Problem sa devojkom

Prigofan

Početnik
Poruka
1
Zdravo svima. Želeo sam podeliti neka svoja iskustva sa vama, nadajući se da mi neko može dati neki koristan savet. Reč je o mojoj devojci. Ja sam student u Nemačkoj, ona studira u BiH. Reč je o vezi na daljinu. Međutim, do sada je sve dobro funkcionisalo. Nakon godine i pol dana veze, koja je bila ispunjena ljubavlju i brižnosti, desi se tu i tamo neka mala prepirka, ali je sve bilo super. U poslednje vreme, tačnije poslednjih 40-ak dana, jako je se promenila. Glavni problem među nama, tj. njeg problem u vezi mene sam ja sam. Samo odjednom. Smeta joj moja mršavost. Kaže kako joj je neprijatno i kako se stidi da šeta zajedno sa mnom vani. Kako joj je neprijatno da je ljudi, čak i nepoznate osobe, vide kako šeta sa momkom koji je mršav i "nikakav". I da je glavni razlog zašto želi da raskine sa mnom taj što sam jako mršav. Smeta joj i što nekad pričam iako treba da ćutim (uglavnom nikad neke napadne teme, već nešto ili naučno ili savet i sl.).. No ne voli ni da savetujem, ili kako kaže pametujem. Ne svudja joj se ni to što sam mesec dana mladji od nje. Imamo oboje po 20 godina. Kritikovala je i to što mi malko levo oko naginje na dole, tj. malko je krivo. Što imam isturenu bradu i veliki nos. Mnogo toga je kod mene nervira. Kaže kako je stalno nerviram, kako nisam ono što je želela. Duga je naša ljubavna priča. Skoro 6 godina. Prvi put kada sam joj prišao, odbila me je. Čitao sam tvitove na Twitteru kasnije koje je pisala o meni, kako se zahvaljuje univerzumu što je sve završeno i što više ne mora da se sekira oko mene. Da bi nakon mesec dana poslala poruku i pitala me da li želi da izadjem sa njom na piće. Kada je se to desilo, rekla je posle nekog vremena, kad smo se skontali, da je glavni razlog što mi je poslala poruku bio taj, što sam se ja interesovao, i što sam joj poklanjao pažnju. Najviše to. Ostalo nije ni primećivala. Da bi posle nekog vremena počela kako kaže da "ludi" za mnom. Poslala mi je kao deo poklona