pravni saveti

vatrena skorpija

Početnik
Poruka
1
Imam 36g.Hitno mi treba pravni savet ali ovde sada kada sam prijavljena nemogu naci takvu temu jer sam laik po pitanju kompjutera.
SVE SAM SAMA ucila sto se tice tehnike.
SAda cu preci na ono sto me zanima i trebam jos danas da znam.
Kada sam imala nepunih 18g. udala sam se za coveka koji je bio stariji od mene 9g.Zivela sam 8g u tom braku i razvela se zbog nemogucnosti funkcionisanja. Dete je pripalo njemu jer ja nisam radila jer je imao prijatelje u sudu jer mnogo toga nije bilo meni u korist vec njemu. Kada se bolje razmisli bolje je da dete ima sredinu mirnu i stalozenu. Posle razvoda sam imala tKODJE BURAN ZIVOT. Ne zelim dete da povredim. MUz mi je zabranjivao da vidjam dete i sada je tako ali sada je ona na 14g. tako da jos malko i nece moci da joj komanduje. SA moje strane ne zelim da dete psihicki strada.Ako me pita kazem joj u suprotnom cutim.
Tu ne prestaju moji problemi.
Radila sam u C.G kao sobarica kopaonik isto to mi dojadilo i sisla sam dole u c.g da sam tamo preko cele godine.
Tamo upoznajem svog sadasnjeg muza. To je sad moj veliki problem
Moj sadasnji muz nije drzavljanin nase drzave.