora, cisto da malo vezbas, mozes napraviti sajt bez posebnog znanja o tome.
Mozda bih mogao da ti nabavim instalaciju za WEB MAKER.
Drago mi je ako sam nesto pomogao.

i ja sam pocetnik u pravljenju sajtova (moj prvi je template od Movie company) i sada bih volio da napravim onu sliku video trake na kojoj ce da bude 5-6 slika filmova i ona da se "premotava", da li za to trebam praviti animaciju ili moze to na laksi nacin.. thnx unaprijed :D

moj savet vam je da naucite html i css jer ce vam to sigurno trebati

w3c.org

a od software-a za staticke strane definitivno adobe dreamweaver jer ima najcistiji kod

mada treba nakon toga da se pozabavite cms sitemima nekim laksim poput

wordpress ili joomla

Poznavanje HTML koda je obavezno za izradu web sajtova, a takođe i CSS-a. CSS je u osnovi samo pomoćni jezik, kao podrška za HTML i veoma je jednostavan, lako se shvati kako se koristi.

Program je svakako Adobe Dreamweaver, ali za neke manje ispravke može da se korise i programi kao što su Notepad ++ ili Notepad 2.

U osnovi ovako treba da izgleda stranica

Kod:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html>
  <head>
    <title>Naslov veb stranice</title>
  </head>
  <body>
    <p>Sadržaj web stranice</p>
  </body>
</html>

Ovo je samo osnovni deo HTML stranice i kao što se vidi nema ga mnogo i ože se naučiti i napamet da se napiše. Što bi bilo poželjno da se i nauči napamet.