NLO nad Srbijom

Killer Shepherdess

Zainteresovan član
Poruka
137
Ova tema je zamišljena kao arhiva neobjašnjivih događaja nad srpskim nebom poslednje decenije.

Ono što ste vi videli, posredno ili neposredno, ono što su vam pričali, ono što ste čitali, postavite ovde.

Da napomenem, kada kažem NLO, ne mislim odmah na ˝leteće tanjire˝, već na Neinedentifikovane leteće objekte...

Da krenemo...

Poslednja izmena:
Deluje suviše ... statično :D Nagledala sam se takvih amaterskih snimaka i iskreno nijedan me nije uverio u njihovo postojanje. Daleko od toga da ne verujem u njihovo postojanje, ali biću uverena tek kad prelete iznad mog stana i bace gomilu letaka sa natpisom "the truth is over here!" :rtfm::D

hm,mozda bi mi ovde neko mogao objasniti nesto - vec dugo-dugo svaku noc kad pogledam u nebo vidim nesto sto sija poput zvezde,medjutim nije zvezda jer ovaj sjaj je mnogo jaci i krece se veoma sporo. Naravno,nisam jedina koja to vidi i svi imaju samo jedan odgovor - sateliti, bas me zanima da li neko zna nesto konkretno o tome?

To i ja viđam svako veče, u isto vreme. Inače ih ima više i ponekad uhvatim pogledom i po 3 u isto vreme kako se kreću u različitim pravcima. Definitivno sateliti ... google earth i ostali :lol:

Deluje suviše ... statično :D Nagledala sam se takvih amaterskih snimaka i iskreno nijedan me nije uverio u njihovo postojanje. Daleko od toga da ne verujem u njihovo postojanje, ali biću uverena tek kad prelete iznad mog stana i bace gomilu letaka sa natpisom "the truth is over here!" :rtfm::D

Nije ni mene potpuno uverio, ali svakako nisu ˝leteće sveće˝, kako su neki objašnjavali... :roll:

hm,mozda bi mi ovde neko mogao objasniti nesto - vec dugo-dugo svaku noc kad pogledam u nebo vidim nesto sto sija poput zvezde,medjutim nije zvezda jer ovaj sjaj je mnogo jaci i krece se veoma sporo. Naravno,nisam jedina koja to vidi i svi imaju samo jedan odgovor - sateliti, bas me zanima da li neko zna nesto konkretno o tome?