Ja sam pocetnik u pravljenju muzike i dobro bi mi dosao neki savet.

Izbacio sam novi spot. Ako mozete podelite i poslusajte! Svaki vid kritike je dobro dosao! Hvala unapred!
Znaš zašto su 70/80 i 90 bile hit godine?

Ako ne znaš, nastavi možda i saznaš...
(ali evo ti hint zato što se slušalo, danas se reprodukuje samo)...

Ovaj, nisam slušao, naslov mi je dovoljan da me ne zanima, iako će možda biti i hit...
 
Izbacio sam novi spot. Ako mozete podelite i poslusajte! Svaki vid kritike je dobrodošao !

Stvar je sa jedne strane prosta, a sa druge baš i nije.

Prosta je u smislu da pre svega slušaš svoj sud, jel se tebi ovo sviđa ? Koliko ? Jel baš uživaš, jel bi dao kintu za disk ili koncert ?

Nije prosta zato što nije lako izaći iz svoje kože, i slušati muziku kao da si stranac.

Ako ti se to što si snimio stvarno sviđa - uloži celog sebe u to. Pa ako se nikom drugom ne dopadne, nije važno. Sebe si realizovao i znaš da je to što si uradio vredno bar jednog slušaoca.

Inače komponovanje je vrlo složen proces, o kompletnom projektu da ne pričam.

Dalje ćeš stići ako posao podeliš sa više drugara. Pa neka svako reaguje na tvoju inicijalnu ideju na svoj način.

Ako pak hoćeš baš sve sam da uradiš, minimalno ti je potrebna muzička akademija. To samo za muzički deo, a za video prezentaciju, koncertnu prezentaciju, zaradu para ... Zabole me glava !

Velika je to nauka ! Da nije, svako bi bio Zorica Bruncloknica 🤗🤗🤗
 
Ako pak hoćeš baš sve sam da uradiš, minimalno ti je potrebna muzička akademija. To samo za muzički deo, a za video prezentaciju, koncertnu prezentaciju, zaradu para ... Zabole me glava !
Mislim da mu danas za komponovanje muzike ne treba ni muzička škola, a kamoli akademija. Ako je talentovan i ima uši. Dovoljan je računar, DAW, VST-ovi, talenat i smisao za komponovanje. I naravno, volja. Nije bilo potrebno ni pre, a kamoli danas.