Mnogobrojni su vidovi i oblici nasilja države nad pojedincem...
Ja bih ukazao na dva oblika:nasilje rečima i objektivno-ekonomsko-političko -pravno nasilje.
U tom trouglu u kom je subjekat samo tačka u ravni društva dešava se i da subjekti koji time
po inerciji upravljaju takođe bivaju žrtve sopstvenog nasilja...
Kojim se sredstvima boriti protiv državnog nasilja...Da li je to umetnost,terorizam,revolucija,religija,
evolucija,bekstvo u pustinjačenje ili kinizam (klošarizam)...?
Na udarac, uvek uzvrati udarcem, sa još nekoliko dodatnih udaraca, da te upamte.
Revolucije nema dok se ne dostigne kritična masa potrebna za nju, mora se ili čekati za
tako nešto ili se masa može ubrzano isforsirati sledom događaja, zavisi od onih koji se bave
sa revolucijom, kako njima najviše odgovara.
Terorizam, protiv države je jedan od lekova, ali nije jedini i kada udaraš trebaš znati gde, kada i kako
da udariš da bi sistem bio ili trajno oštećen ili oboren.
U tom smislu efikasne su jedino likvidacije ljudi koji čine vertikalu sistema, jer sistem bez ljudi ne postoji.
Osim toga stvaranje psihološke nesigurnosti građana, ali usmerena protiv neke frakcije u društvu.
Na primer, postaviš nekolike bombe na pijacama, trgovima, autobusnim stanicama, školama..itd, a sve tragove ostaviš da nesumnjivo
dovode do zaključka da se radi o dejstvu islamske ćelije unutar zajednice.
Pritisak na obe zajednice raste vrlo brzo i samo je pitanje momenta kada će se sukobiti.
Država ima dilemu koju ne može da reši, jer kako god da deluje, izaziva jednu zajednicu protiv sebe.
Ako ideš logikom države, ona će delovati tako da zaštiti najbrojniju skupinu svojih građana, a to nisu članovi
islamske zajednice i tako si uspešno započeo proces pada toga sistema, tu i tamo ćeš morati povremeno to
da potpomogneš sa učešćem, ali jako malo, proces dalje ide po inerciji, kao i događaji koji ga prate.
Kompromis bilo koje vrste između pojedinca i države odraz je slabosti pojedinca, ali ljudi se većinom odlučuju za kompromis,
to ti daje i odgovor kako će 99% populacije odlučiti kada se radi o problemu koji si naveo.