PROBLEMI SA UČENJEM?

Ja licno pamtim slike bolje tako da mi ne lutaju misli pisem ili podcrtavam bojim sa flomasterima prelazim napravim katastrofu iz gradiva al na kraju imam sliku koju zapamtim, kad pisem misli nemozeju da mi ljutaju - jer treba biti skoncentrisan. Zapiski su mi sve manji i manji jer ono sto zapamtim toga vise nema i nakraju ostane par reci oko kojih mogu da sprovedem neku pricu. To je moj sistem. Citanje mi ne pomaze izgubim se u slovima i osecam ko da imam disleksiju.
Ponovim tako 3 puta i odem na ispite to je sva moja vestina kako ne lutati sa mislima. Nema dosadnog gradiva kad pocne da se budi radoznalost.
Kad mi dosadi gradivo volim malo gledati sta ima novo oko tog gradiva slike po netu i brzo se uhvatis u studiranju i premisljanju o gradivu zapravo a ne o drugim glupostima.
 
Poslednja izmena:
kao fotopamcenje?
jako lako gubim koncentraciju, i posle kraceg vremena moram nesto drugo da radim/ucim. tako da npr. ako imam par lekcija da naucim, nikako ne mogu da se skrasim to odjednom na predjem.
mada, na kraju sve uradim...tako da ne smatram ovo svojim problemom...jos uvek...
hm...
inace sam perfekcionista uz to... nespojivo na izgled! ali samo na izgled XD
 
Let's see.. Ucim tako sto procitam recenicu i onda je par puta isponavljam, pokusam da smislim primer ( ako se radi o strucnim, tj. ekonomskim, predmetima ). Mnogo pomaze i to sto podvlacim u svesci, jer imam fotopamcenje..
Zato mi sveske izgledaju kao kod devojcica u 5 razredu, jer sadrze cetiri boje markera. >.>
 
nama uglavnom diktiraju, pa kad pišem to odvajam u pasuse (ko oni manji u knjigama...sitno pišem :3) pa pročiatam pasus par puta i prepričavam ga.... A kad učim iz knjige, moram da odvojim šta ću da učim pa da napišem u svesku svojim rečima tako mi je najlakše.. -_- smor...Inače brzo naučim, ali sednem da učim jednom godišnje tako da...:3 motivacija je problem kod većine......
 
takodje mi i foto pamcenje pomaze jer uvek tacno znam dokle sam stigao i sta je sledece
i u zivotu nista nisam podvlacio,zato sto ja uglavnom procitam pa sta zapamtim zapamtim,a kada bih procitao samo podvuceno setio bih se pola od podvucenog sto je relativno malo...
 
Pozdrav svima mislim da bih mogao da vam pomognem na razne nacine jer me ova problematika pedagoske psihologije veoma interesovala odredjen deo mog zivota!!!!(A i na faxu sam imao taj predmet) ,tako da jel ima neko neko konkretno pitanje?????
 
Uglavnom samo citam. Nikad ne podvlacim (zao mi bude da saram po knjizi), i nikad ne pravim beleske, osim na casu (posto mi je prepricavanje cisto gubljenje vremena). I takodje ne citam naglas.

A posto su nam lekcije uglavnom onako lepo podeljene po podnaslovima, jos je lakse... Procitam jedan podnaslov, prepricam ga u sebi, procitam jos jednom, pa predjem na sledeci. I kad zavrsim svaki, ponovim celu lekciju, i to je to... I bas fino funkcionise.
Osim za istoriju. To ne mogu da ucim nikako, zaspim cim pipnem knjigu.
 

Back
Top