Psa mi je udario auto

NEPOZNATA1

Početnik
Poruka
2
Zdravo svima danas popodne sam otisla sa mamom do grada moj pas je krenuo sa nama jer uvek ide za nama jer nas voli jelte pre mesec dana je dosao iz grada sa nama i posto nije niciji mi smo odlucili da ga udomimo i sad je nas jako je dobar kuca lize me i igra se samnom uvek naime da ispricam sta se desilo, mi smo tako setali i jedan veliki debeo pas izlazi iz jednog dvorista koje ima kapiju ali danas u tom trenutku je kapija bila otvorena i krece da ujeda mog psa i ja krenem da se derem ali pas ne prestaje da ga ujeda i kako je moj pas krenuo da bezi u tom trenutku zalece se auto i udara ga i ovaj drugi pas pocinje da bezi u ton trenutku bukvalno je moj pas povredjen zbog drugog psa i ja pretrcim ulicu i uzmem i sklonim ga sa ulice povredjena mu je noga ima krvarenja htela sam da ga odnesem kod veterinara al nemam novca ja sam student veterinar bi najmanje uzeo 2 3 hiljade majka mi nebi dala toliko i ja i mama ga ostavimo na 10 minuta da odemo da nadjemo taksi da ga odvedeno kuci jelte vracamo se po njega kad on bezi od nas sklanja se od ljudi ne znam zasto je poceo da se sklanja posle smo ga dovezli kuci i kuca je sad u sobi spava odmara malo sam ga mazila dala mu da jede i vodu malo je jeo ne znam sta bih mogla da uradim molim vas pisite mi savete ?
 
Veterinar ce ti najbolje reci.
Ali ako bas ne mozes da ga odvedes i slicno onda ako jede je ok, sad je u soku i treba mu par dana da se vrati u normalu, zato je i bezao jer je uplasen i u tim momentima moze i da ujede u trenutku panike refleksno bez obzira koliko te voli.

Ako mu je njuska vlazna i usta mu se ne suse trebalo bi da bude ok i ako izgura dva dana..
E sad ako ima neki prelom to je druga prica.