Baby Yoda
Contributor
- Poruka
- 21.755
У мору збуњености Цовид-19, ово изгледа сигурно: Пандемија ће пореметити школу ове јесени. Похађање школе са скраћеним радним временом, спорадично, колико дозвољавају вирусни напади, или потпуно даљински, може имати одличан медицински смисао. Али учење од куће или ограничење школским безбедносним протоколима смањиће изложеност ученика уобичајеној магији - утканим снагама које промовишу здрав развој адолесцента - која се дешава у школи.
Могу ли родитељи помоћи у надокнађивању онога што ће нужно бити изгубљено? Да. Заборавите на ранчеве и фасцикле. Ево основних потрепштина које ће тинејџерима требати за чудну школску годину која предстоји.
Сигурни начини да виде своје пријатеље
Здрава адолесцентна путања ка независности укључује попуштање емоционалних веза са родитељима и јачање веза са вршњацима. Овај критични прелаз се готово сигурно најбоље дешава када се тинејџери могу лично окупити. Иако је комуникациона технологија добродошла за многе адолесценте од почетка пандемије, недавно истраживање показало је да се 61 посто тинејџера пријавило да се осећа усамљеније као резултат пандемије.
С обзиром на то да адолесценти тренутно не могу да рачунају на дружење са вршњацима током школског дана, требало би да се побринемо да још увек имају начина да виде своје пријатеље. Нажалост, тинејџери често не поштују смернице социјалног удаљавања, чак и ако започну у најбољој намери. Можда ће им требати надзор или посебна упутства, попут састанка на отвореном или вожње бицикла са пријатељима - носећи маске по потреби.
Када се тинејџери накажу на наша правила за дружење, као што ће то и разумјети, можемо објаснити да се не трудимо да се сукобимо с њима. Уместо тога, ми смо на њиховој страни против заједничког непријатеља Цовид-19. Као такви, такође можемо позвати и озбиљно схватити предлоге тинејџера о томе како би могли да посете вршњаке, одржавајући себе и друге здравима.
Време са другим одраслима
Тинејџери имају користи од дружења са одраслима који нису њихови родитељи; није лако успоставити независност и истовремено узети смернице од својих. Срећом, адолесценти ће прихватити исти савет ментора или шефа који би рефлексно одбили од родитеља. И премда могу брзо да одбаце похвале родитеља с образложењем да никако не можемо бити објективни, примиће к срцу комплименте наставника, тренера и саветника.
Извор: https://www.nytimes.com/2020/08/25/well/family/teens-mental-health-needs.html
Могу ли родитељи помоћи у надокнађивању онога што ће нужно бити изгубљено? Да. Заборавите на ранчеве и фасцикле. Ево основних потрепштина које ће тинејџерима требати за чудну школску годину која предстоји.
Сигурни начини да виде своје пријатеље
Здрава адолесцентна путања ка независности укључује попуштање емоционалних веза са родитељима и јачање веза са вршњацима. Овај критични прелаз се готово сигурно најбоље дешава када се тинејџери могу лично окупити. Иако је комуникациона технологија добродошла за многе адолесценте од почетка пандемије, недавно истраживање показало је да се 61 посто тинејџера пријавило да се осећа усамљеније као резултат пандемије.
С обзиром на то да адолесценти тренутно не могу да рачунају на дружење са вршњацима током школског дана, требало би да се побринемо да још увек имају начина да виде своје пријатеље. Нажалост, тинејџери често не поштују смернице социјалног удаљавања, чак и ако започну у најбољој намери. Можда ће им требати надзор или посебна упутства, попут састанка на отвореном или вожње бицикла са пријатељима - носећи маске по потреби.
Када се тинејџери накажу на наша правила за дружење, као што ће то и разумјети, можемо објаснити да се не трудимо да се сукобимо с њима. Уместо тога, ми смо на њиховој страни против заједничког непријатеља Цовид-19. Као такви, такође можемо позвати и озбиљно схватити предлоге тинејџера о томе како би могли да посете вршњаке, одржавајући себе и друге здравима.
Време са другим одраслима
Тинејџери имају користи од дружења са одраслима који нису њихови родитељи; није лако успоставити независност и истовремено узети смернице од својих. Срећом, адолесценти ће прихватити исти савет ментора или шефа који би рефлексно одбили од родитеља. И премда могу брзо да одбаце похвале родитеља с образложењем да никако не можемо бити објективни, примиће к срцу комплименте наставника, тренера и саветника.
Извор: https://www.nytimes.com/2020/08/25/well/family/teens-mental-health-needs.html