КРЕАЦИОНИЗАМ

ДА ЛИ СТЕ ЗА ТО ДА СЕ У ШКОЛСКО ОБРАЗОВАЊЕ УКЉУЧИ:

  • ЕВОЛУЦИОНИЗАМ И ХРИШЋАНСКА ВЕРОНАУКА

  • ЕВОЛУЦИОНИЗАМ И КРЕАЦИОНИЗАМ

  • САМО ХРИШЋАНСКА ВЕРОНАУКА

  • САМО ЕВОЛУЦИОНИЗАМ

  • САМО КРЕАЦИОНИЗАМ


Rezultati ankete su vidlјivi nakon glasanja.
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.
Detektuješ svoje bolesne ideje i ovde ih prenosiš.
OK, ne znaš ni šta znači termin apologetika. :roll:

Mislim da su tvoji komentari zlonamerni proizvod paranoje i netrpeljivosti prema svakome ko odstupa od pravila koja si ti zamislio.

Ti ne čitaš tuđe poruke, eremita? :think:
Ono o čemu ti pišeš nema veze sa onim o čemu je pisao endonuclease, što se lepo vidi kada se uporedi o što si napisao sa onim što mindfullness meditation zapravo jeste.
Znam da bi te bi bilo najlepše kada bi smo svi zaćutali i dozvolili tebi i tebi sličnima, da širite kreacionističke budalaštine, potpuno neometano, ali sam ja uveren da u ovom narodu ima sasvim dovoljno obrazovanih ljudi, koji vole svoj narod, da svaku vašu budalaštinu i laž poklope činjenicama.

Мислим да нема два латинична л....................


[7] MA says that the Bodhisatta developed the four jhanas using mindfulness of breathing as his meditation subject.




Slike za "mindfulness meditation"

By Flickr

(кликни на слику за увећање)
 
Ne razumem šta želiš da kažeš sa ovim i slikama koje si postavio. :think:

Хоћу да кажем да скоро нешто тако одвратно, изфолирано, огавно, лажно,
јевтино и ружно нисам видео,

хоћу да кажем да су за вас и најпримитивнији хришћани-православци
НЕДОСТИЖАН ПОЈАМ,

хоћу да кажем да су за вас ови што на топ-шопу снимају рекламе за
супер-сецка, за супер тигање у којима ти храна обавезно загори и све
остале глупости потрошачког дебилизма ПРАВИ ОСКАРОВЦИ...
а ако ову тему посете и неки људи
који се бар мало разумеју у "покретне слике", ево нека погледају сами и
нека просуде и коментаришу:





 
Хоћу да кажем да скоро нешто тако одвратно, изфолирано, огавно, лажно,
јевтино и ружно нисам видео,

хоћу да кажем да су за вас и најпримитивнији хришћани-православци
НЕДОСТИЖАН ПОЈАМ,

хоћу да кажем да су за вас ови што на топ-шопу снимају рекламе за
супер-сецка, за супер тигање у којима ти храна обавезно загори и све
остале глупости потрошачког дебилизма ПРАВИ ОСКАРОВЦИ...
а ако ову тему посете и неки људи
који се бар мало разумеју у "покретне слике", ево нека погледају сами и
нека просуде и коментаришу:






Да, потпуно се слажем са тобом еремита, посебно када се дода и мисија коју овај покрет има за циљ, како сами наводе:

Developing Conscious, Uplifting Stories.
For millennia we have been telling stories as a way to teach and sustain balanced, cohesive, well functioning community. Today at this perilous moment in human history, we are engaged in seeding the world with new stories. Stories to inspire us all to find ways to create a kinder, sustainable, more loving world.

И молила бих, ако је икако могуће, да ова занимљива дискусија то и остане, без потезања речи типа "лажеш", "болестан ум" и сл.јер то доказује да онај који потеже такве "аргументе" нема основну културу нити је овладао вештинама комуникације:rtfm:
:bye:
 
Хоћу да кажем да скоро нешто тако одвратно, изфолирано, огавно, лажно,
јевтино и ружно нисам видео,

хоћу да кажем да су за вас и најпримитивнији хришћани-православци
НЕДОСТИЖАН ПОЈАМ,

хоћу да кажем да су за вас ови што на топ-шопу снимају рекламе за
супер-сецка, за супер тигање у којима ти храна обавезно загори и све
остале глупости потрошачког дебилизма ПРАВИ ОСКАРОВЦИ...
а ако ову тему посете и неки људи
који се бар мало разумеју у "покретне слике", ево нека погледају сами и
нека просуде и коментаришу:






Prisilila sam se da svih 8,25 min. gledam ove gluposti, ali ne razumem sta ti konkretno smeta?
Pusti ih, ko voli da se bavi jogom, neka se bavi, a budi siguran da to nikad

masovno nece da se uvede u skole.
A Crkva ima pametnija posla nego da se bavi takvim glupostima.;)
 
Предмет Грађанско васпитање који је већ уведен у основне и средње школе, као обавезан изборни предмет има садржаје који су ЈОШ КАКО повезани са будизмом и психотерапијом.Рецимо, тзв.радионица која се зове "Времеплов" базира се на техници визуелизације...
Поред тога, већина радионица које се у том предмету примењује, као и у осталом радионичарском раду је потекла из рада са децом која су имала психолошке и психијатријске проблеме, као и проблеме у понашању.Сама чињеница да се ПСИХОТЕРАПИЈСКА ТЕХНИКА извлачи из контекста и примењује на ЗДРАВОЈ ПОПУЛАЦИЈИ деце и то још од стране ОНИХ КОЈИ НИСУ ПСИХОТЕРАПИЈСКИ ЕДУКОВАНИ већ говори много...
Довољно је само погледати увод приручника "Радионица добре воље" и сличних, као што су "Ненасилна комуникација" итд , па да се види да су многе технике које су ту коришћене, у својој суштини и по пореклу технике МЕДИТАЦИЈЕ, дакле преузете из будистичке религије и већ ушле у школе.
још да подсетим да се током медитирања у ствари ПРИЗИВА одређено божанство и да је МАНТРА која се при томе користи, име тог божанства.
 
Предмет Грађанско васпитање који је већ уведен у основне и средње школе, као обавезан изборни предмет има садржаје који су ЈОШ КАКО повезани са будизмом и психотерапијом.Рецимо, тзв.радионица која се зове "Времеплов" базира се на техници визуелизације...
Поред тога, већина радионица које се у том предмету примењује, као и у осталом радионичарском раду је потекла из рада са децом која су имала психолошке и психијатријске проблеме, као и проблеме у понашању.Сама чињеница да се ПСИХОТЕРАПИЈСКА ТЕХНИКА извлачи из контекста и примењује на ЗДРАВОЈ ПОПУЛАЦИЈИ деце и то још од стране ОНИХ КОЈИ НИСУ ПСИХОТЕРАПИЈСКИ ЕДУКОВАНИ већ говори много...
Довољно је само погледати увод приручника "Радионица добре воље" и сличних, као што су "Ненасилна комуникација" итд , па да се види да су многе технике које су ту коришћене, у својој суштини и по пореклу технике МЕДИТАЦИЈЕ, дакле преузете из будистичке религије и већ ушле у школе.
још да подсетим да се током медитирања у ствари ПРИЗИВА одређено божанство и да је МАНТРА која се при томе користи, име тог божанства
.

Pa sta? Svako ima prava da uci sta hoce.
Ali zato ima prava da uci i veronauku.
 
Jesi li sigurna da nije?
Ja sam naišao na više osuda datih od strane zvaničnika i sveštenika SPC raznih praksi koje se podvode pod alternativnu medicinu, što je dobro, jer smanjuje šansu da ljudi budu prevareni, ali sam takođe naišao i na osude joge ili budizma, šo je loše.
Istorija te gromoglasno demantuje.

Moraš mu oprostiti, jer je endonucelase mislio da te zaista zanima odgovor na pitanje koje si postavila. Nije shvatio da si pitanje postavila, nadajući se da niko neće dati odgovor i potvrditi praktičnu primenu teorije evolucije.
Osim toga, izgleda da nije obratio pažnju na to da tebe mrzi da čitaš... jer da si pročitala link do kraja našla bi ovo:

Ovaj članak bi mogla potom da potražiš na netu i da sama proveriš iznete tvrdnje i uveriš se da su iste tačne.
:roll:
Da nema teorije evolucije, učenje biologije bi bilo kao učenje telefonskog imenika, gomila potpuno nepovezanih podataka, koji su se igrom slučaja našli na jednom mestu.
"Razvijanje organizama kroz istoriju"?! :e
ek: :hahaha:
Samo ti piši. Sledeći put kada se podnosti peticija Ministarstvu prosvete, u cilju poboljšanja školskog sistema, podnećemo i tvoje poruke na uvid, kako bi se uočilo koje su posledice postojećeg sistema (ne)obrazovanja. :sad2:

Opet, istorija te gromoglasno demantuje.

Širiš potpuno pogrešnu predstavu o razvoju. Danas infekcije više nisu primarni uzrok smrti, hronični bolesnici doživljavaju duboku starost, a životni vek ljudi je duži dva do tri puta nego pre hiljadu godina. Uspešno se leče ne samo bolesti nego i oštećenja organizma, kao što su amputacije udova, slepilo, gluvoća, itd.
Tvoje nerazumevanje trenutne situacije je posledica neznanja, koje dovodi do podložnosti raznim negativnim uticajima, kao što su apokaliptične priče koje iznosiš.

1) Ja bih te zamolila da pazljivije citas moje tekstove.

2) Ma nemojte? A AIDS npr.? Da ne nabrajam neuroloske bolesti...!:roll::evil:
 
Pa sta? Svako ima prava da uci sta hoce.
Ali zato ima prava da uci i veronauku.

Слажем се.Али када су у питању особе којима је дато да изаберу између две опције тако што СУ ИМ ДАТЕ СВЕ РЕЛЕВАНТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ ДА БИ ДОНЕЛЕ ОДЛУКУ.Да ли си ти знао ово што сам написала о пореклу радионица?Да ли сматраш да та информација није релевантна да би се донела одлука?Мислим да би родитељи итекако требало да то знају!Па нека се онда одлучују.Проблем није у доношењу одлуке када располажеш свим информацијама, него је проблем у томе што те информације нису општепознате.Због чега нису?Да ли у проспектима којима се представљају ова два предмета наводи веза ГВ са будизмом и психотерапијским техникама намењеним болесној деци?Не.Због чега?
 
Ne razumem šta želiš da kažeš sa ovim i slikama koje si postavio. :think:

Хоћу да те приупитам да ли је то та "наука" коју проповедате овде стотинама
постова, да ли је то "образовање" којим хоћете да подвргнете петогодишњу
децу, да ли су то та достигнућа која се зову БУДИСТИЧКИ КУЛТ, да ли овом
"чики" деца од 5 година треба да се обраћају мантром :


3893768089_9d4fe45009.jpg
 
Poslednja izmena:
Pa sta? Svako ima prava da uci sta hoce.
Ali zato ima prava da uci i veronauku.

Пиколо, недопустиво да се испод безазленог назива предмета који се зове ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ крије будистички култ и мантра.
Родитељи немају појма о томе чему су њихова деца подвргнута а још мање о последицама таквих култова по мозак и разум детета. :rtfm:
 
Слажем се.Али када су у питању особе којима је дато да изаберу између две опције тако што СУ ИМ ДАТЕ СВЕ РЕЛЕВАНТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ ДА БИ ДОНЕЛЕ ОДЛУКУ.Да ли си ти знао ово што сам написала о пореклу радионица?Да ли сматраш да та информација није релевантна да би се донела одлука?Мислим да би родитељи итекако требало да то знају!Па нека се онда одлучују.Проблем није у доношењу одлуке када располажеш свим информацијама, него је проблем у томе што те информације нису општепознате.Због чега нису?Да ли у проспектима којима се представљају ова два предмета наводи веза ГВ са будизмом и психотерапијским техникама намењеним болесној деци?Не.Због чега?

Ne mari ovo za rod...

Opet kazem, pa sta? Cisto sumnjam da decu u skolama i tim radionicama teraju da prizivaju Budu.:cool:
A drugo, sve te pedagoske tehnike verovatno da vec jesu zasnovane na nekim osnovama psihijatrije, odnosno mora se znati sta je "bolesno" da bi se doslo do toga sta je "normalno", sto znaci da se na deci primenjuje (verovatno) ono sto je apstrahovano kao normalno.
A ako cemo pravo, ima i mnogo nesavesnih veroucitelja, kao i svestenika uostalom, koji za svaku sitnicu plase decu nekom "kaznom", a sta cemo s tim? Zar roditelj zaista moze da zna sta mu i kako dete uci i shvata veronauku? Ko moze da kaze da je to bas sve ispravno,metod kako se uci? Hocu da kazem da na psihu deteta isto tako negativno,manipulativno, moze da utice i veronauka, zato roditelju ne preostaje nista drugo nego da dobro prati i raspita se za bilo koji predmet koji dete treba da uci, a uostalom, ni godine komunizma nisu mogle da iskrive decji um, pa nece ni nekakva "Radionica", kao sto ni ucenje veronauke nece sutra od deteta da sa sigurnoscu napravi dobrog coveka i vernika.
Stavise, u najvecem broju slucajeva je to pitanje "mode".
 
Пиколо, недопустиво да се испод безазленог назива предмета који се зове ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ крије будистички култ и мантра.
Родитељи немају појма о томе чему су њихова деца подвргнута а још мање о последицама таквих култова по мозак и разум детета. :rtfm:

ахахахаха :)
Луд си ко струја Митице
Реци ми да ли се стварно толико трипујеш или фолираш ?
 
Ne mari ovo za rod...

Opet kazem, pa sta? Cisto sumnjam da decu u skolama i tim radionicama teraju da prizivaju Budu.:cool:
A drugo, sve te pedagoske tehnike verovatno da vec jesu zasnovane na nekim osnovama psihijatrije, odnosno mora se znati sta je "bolesno" da bi se doslo do toga sta je "normalno", sto znaci da se na deci primenjuje (verovatno) ono sto je apstrahovano kao normalno.
A ako cemo pravo, ima i mnogo nesavesnih veroucitelja, kao i svestenika uostalom, koji za svaku sitnicu plase decu nekom "kaznom", a sta cemo s tim? Zar roditelj zaista moze da zna sta mu i kako dete uci i shvata veronauku? Ko moze da kaze da je to bas sve ispravno,metod kako se uci? Hocu da kazem da na psihu deteta isto tako negativno,manipulativno, moze da utice i veronauka, zato roditelju ne preostaje nista drugo nego da dobro prati i raspita se za bilo koji predmet koji dete treba da uci, a uostalom, ni godine komunizma nisu mogle da iskrive decji um, pa nece ni nekakva "Radionica", kao sto ni ucenje veronauke nece sutra od deteta da sa sigurnoscu napravi dobrog coveka i vernika.
Stavise, u najvecem broju slucajeva je to pitanje "mode".

Види, проблем је следећи:
1.Сама чињеница да се деца уче медитацији већ значи да се уче да призивају неко божанство.У Православљу, у току молитве не треба визуелизовати никаве представе Бога, ни свеце ни иконе, да не бисмо били прелашћени.Због тога хришћани не могу да се сложе са оваквим техникама "опуштања", јер оне нису САМО ТО.
2.Ово нису педагошке технике, већ ПСИХОТЕРАПИЈСКЕ. У томе је суштина проблема. Да ли би ти, рецимо, сматрала исправним да користиш медицински препарат који се користи само у одређеним случајевима, само код одређених ПАТОЛОШКИХ СТАЊА, који се примењује САМО КОД МАЛОГ БРОЈА психотичне деце, за решавање проблема код здраве деце која нешто нису савладала?Те радионице су се показале успешним код деце која имају патолошке облике понашања, код деце која су била на лечењу у психијатријским установама.Капираш одакле моја брига?
3.Јесте, нормално да има несавесних вероучитеља. Има и несавесних и родитеља и наставника и људи уопште. Нико то не спори.Али за такве особе постоје јасно прописане законске одредбе.Родитељ и треба да зна шта му дете учи и ради, не само на веронауци него да зна где му је дете у сваком тренутку!Али поента је у томе да родитељ мора да познаје, бар делом, оно што дете учи да би он могао да га заштити од манипулација и злоупотребе.
4.Још како је комунизам искриво, осакатио и силовао умове!Још како! И не само умове, већ душу народа...Верујем да си желела да искажеш свој оптимистичан став и веру, праву веру, да без обзира на тренутну идеологију, она није свемогућа.Тако сам те бар разумела.И ја тако мислим, јер човеков ум не обликује само један предмет у школи нити чак ни друштвени систем.Човеков ум обликује све оно што у њега улази, почев од породице...
Мени је само важно да се човеку допусти слобода избора.Нико нема право да је ускраћује било коме!Ни Бог никога не вуче за собом нити ускраћује право да изабере.Он само стоји на вратима и куца.На вратима наше душе.А на нама је да му отворимо или не.Због тога је мени оваква идеологија и блиска и логична и могу да је прихватим.А насилништво и игре моћи, а једна од најопаснијих игара моћи је манипулација информацијама, ми је одвратна, огавн и на њу не пристајем.
 
Јбте па ти Митице овде псујеш комунизам највише од свих...а овамо...репресивне мере.
Па за шта си ти уопште, за православну џамахирију ?
 
Пиколо, недопустиво да се испод безазленог назива предмета који се зове ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ крије будистички култ и мантра.
Родитељи немају појма о томе чему су њихова деца подвргнута а још мање о последицама таквих култова по мозак и разум детета. :rtfm:
Одлике ''њу ејџа'' професор Александар Дворкин:

http://novinar-novinar.blogspot.com/2009/09/new-age_21.html

Амерички научник Норман Гајслер је подвукао 12 карактеристичних учења покрета „New Age“




* 1. Безлични Бог


* 2. Вечна васељена


* 3. Илузорна природа материје


* 4. Циклична природа живота


* 5. Неопходност реинкарнација


* 6. Еволуција човека у Божанство


* 7. Постојана откривења од неземаљских природа


* 8. Јединство човека са Богом


* 9. Окултна пракса


* 10. Вегетаријанство и холистички (исцелитељски) методи заштите здравља


* 11. Светски глобални поредак


* 12. Синкретизам (јединство свих религија) [1]




Други амерички истраживач Волтер Мартин је издвојио следећи критеијум, уз помоћ кога можете групу приписати покрету „New Age“:



* 1. Група је отворена позвана да допринесе новом времену, т.ј. ери Водолије


* 2. Група отворено подржава карактеристичне покрете новог времена (монизам – „све је једно“, пантеизам – „све је Бог“, гностицизам – „спасење или исцељење долази уз помоћ посебног знања“, карма и реинкарнација, духовна еволуција, учитељи који су једнаки Христу, итд.)


* 3. Група отворено брани окултну праксу новог времена („chаnneling“, медијумизам, астрологију, психичка исцељења, нумероогију, магију, различите способности достизања измењеног стања свести, то јест, медитацију, монотоно певање песама, губитак осећаја, хипноза, итд. ; коришћење кристала и пирамида за психотерапеутске и мистичке циљеве).


* 4. Група користи специфичну терминологију „New Age“ (чакре, космичка свест, свесветска енергија, глобално село, самореализација, највиша свесност, сила Кудалини, Јин и Јанг, створи своју сопствену стварност и друго).[2]






Ево још једног покушаја да се формулишу ти знаци:



* 1. Бог се не јавља као Личност, то је – апстрактни Дух, који прожима Свемир и пројављује се у свему што постоји.


* 2. Човек је носилац тог Духа, по својој природи он је божанствен и носи у себи скривене духовне силе. Задатак човека је у њиховом буђењу у себи и постајање човекобогом.


* 3. После смрти душа се сели у друго тело, судбина човека се при томе одређује кармом – утицаем добрих дела извршених у прошлим реинкарнацијама и злог поступања.


* 4. Усавршавајући се у многим поновним рођењима, човек може достићи натприродни мир; душа, која учествује у њему, у зависности од степена свог савршенства, улази у јерархију, која има утицај на ток светске историје.


* 5. Највиши духови се могу отелотворити у нашем свету, да би људима донели сакривено знање; они се сматрају учитељима човечанства. Они су били Буда, Кришна, Исус, Конфучије, Мухамед, и други. Њихова учења се јављају елементима једне свеопште религије.


* 6. Посебну улогу у свести „New Age“-а игра сама идеја о приближавању Новог Доба, која је у многим слчајевима повезана са доласком „спаситеља“. При томе Ново доба се схвата од стране следбеника овог покрета као стање целог човечанства. Карактеристична црта свести Новог доба је дух глобализма. Следбеници „New Age“-а сматрају да ће као резултат рађања Новог доба бити појављивање „новог човека“. Вођа удружења хуманистичке психологије Џин Хаустон је приметила да ће то бити скок, који се може поредити по својим последицама, са растојањем између неандертаца и савременог човека. Као резултат глобалне трансформације свести на планети појавиће се раса човекобогова. [3]
 
Види, проблем је следећи:
1.Сама чињеница да се деца уче медитацији већ значи да се уче да призивају неко божанство.У Православљу, у току молитве не треба визуелизовати никаве представе Бога, ни свеце ни иконе, да не бисмо били прелашћени.Због тога хришћани не могу да се сложе са оваквим техникама "опуштања", јер оне нису САМО ТО.
2.Ово нису педагошке технике, већ ПСИХОТЕРАПИЈСКЕ. У томе је суштина проблема. Да ли би ти, рецимо, сматрала исправним да користиш медицински препарат који се користи само у одређеним случајевима, само код одређених ПАТОЛОШКИХ СТАЊА, који се примењује САМО КОД МАЛОГ БРОЈА психотичне деце, за решавање проблема код здраве деце која нешто нису савладала?Те радионице су се показале успешним код деце која имају патолошке облике понашања, код деце која су била на лечењу у психијатријским установама.Капираш одакле моја брига?
3.Јесте, нормално да има несавесних вероучитеља. Има и несавесних и родитеља и наставника и људи уопште. Нико то не спори.Али за такве особе постоје јасно прописане законске одредбе.Родитељ и треба да зна шта му дете учи и ради, не само на веронауци него да зна где му је дете у сваком тренутку!Али поента је у томе да родитељ мора да познаје, бар делом, оно што дете учи да би он могао да га заштити од манипулација и злоупотребе.
4.Још како је комунизам искриво, осакатио и силовао умове!Још како! И не само умове, већ душу народа...Верујем да си желела да искажеш свој оптимистичан став и веру, праву веру, да без обзира на тренутну идеологију, она није свемогућа.Тако сам те бар разумела.И ја тако мислим, јер човеков ум не обликује само један предмет у школи нити чак ни друштвени систем.Човеков ум обликује све оно што у њега улази, почев од породице...
Мени је само важно да се човеку допусти слобода избора.Нико нема право да је ускраћује било коме!Ни Бог никога не вуче за собом нити ускраћује право да изабере.Он само стоји на вратима и куца.На вратима наше душе.А на нама је да му отворимо или не.Због тога је мени оваква идеологија и блиска и логична и могу да је прихватим.А насилништво и игре моћи, а једна од најопаснијих игара моћи је манипулација информацијама, ми је одвратна, огавн и на њу не пристајем.

1) Prvo, nisu svi hriscani, prema tome, imaju pravo da decu upisu gde hoce, na koji predmet hoce. Mozda su roditelji budisti ili ateisti npr. I sama si rekla da volis slobodu izbora, pa onda?
Drugo, sta hoces da kazes pod ovim "nisu samo to"? Da neko ne ispire mozak slucajno deci? Tj. namerno...Dobar hriscanin ne znaci automatski i paraniok!

2) Ne kapiram odakle tvoja briga. Hoces da kazes da ce dete da poludi od tih tehnika...?


3) Pa ko brani roditelju da upozna sta mu dete uci? To sam vec navela u prethodnom postu, nisi citala..

4) Upravo tako i u tome je poenta. Niko ne moze , sve i da zeli, da "ispere" detetu mozak jer vaspitanje i vera poticu od roditelja, baka i deka, predaka.
Kako objasnjavas rusku veru koja je veca nego ikad? Tamo je bio komunizam jos i duze nego kod nas? A ako cemo tako, TV (i kompjuter) su mnogo vece zlo nego nekakav predmet ili cak komunizam.
Mislim, zaista, sve, sve, ali ostavite se vise te paranoje! Covek moze da bude indoktriniran, a da ne trepne!
 
Ne mari ovo za rod...

Opet kazem, pa sta? Cisto sumnjam da decu u skolama i tim radionicama teraju da prizivaju Budu.:cool:
A drugo, sve te pedagoske tehnike verovatno da vec jesu zasnovane na nekim osnovama psihijatrije, odnosno mora se znati sta je "bolesno" da bi se doslo do toga sta je "normalno", sto znaci da se na deci primenjuje (verovatno) ono sto je apstrahovano kao normalno.
A ako cemo pravo, ima i mnogo nesavesnih veroucitelja, kao i svestenika uostalom, koji za svaku sitnicu plase decu nekom "kaznom", a sta cemo s tim? Zar roditelj zaista moze da zna sta mu i kako dete uci i shvata veronauku? Ko moze da kaze da je to bas sve ispravno,metod kako se uci? Hocu da kazem da na psihu deteta isto tako negativno,manipulativno, moze da utice i veronauka, zato roditelju ne preostaje nista drugo nego da dobro prati i raspita se za bilo koji predmet koji dete treba da uci, a uostalom, ni godine komunizma nisu mogle da iskrive decji um, pa nece ni nekakva "Radionica", kao sto ni ucenje veronauke nece sutra od deteta da sa sigurnoscu napravi dobrog coveka i vernika.
Stavise, u najvecem broju slucajeva je to pitanje "mode"
.

Слажем се са овим што си написала, међутим до мене су дошли неки извештаји који баш и не казују о некаквој безазлености ових метода:

Као што видимо нападнути смо огромном количином разно-разних учења и организација, штетне последице њиховог деловања већ су узеле озбиљан замах. Пуне су чекаонице психијатријских клиника, огроман број људи тражи помоћ од свештеника, а све је више оних који и не стигну да затраже помоћ.
 
Prosto je neverovatno kako umete da povezete naizgled nespojive stvari.
Gradjansko Pravo sa New Age i Budizmom...:roll:
А ти мислиш да се социјални инжењериг популације препушта случајности?Имаш смернице њу ејџа, па направи паралеле.

Још мораш да учиш ко је кнез овога света и шта је његов циљ. Његове слуге, које су на челу СВИХ држава, раде на остварењу тог циља, систематски и упорно, по плану њиховог великог ''архитекте''.
 
P.S. A ove linkove sto si mi dao, oprosti, ali ne mogu od nekog tamo forumasa (ne znam ni ja kog) da to prihvatim kao validnu cinjenicu.

To sam ja pisao, samo na drugom forumu. U koji deo ne veruješ, i zašto?

Pa nije. Biologija je pre svega, nauka o zivim bicima, strukturi njihovog tela, a evolucija je deo biologije da bi se lakse razumelo razvijanje organizama kroz istoriju i formiranje prelaznih oblika.;)

Nije. Evolucija ti je neophodna da bi našao homologne i paralogne gene. Bez evolucije, ne možeš da pratiš razvoj struktura na bilo kom nivou. Bez evolucije ne znaš da li je određena osobina karakteristična za vrstu, ili predstavlja homolognu osobinu koju nalaziš u drugim. Itd, itd. Ne možeš daleko bez evolucije.

Ako ne veruješ, probaj. Trkni do neke biološke laboratorije i volontiraj na eksperimentima. Moćićeš čisto tehnički rad na jednom eksperimentu da radiš bez evolucije, ali da povezuješ stvari, ili da planiraš više od jednog koraka unapred? Bez evolucije nikako.

Znaci, zao mi je sto na potpuno pogresnim premisama zasnivas svoje misljenje o Crkvi. Crkva ne gusi nauku, naprotiv, delovanje Bozje volje skoro se najbolje kroz njen razvitak ocitava.

Picolo, lepo je što se ti sa mnom slažeš da je ovo na potpuno pogrešnim premisama, ali nemojmo gubiti perspektivu odakle one dolaze. I u ovoj temi, a pogotovo u prošloj, imali smo prilike da vidimo pokušaje napada na najrazličitije oblasti nauke - u ime Crkve, i pravoslavlja, i Boga. Pogrešno, slažem se - ali tako je kako je.
 
Одлике ''њу ејџа'' професор Александар Дворкин:

http://novinar-novinar.blogspot.com/2009/09/new-age_21.html

Амерички научник Норман Гајслер је подвукао 12 карактеристичних учења покрета „New Age“




* 1. Безлични Бог - како изгледа твој Бог ? како изгледа ЈХВХ ? Има браду ? Мушко? Женско ? Хермафродит ?


* 2. Вечна васељена - зар није вечна ? Не каже се за џабе ни Бог не зна где јој је крај.


* 3. Илузорна природа материје - у животу једног узорног Хришћанина, новац, авиони, камиони, сво уживање у овоземаљским, матерјалним, пикантеријама се осуђује од стране Њега. Зар не ?


* 4. Циклична природа живота - немам појма.


* 5. Неопходност реинкарнација - и ти ћеш тамо да се нађеш, где год да одеш, кад душа напусти тело. Као јеретик, вероватно ћеш у чистилиште а после...срећно :mrgreen:


* 6. Еволуција човека у Божанство - зар Христ није рекао да Дух Божји живи у нама ?


* 7. Постојана откривења од неземаљских природа '- и РКЦ је признао. Мислиш на ванземаљце ?


* 8. Јединство човека са Богом - Исус.


* 9. Окултна пракса - нпр ?


* 10. Вегетаријанство и холистички (исцелитељски) методи заштите здравља
Баш мора да се прождире месо ?

* 11. Светски глобални поредак - можда и најбоља ствар која би нам се десила одкад смо пронашли ватру.

* 12. Синкретизам (јединство свих религија) [1] - нема шансе. Свуда имаш фундаменталисте као што си ти.




Међед се пробудио.
:roll:
 
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Back
Top