Nepismeni naprednjaci bi da ruše univerzitete

1761766343157.png
1761766435562.png
 
Hajde manje vise sve sto ste ovde ispisali ali ako su ovi iz SNS-a nepismeni a opet sa svima vama koji ste, naravno poput marija jednom-dvared prosli pored zgrade nekog fakulteta, sa vama dakle vladaju, upravljaju, mast vam vade evo vec 13-tu godinu zaredom, zar u svemu tome nema nesto cudno? Kako nepsimeni, zaostali i krezubi uspevaju sa obrazovanima, inteligentnima i sa svih 32 zuba u vilicama da vladaju? Sta bi tek bilo da su ti SNS-a na vasem nivou, gde bi im bio kraj...
 
Mozes da prepričas sustinu sta je ta rekla?
Ono kao pismeni iz srpskog?
Jasno i koncizno sa pravim informacijama iz postavljene teme.
:mrgreen:
Umesto prepričavanja, izneću ti svoje mišljenje o izjavi ''uvažene'' dr, koja se sa ocenom 7,5 upisala doktorske studije
:mrgreen:
Gostujući na televiziji Informer, Božić je hvalila odluke ministra prosvete Dejana Vuka Stankovića, a zatim govoreći o situaciji na univerzitetima u Srbiji, rekla sledeće:
„Što se mene tiče, moje razmišljanje ide u tom pravcu da mi trebamo visoko obrazovanje na primer srušiti do samog temelja i podići jedan univerzitet koji je nacionalni, koji je posvećen izgradnji pre svega jednog nacionalnog identiteta univerziteta i da država odreaguje na taj način i možda najviše novca uloži u tu novu vrstu ili sistem obrazovanja, gde će visoko obrazovanje…“, rekla je Božić i nastavila:
„Ne kažem da su manje važni srednje, osnovno i visoko, ali smatram da je vrlo opasno ono što nam se desilo i da je to jedan veliki znak uzvika i znak koji rekla bih nije više ni pored puta, nego nasred puta, koji nam mora skrenuti pažnju da visoko obrazovanje definitivno mora biti u potpunosti… Pa ne znam ni kako, negde opet izgrađeno, jer ja ne vidim da ovde postoji temelj za bilo šta drugo

Izjava da bi „visoko obrazovanje trebalo srušiti do temelja“ pokazuje duboko nerazumevanje suštine univerziteta.
Univerzitet se ne ruši, on se reformiše i unapređuje, jer predstavlja instituciju znanja, naučne slobode i kritičkog mišljenja. Kada se obrazovanje podredi ideji „nacionalnog univerziteta“, to više nije nauka već ideologija, i umesto slobode mišljenja dobijamo politički nadzor.Tvrdnja da „ne postoji temelj“ je pogrešna, temelj čine generacije profesora i istraživača koji su stvarali sistem i u najtežim vremenima. Da postoje ozbiljni problemi, tačno je, ali se oni rešavaju kvalitetom, depolitizacijom i ulaganjima, a ne rušenjem onoga što je preživelo sve političke promene.Univerzitet ne treba da gradi „nacionalni identitet“, već kritički duh društva.Kada se znanje stavi u službu jedne ideologije, gubi se i nauka i sloboda.
Zato rešenja ne dolaze iz rušenja, već iz ozbiljnosti, odgovornosti i poštovanja prema onima koji znanje stvaraju, a ne prema onima koji ga žele preoblikovati po meri politike.
 
Umesto prepričavanja, izneću ti svoje mišljenje o izjavi ''uvažene'' dr, koja se sa ocenom 7,5 upisala doktorske studije
:mrgreen:
Gostujući na televiziji Informer, Božić je hvalila odluke ministra prosvete Dejana Vuka Stankovića, a zatim govoreći o situaciji na univerzitetima u Srbiji, rekla sledeće:
„Što se mene tiče, moje razmišljanje ide u tom pravcu da mi trebamo visoko obrazovanje na primer srušiti do samog temelja i podići jedan univerzitet koji je nacionalni, koji je posvećen izgradnji pre svega jednog nacionalnog identiteta univerziteta i da država odreaguje na taj način i možda najviše novca uloži u tu novu vrstu ili sistem obrazovanja, gde će visoko obrazovanje…“, rekla je Božić i nastavila:
„Ne kažem da su manje važni srednje, osnovno i visoko, ali smatram da je vrlo opasno ono što nam se desilo i da je to jedan veliki znak uzvika i znak koji rekla bih nije više ni pored puta, nego nasred puta, koji nam mora skrenuti pažnju da visoko obrazovanje definitivno mora biti u potpunosti… Pa ne znam ni kako, negde opet izgrađeno, jer ja ne vidim da ovde postoji temelj za bilo šta drugo

Izjava da bi „visoko obrazovanje trebalo srušiti do temelja“ pokazuje duboko nerazumevanje suštine univerziteta.
Univerzitet se ne ruši, on se reformiše i unapređuje, jer predstavlja instituciju znanja, naučne slobode i kritičkog mišljenja. Kada se obrazovanje podredi ideji „nacionalnog univerziteta“, to više nije nauka već ideologija, i umesto slobode mišljenja dobijamo politički nadzor.Tvrdnja da „ne postoji temelj“ je pogrešna, temelj čine generacije profesora i istraživača koji su stvarali sistem i u najtežim vremenima. Da postoje ozbiljni problemi, tačno je, ali se oni rešavaju kvalitetom, depolitizacijom i ulaganjima, a ne rušenjem onoga što je preživelo sve političke promene.Univerzitet ne treba da gradi „nacionalni identitet“, već kritički duh društva.Kada se znanje stavi u službu jedne ideologije, gubi se i nauka i sloboda.
Zato rešenja ne dolaze iz rušenja, već iz ozbiljnosti, odgovornosti i poštovanja prema onima koji znanje stvaraju, a ne prema onima koji ga žele preoblikovati po meri politike.

Eh taj informer i njegovi gosti

FB_IMG_1761758052768.jpg
 

Back
Top