Ni sistem obrazovanja ni roditelji nemaju metode kojima bi spremili decu na svet u koji ulaze

Da se uvede neki besplatni program u kome će mladi roditelji da se
pripreme na svet u kome žive, kako bi mogli svoju decu da pripreme
na svet u kome žive.
Radionice bi vodili psiholozi i pedagozi. Na njima bi se učilo kako
se odnositi prema situacijama kada neko u vrtiću, školi, u parku
uvredi ili povredi dete. Kako da roditelj razgovara sa detetom nakon
što se vratilo iz škole. Recimo, da ga pita prvo kako si, a ne kakve
su ocene.
Kako da dete prihvati emocije koje ima i kako sa njima da se nosi.
I da te radionice budu obavezne za oba roditelja.

Da se roditeljima maloletnog deteta skrati radno vreme za dva sata,
a ako imaju dvoje ili više dece, onda da rade četiri sata.

Da se nastavnici stimulišu sa 10% na platu ako jednom mesečno održe
čas u prirodi gde će pokazati praktičnu pozitivnu primenu predmeta
koji predaju.

Da se u vrtiće i škole uvedu kućni ljubimci i biljke o kojima će deca
brinuti. Ne može dete da se poveže sa sobom u betonu, niti da
razume životne procese učeći praznu teoriju i buljeći u knjige i
monitore.

Ima li još pozitivnih predloga koji bi deci pomogli da se pripreme na
svet u kome žive?
 
I sto je vise ovakvih prica i desavanja to manje krivim roditelje,sagledam i svoje i roditelje vrsnjaka,garantujem da blage veze nemaju s nasim postupcima niti su ih kreirali,moja keva pusac ceo zivot,brat sabije 4 pakle dnevno sa zenom,ja niikad,prezirem,isao sam s ortacima da kradu garderobu,skidali su sa zica za susenje iz dvorisnih zgrada,meni je to smesno u odnosu na danas sta se desava,ja tu garderobu nisam uzimao i meni i njima su govorili da ne donosimo tudje stvari i kucu ali se kod njih nije primilo iako su imali vise od mene,na rodjendanu svi izadju na terasu da duvaju osim mene,tad nisam mislio da je bitno a sad sam presrecan sto sam sve to sam izbegao bez ikakve edukacije starijih
 
I sto je vise ovakvih prica i desavanja to manje krivim roditelje,sagledam i svoje i roditelje vrsnjaka,garantujem da blage veze nemaju s nasim postupcima niti su ih kreirali,moja keva pusac ceo zivot,brat sabije 4 pakle dnevno sa zenom,ja niikad,prezirem,isao sam s ortacima da kradu garderobu,skidali su sa zica za susenje iz dvorisnih zgrada,meni je to smesno u odnosu na danas sta se desava,ja tu garderobu nisam uzimao i meni i njima su govorili da ne donosimo tudje stvari i kucu ali se kod njih nije primilo iako su imali vise od mene,na rodjendanu svi izadju na terasu da duvaju osim mene,tad nisam mislio da je bitno a sad sam presrecan sto sam sve to sam izbegao bez ikakve edukacije starijih
Da, deluje nepovezano. Treba pročitati knjigu ''Kako preživeti uprkos
roditeljima''.
Deca rešavaju probleme roditelja. Možeš imati jedan problem i petoro
dece i sva će deca na različit način da pristupe problemu. Neko će
uzeti tvoj obrazac ponašanja i pojačati ga do maksimuma, kako bi
sam video da radiš nešto loše. Neko će raditi potpuno suprotno da
bi ti pokazalo da se i tako može. Neko će tražiti uzrok tvog problema
i na neki način na to ukazivati.
Deca sprovode u delo potisnute želje roditelja. Šta ćemo sa tim i kako
to da dokažemo?
Roditelji nisu na svom mestu. Nisu preuzeli odgovornost za sebe.
Pojma nemaju šta im se dešava i šta rade i za sve su im drugi krivi.
To je problem ne samo kod nas nego u čitavom svetu.
 
Neko je objavio, pa sklonio – komentare koje deca ostavljaju ispod tragične vesti. Osvanuće verovatno opet negde. Te poruke su srž cele stvari. Ako umanjimo zgroženost da su navijačkog karaktera, s podrškom ubici, u njima se vidi još nešto. Rečnik identičan gejmerskom diskurzu. Next level, good game bro i slično. To smo dobili podvajanjem stvarnosti.
Deca tog uzrasta razmenjuju u svojim grupama sadržaj kojim testiraju svoju ‘izdržljivost’. U nedostatku podražaja ili mnoštvu onih kratkoročnih, deo mozga navučen na male stimulanse (lajkove, notifikacije) traži nešto više. Oni dele snimak motoriste koji je stradao u nesreći, glava mu otpada s kacigom i kotrlja se. Vruća roba, snimak procureo od nekuda. Svejedno, oni ne doživljavaju tu osobu kao osobu. To je za njih skeč. Predstava. Oni ne mogu da zamisle da ta osoba ima porodicu, da oseća bol. Brzi tempo izmene i površinski sadržaji ne dopuštaju dubinsko čitanje, time i razumevanje, i što je najvažnije – i empatiju.
Ni počinitelju ni komentatorima/navijačima stvarni svet nije važan. Kada stanu pred vas u učionici, oni svi izgledaju isto, razmišljaju isto. Ali bi dobili nervni slom kad bi vi u njihovo ime upisali komentar ili im prikačili nešto na zid. Virtualni identitet je ono što se broji. I svet koji ga prati.
U srednjestaleškoj sredini sve želje su zadovoljene automatizmom, pre nego ih uopšte osetimo. Novi sat, novi telefon, novi bicikl, auto. Sve prema redosledu. U toj sredini nema više oscilirajućih emocija, ni pozitivnih ni negativnih. Jedini njihov izvor je virtualni svet.
Počinitelj je očekivano ravnodušan. On je odigrao jednu igru, uprizorio poluvirtualni igrokaz koji će sada kružiti internetom. Ne može osvestiti stvarne posledice. U virtualnom svetu nema posledica. U najgorem slučaju ste na kratko odvojeni od grupe ili nekog oblika komunikacije. Spajate se na drugi kanal istog dana, ono od jutros je već stara vest. To je virtualni svet večne sinhronije; postoji samo sada.

Све то клинци гледају од оних клинаца који долазе из елите / олош елите.

Буразерска, кумовска, клановска и сл. коруптивна економија организованог криминала је виртуелна економија.

Она је непостојећа економија, која генерише тим клинцима олош-клановске-елите, скупе гаџете, електронику, аутомобиле.

Толико је нестварно, да је разарајуће, се ад ти објасни поштеној и стварној деци да је то нестварно, јер ће материја бити разорена, без духовности, метафизичке вертикале.
 
ko uci roditelje da vaspitaju svoju decu?

ocito da nekadasnje prenosenje sa generacije na generaciju vise ne radi

to moramo smestiti u skole , sto rekoh na drugoj temi , do 7-og razreda da se vaspitaju ucenici , od sedmog buduci roditelji

deca su uglavnom dobre osobe , drustvo i odrasli ih iskvare
To sam i ja mislila..
 
Neko je objavio, pa sklonio – komentare koje deca ostavljaju ispod tragične vesti. Osvanuće verovatno opet negde. Te poruke su srž cele stvari. Ako umanjimo zgroženost da su navijačkog karaktera, s podrškom ubici, u njima se vidi još nešto. Rečnik identičan gejmerskom diskurzu. Next level, good game bro i slično. To smo dobili podvajanjem stvarnosti.
Deca tog uzrasta razmenjuju u svojim grupama sadržaj kojim testiraju svoju ‘izdržljivost’. U nedostatku podražaja ili mnoštvu onih kratkoročnih, deo mozga navučen na male stimulanse (lajkove, notifikacije) traži nešto više. Oni dele snimak motoriste koji je stradao u nesreći, glava mu otpada s kacigom i kotrlja se. Vruća roba, snimak procureo od nekuda. Svejedno, oni ne doživljavaju tu osobu kao osobu. To je za njih skeč. Predstava. Oni ne mogu da zamisle da ta osoba ima porodicu, da oseća bol. Brzi tempo izmene i površinski sadržaji ne dopuštaju dubinsko čitanje, time i razumevanje, i što je najvažnije – i empatiju.
Ni počinitelju ni komentatorima/navijačima stvarni svet nije važan. Kada stanu pred vas u učionici, oni svi izgledaju isto, razmišljaju isto. Ali bi dobili nervni slom kad bi vi u njihovo ime upisali komentar ili im prikačili nešto na zid. Virtualni identitet je ono što se broji. I svet koji ga prati.
U srednjestaleškoj sredini sve želje su zadovoljene automatizmom, pre nego ih uopšte osetimo. Novi sat, novi telefon, novi bicikl, auto. Sve prema redosledu. U toj sredini nema više oscilirajućih emocija, ni pozitivnih ni negativnih. Jedini njihov izvor je virtualni svet.
Počinitelj je očekivano ravnodušan. On je odigrao jednu igru, uprizorio poluvirtualni igrokaz koji će sada kružiti internetom. Ne može osvestiti stvarne posledice. U virtualnom svetu nema posledica. U najgorem slučaju ste na kratko odvojeni od grupe ili nekog oblika komunikacije. Spajate se na drugi kanal istog dana, ono od jutros je već stara vest. To je virtualni svet večne sinhronije; postoji samo sada.
Браво, одлично запажање
 
ko uci roditelje da vaspitaju svoju decu?

ocito da nekadasnje prenosenje sa generacije na generaciju vise ne radi

to moramo smestiti u skole , sto rekoh na drugoj temi , do 7-og razreda da se vaspitaju ucenici , od sedmog buduci roditelji

deca su uglavnom dobre osobe , drustvo i odrasli ih iskvare

Нетачно!

ко учи сисаре да сисају?

Свашта
 

Back
Top