Kako smrsati jos nekih 6 kg. hitno potrebni saveti

Milan_O.

Početnik
Poruka
35
Pozdrav svima :D
Da se predstavim prvo, ja sam Milan iz okoline Leskovca '94. sam godiste (21. god.) i imam problem sa gojaznoscu.
Ne znam dali sam na odgovarajucem mestu i dali ta tema ovde na forumu vec postoji, ja sam trazio ali posto sam pocetnik u koriscenju ovog foruma zbog toga otvaram novu temu i molim Vas da mi ne zamerite.
Sto se tice mog problema sad trenutno i nije toliko veliki problem, jer sam smrsao malo...u na pocetku oktobra meseca ove godine sam imao 87 kg. obim struka mi je bio 104cm. a visok sam 176 cm, stomak mi je bio kao da sam u sedmom ili osmom mesecu trudnoce, bio je veliki, medjutim, isao sam kod nutricioniste i doktorica mi je napisala dijetu, sto i nije dijeta vec zdrava hrana, znamo sta je zdrava hrana da ne duzim ovde. I dalje se toga pridrzavam, i po poslednjem merenju koji je bio negde na pocetku decembra sam imao 77 kg. sto je zadovoljavajuce, sad izgledam dosta bolje, ali osim dijete doktorica mi je rekla da redovno trebam da se bavim nekom aktivnoscu kao sto je duza brza setnja (brzi hod), sto sam i radio 2 puta dnevno sam hodao po oko 5km. ima nekih mesec ipo dana kako sam prestao sa setnjom jer je dosta zahladnelo, i cini mi se da sam prestao da mrsavim, nisu se vratili kilogrami ali kao da vise ne mrsavim i obim ostaje isti od 88 cm. Sad radim kardio vezbe kao sto su preskakanje vijace (konopca), i jos neke vezbe koje ukljucuju ubrzanje rada srca. Medjutim, kilogrami ostaju isti.
Sad su mi hitno potrebni odgovori na moja pitanja:
Gde gresim?
Dali je u pitanju to sto vise ne setam?
Ili to sto radim te intenzivne kardio vezbe bekih 30-ak minuta i to jednom u toku dana?
Mozda gresim i u ishrani?
Dajte mi neki savet kako da ubrzam proces mrsavljenja, sta i kako da radim, a da se ti kilogrami kasnije ne vrate jer mi cilj da smrsam jos nekih 6 kg. tako da imam kasnije oko 70 do 71. kg.