Историја Руског народа и древне Руске Земље (државе)

Nebojsa.bg

Iskusan
Poruka
5.462
прве изворе о формирању друштвене државотворне заједнице руског народа настају у осмом веку после Христа, на ширем подручју Великог Новгорода у месту Стара Ладога на обалама језера Ладога где варешки руски кнез Рјурик, (соко на староруском) родоначеник древноруске династије Рјуриковичи успоставља престоницу, потом Рјурик сели престоницу у Велики Новгород...

%D0%9B%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B6%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%A0%D1%83%D1%81%D1%8C.jpg


грб књаза Рјурика

Coat_of_Arms_of_Staraya_Ladoga_%28Leningrad_oblast%29.png


књаз Рјурик

c2a06e06f92c199fd5cafa32e0e61625.jpg
 
прве изворе о формирању друштвене државотворне заједнице руског народа настају у осмом веку после Христа, на ширем подручју Великог Новгорода у месту Стара Ладога на обалама језера Ладога где варешки руски кнез Рјурик, (соко на староруском) родоначеник древноруске династије Рјуриковичи успоставља престоницу, потом Рјурик сели престоницу у Велики Новгород...

%D0%9B%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B6%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%A0%D1%83%D1%81%D1%8C.jpg
NiĐde više ne viĐeh Bulgarija , fali samo još i Amrečka Bulgarija. , ali nema levo karte .
 
руско министарство културе је направило документарац рађање нације , одличан је документарац и ту су лепо предочили да Винкинзи нису били ништа друго до плаћеника који су ратовали за словене ..Због унутрашњег сукоба међу словенским племенима , ударања брата на брата , словени су позвали да вођство преузме Рјуриковичи ..извори говоре Западни словени ..
 
Књаз Рјурик на обалама језера Ладога

800px-Prizvanievaryagov.jpg


село Стара Лагога, прва руска престоница у којој је владао књаз Рјурик над народом Русь (русы / русины)

800px-%D0%9A%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8C_%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%8F_%D0%9B%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%B0_%D1%81_%D0%B2%D1%8B%D1%81%D0%BE%D1%82%D1%8B_%D0%BF%D1%82%D0%B8%D1%87%D1%8C%D0%B5%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B0_01.jpg
Bez Vikinga nema udarca.
руско министарство културе је направило документарац рађање нације , одличан је документарац и ту су лепо предочили да Винкинзи нису били ништа друго до плаћеника који су ратовали за словене ..Због унутрашњег сукоба међу словенским племенима , ударања брата на брата , словени су позвали да вођство преузме Рјуриковичи ..извори говоре Западни словени ..
Рурик је припадао хаплогрупи I2a-Din која је типична за Словене, а са Скандинавцима нема никакве везе https://www.eupedia.com/forum/threa...om-modern-people-who-claim-descent-from-Rurik

Он је био Словен, а Викинг само по занимању/начину живота.


@Persida Kolofon Gemischt @Khal Drogo @Demagogic
 
руско министарство културе је направило документарац рађање нације , одличан је документарац и ту су лепо предочили да Винкинзи нису били ништа друго до плаћеника који су ратовали за словене ..Због унутрашњег сукоба међу словенским племенима , ударања брата на брата , словени су позвали да вођство преузме Рјуриковичи ..извори говоре Западни словени ..

Rjurik je bio iz ruskog plemena po načinu i mestu života viking, što se dokumentarca tiče verujem da je dobar, ima i serija u 30 epizoda od Rurika do Nikolaja II takođe dobra, što se tiče porekla Rjurika, prema letopisima (izvorima) otac Rjurika je bio knjaz Godislav koji je ubijen a njegovo mesto spaljeno Rerik što je takođe jedna varijacija za naziv ptice Sokola kao i samo ime knjaza Rjurika, žena knjaza Godislava Umila uspela je da se evakuiše na ostrvo Rujan koje ima jasan slovenski naziv danas se ostrvo zove Рю́ген (нем. Rügen, лат. Rugia) i tamo se rodio knjaz Rjurik koji ne smumljivo je iz Ruskog plemena (slovenskog porekla)

mapa područja
scale_1200


majka knjaza Rjurika Umila od Novgoroda (Умила Мила Новгородская)

Umila_degli_Slavi_di_Ilmen.png
 
Poslednja izmena:
На савремоном финском и естонском Ruotsi односно Rootsi значи Шведска, подржавајући теорију да су скандинавци основили руску државу.
Рурик није био Герман/Скандинавац, него Словен. Био је викинг, а викизинзи су били једна мулти етничка екипа која се бавила пљачком и ратовањем за паре. Међу викинзима је било највише скандинавских Германа (Швеђана, Норвежана и Данаца), али је било и других (не-германских народа) - Финаца, Балта и Словена.
Да је Рурик припадао хаплогрупи I2a-Dinaric која је веома заступљења код словенских народа а скоро непостојећа код Скандинаца, зна се тако што су на y днк тестирани посмртни остаци Руриковог потомка Глеба Свјатославича https://lundiak.wordpress.com/2020/10/10/vk542-and-me/


@Барышников
 
На савремоном финском и естонском Ruotsi односно Rootsi значи Шведска, подржавајући теорију да су скандинавци основили руску државу.
и у Тирани кажу да су потомци илира :hahaha:

неистина тј фалцификат не може се острво звати Рујан и бити гермско или скандинавско такође је јасно да су му родитељи били Руског рода Годислав је било име и код нас Срба у Средњем веку
 
Рурик је припадао хаплогрупи I2a-Din која је типична за Словене, а са Скандинавцима нема никакве везе https://www.eupedia.com/forum/threa...om-modern-people-who-claim-descent-from-Rurik

Он је био Словен, а Викинг само по занимању/начину живота.


@Persida Kolofon Gemischt @Khal Drogo @Demagogic
Рурик није био Герман/Скандинавац, него Словен. Био је викинг, а викизинзи су били једна мулти етничка екипа која се бавила пљачком и ратовањем за паре. Међу викинзима је било највише скандинавских Германа (Швеђана, Норвежана и Данаца), али је било и других (не-германских народа) - Финаца, Балта и Словена.
Да је Рурик припадао хаплогрупи I2a-Dinaric која је веома заступљења код словенских народа а скоро непостојећа код Скандинаца, зна се тако што су на y днк тестирани посмртни остаци Руриковог потомка Глеба Свјатославича https://lundiak.wordpress.com/2020/10/10/vk542-and-me/


@Барышников
@ИгарЈ
 
Да је Рурик припадао хаплогрупи I2a-Dinaric која је веома заступљења код словенских народа а скоро непостојећа код Скандинаца, зна се тако што су на y днк тестирани посмртни остаци Руриковог потомка Глеба Свјатославича https://lundiak.wordpress.com/2020/10/10/vk542-and-me/


@Барышников
Глеб Свјатослав није био Рурик, а на латинском се каже pater incertus est илити отац је неизвестан. Да не спомињам да је сама лобања из које је узорак узет само alleged skull of Gleb Svyatoslavich.

https://lundiak.wordpress.com/2020/10/10/vk542-and-me/
 
Ипак мноштво доказа говори о Русима Варјазима, нпр. већ у Повести минулих лета читамо:

И рекоше: „Потражимо себи кнеза који би владао нама и судио по реду и по праву“. Отидоше преко мора к Варјазима, к Руси. Ти Варјази зваху се Рус, како се други зову Шведи, ини пак Нормани, Англи и Готи – тако и ови.

И ркоша: „Поищемъ сами в собѣ князя, иже бы володѣлъ нами и рядилъ по ряду, по праву“. Идоша за море к варягом, к руси. Сице бо звахуть ты варягы русь, яко се друзии зовутся свее, друзии же урмани, аньгляне, инѣи и готе, тако и си.
 
Poslednja izmena:
Глеб Свјатослав није био Рурик, а на латинском се каже pater incertus est илити отац је неизвестан. Да не спомињам да је сама лобања из које је узорак узет само alleged skull of Gleb Svyatoslavich.

https://lundiak.wordpress.com/2020/10/10/vk542-and-me/
Ипак мноштво доказа говори о Русима Варјазима, нпр. већ у Повести минулих лета читамо:

И рекоше: „Потражимо себи кнеза који би владао нама и судио по реду и по праву“. Отидоше преко мора к Варјазима, к Руси. Ти Варјази зваху се Рус, како се други зову Шведи, ини пак Нормани, Англи и Готи – тако и ови.

И ркоша: „Поищемъ сами в собѣ князя, иже бы володѣлъ нами и рядилъ по ряду, по праву“. Идоша за море к варягом, к руси. Сице бо звахуть ты варягы русь, яко се друзии зовутся свее, друзии же урмани, аньгляне, инѣи и готе, тако и си.
Вас двојица се правите блесави?
Рекао сам да је Рурик био викинг односно варјаг, али не етнички Герман/Скандинавац већ Словен. Руриков потомак Глеб Свјатославич је припадао хаплогрупи I2a-Dinaric према археогенетском истраживању https://en.wikipedia.org/wiki/Gleb_Svyatoslavich
Пре него што се открило да је Глеб Свјатославич припадао хаплогрупи I2a-Din сматрало се да је Рурик припадао хаплогрупи N1c1 https://peaceandjustice.freeforums.net/thread/927/rurik-rus-dna-haplogroup-n1c2
Којој год хаплогрупи од ове 2 поменуте (I2a-Din или N1c1) да је припадао Рурик остаје да он није био скандинавски Герман, бар не по мушкој линији. Хаплогрупа I2a-Din је типична за словенске народе, у Шведској је има испод 1% (и то је од неког или неких залуталих Словена у прошлости), а у Норвешкој је има 0%. Хаплогрупа N1c1 је типична за угрофинске народе и Балте, а има је доста и код Руса (нарочито северних) и неких туркијских народа. N1c1 је код Финаца око 62%, код Естонаца око 34%, код Литванаца око 42%, код Летонаца око 38%, код Руса око 23%, код Удмутра око 67%, код Маријаца око 61% итд. У Шведској и Норвешкој има свега неколико процената хаплогрупе N1c1 (у Шведској нешто више) и потиче од Лапонаца који су историјска мањина у ове 2 земље и од Финаца који су се досељавали у Шведску (Финска је била 700-800 година под Шведском).

Карта застуљености хаплогрупе I2-Y3120 (I2a-Din)
haplogrupa-I2-Y3120.jpg


Карта заступљености хаплогрупе N1c (у Шведској и Норвешкој је значајније заступљена само на северу где живе Лапонци)
Haplogroup-N (3).gif



@Persida Kolofon Gemischt @snouden @Nebojsa.bg @Khal Drogo @Барышников
 
Poslednja izmena:
Вас двојица се правите блесави?
Рекао сам да је Рурик био викинг односно варјаг, али не етнички Герман/Скандинавац већ Словен. Руриков потомак Глеб Свјатославич је припадао хапкогрупи I2a-Dinaric према археогенетском истраживању https://en.wikipedia.org/wiki/Gleb_Svyatoslavich
Пре него што се открило да је Глеб Свјатославич припадао хаплогрупи I2a-Din сматрало се да је Рурик припадао хаплогрупи N1c1 https://peaceandjustice.freeforums.net/thread/927/rurik-rus-dna-haplogroup-n1c2
Којој год хаплогрупи од ове 2 поменуте (I2a-Din или N1c1) да је припадао Рурик остаје да он није био скандинавски Герман, бар не по мушкој линији. Хаплогрупа I2a-Din је типична за словенске народе, у Шведској је има испод 1% (и то је од неког или неких залуталих Словена у прошлости), а у Норвешкој је има 0%. Хаплогрупа N1c1 је типична за угрофинске народе и Балте, а има је доста и код Руса (нарочито северних) и неких туркијских народа. N1c1 је код Финаца око 62%, код Естонаца око 34%, код Руса око 23%, код Удмутра око 67%, код Маријаца око 61% итд. У Шведској и Норвешкој има свега неколико процената хаплогрупе N1c1 (у Шведској нешто више) и потиче од Лапонаца који су историјска мањина у ове 2 земље и од Финаца који су се досељавали у Шведску (Финска је била 700-800 година под Шведском).

Карта застуљености хаплогрупе I2-Y3120 (I2a-Din)
Pogledajte prilog 1053691

Карта заступљености хаплогрупе N1c (у Шведској и Норвешкој је значајније заступљена само на северу где живе Лапонци)
Pogledajte prilog 1053696


@Persida Kolofon Gemischt @snouden @Nebojsa.bg @Khal Drogo @Барышников

Код саксонаца и гота је присутна наша предачка И2а...у врло великој мери, типа 20-25% кад кажем гота мсм на ону покрајину у шведској...али И2а динарик, је наша србско-словенска особеност, ту нема сумње...
 
Код саксонаца и гота је присутна наша предачка И2а...у врло великој мери, типа 20-25% кад кажем гота мсм на ону покрајину у шведској...али И2а динарик, је наша србско-словенска особеност, ту нема сумње...
На Еупедији за Шведску стоји свега 1.5% I2*/I2a (Динарик је још мање наравно), а за Норвешку 0%.

Такође са Еупедије:
I2a2 : Dinaric, Danubian
N1c1 : Uralo-Finnic, Baltic, Siberian

haplogroups-ethnicities (1).gif
 
На Еупедији за Шведску стоји 1.5% I2*/I2a (Динарик је још мање наравно), а за Норвешку 0%.

Такође са Еупедије:
I2a2 : Dinaric, Danubian
N1c1 : Uralo-Finnic, Baltic, Siberian

Pogledajte prilog 1053709

па тих 1.5% је заправо 20% од укупног Готланд острва! ахахаха
само не заборави, да до 2007-е су И1 и И2 биле ИСТА хаплогрупа И...па су онда то раздвојили....
они имају издуженију главу од нас, исто је и код Ј2 и Ј1, Ј2 имају четвртасто издужену главу, а Ј2 издужену...
 
па тих 1.5% је заправо 20% од укупног Готланд острва! ахахаха
само не заборави, да до 2007-е су И1 и И2 биле ИСТА хаплогрупа И...па су онда то раздвојили....
они имају издуженију главу од нас, исто је и код Ј2 и Ј1, Ј2 имају четвртасто издужену главу, а Ј2 издужену...
Од 1.5% I2 у Шведској само део оптада на Динарик, око 0.5%. Остатак су гране I2 које са Динариком немају везе, јербо су од истог удаљене хиљадама година. Микроскопски проценат Динарика који постоји у Шведској је врв. од неког полабског Словена кога су Викинзи заробили и одвели у Шведску, па је он тамо оплодио неку Швеђанку. :)
 
Од 1.5% I2 у Шведској само део оптада на Динарик, око 0.5%. Остатак су гране I2 које са Динариком немају везе, јербо су од истог удаљене хиљадама година. Микроскопски проценат Динарика који постоји у Шведској је врв. од неког полабског Словена кога су Викинзи заробили и одвели у Шведску, па је он тамо оплодио неку Швеђанку. :)

на динарик и не мсм већ на предачку наши И2а...
"...Код саксонаца и гота је присутна наша предачка И2а..."
ал небитно за ову тему...
 
Вас двојица се правите блесави?
Bolje rečeno pogrešno su naučeni. Mislim, ako se lepljenje pdf-izvora računa u naučenost.)

Ne može se o pripadnosti PIE govoriti bez poznavanja samog PIE govora. Od Igarja sam očekivao da nešto kaže s razumevanjem. Od "Pravog Vlaha" ne.

Kako ja vidim stvari etnogeneza evropljana je završena pre antičkog doba.I medju njima nema nekih bitnih razlika u govoru. svi su govorili nekim sličnim jezikom i mogli se razumevati. Onda su došli Heleni, Rimljani i prodori Huna i uneli nove komponente. Od antičkog vremena sva naša današnja gledanja su samo stvar dalje evolucije jezika, pod velikim uticajem latinskog i grčkog, uključujući kasnije veštačko čerečenje kroz modernu "prosvetu" koja je zauzela stav da službeni i gvorni jezik uskladi prema nekim šablonima.

Iako udaljeni, pod uticajem istorije i "prosvetitelja" mnogi geografski udaljeni narodi su sačuvali u svom govoru (primer paralele koja je otkrila Ranka Kuić) deo zajedničke baštine.

E sad, koji narodni jezik je najviše očuvao PIE?

Ja sam mišljenja upravo da smo mi Srbi sačuvali najviše od tog izvornog PIE. Bili smo poprilično izvan i civilizacijskog uticaja zapada koji je bio sklon uneređivanju jezika "kulturom". A "moderna prosveta" nas je najkasnije dodirnula.

Igarj mi je jedanput odgovorio da je litvanski(mislim) najviše očuvao PIE substrat...samo ne znam na osnovu kog kriterijuma. Sličnost sa sanskritom nije kriterijum.
 
Poslednja izmena:
Bolje rečeno pogrešno su naučeni. Mislim, ako se lepljenje pdf-izvora računa u naučenost.)

Ne može se o pripadnosti PIE govoriti bez poznavanja samog PIE govora. Od Igarja sam očekivao da nešto kaže s razumevanjem. Od "Pravog Vlaha" ne.

Kako ja vidim stvari etnogeneza evropljana je završena pre antičkog doba.i medju njima nema nekih bitnih razlika u govoru. svi su govorili nekim sličnim jezikom i mogli se razumevati. onda su došli heleni, rimljani i prodori huna i uneli nove komponente. Od antičkog vremena sva naša današnja gledanja su samo stvar dalje evolucije jezika, pod velikim uticajem latinskog i grčkog, uključujući kasnije veštačko čerečenje kroz modernu "prosvetu" koja je zauzela stav da službeni i gvorni jezik uskladi prema nekim šablonima.

Iako udaljeni i pod uticajem istorije i "prosvetitelja" mnogi geografski udaljeni narodi su sačuvali u svom govoru (primer paralele koja je otkrila Ranka Kuić) deo zajedničke baštine.

E sad, koji narodni jezik je najviše očuvao PIE?

Ja sam mišljenja upravo da smo mi srbi sačuvali najviše od tog izvornog pie. Igarj mi je jedanput odgovorio da je litvanski najviše očuvao...samo ne znam na osnovu kog kriterijuma. Sličnost sa sanskritom nije kriterijum.
Поједини руски историчари који су говорили да Рурик није био Скандинавац него Словен су исмејавани и у Русији и изван ње. Недавно се археогенетским истраживањем открило да је Глеб Свјатославич Рурикович био носилац типичне словенске хаплогрупе I2a-Din, која са Скандинавцима нема никакве везе. Пре више година на основу неких индиција генетичари су сматрали да је Рурик припадао хаплогрупи N1c1, а ни та хаплогрупа нема везе са Германима/Скандинавцима и то је било пољуљало наводно германско-скандинавско Руриково порекло. То је било годинама пре тестирања посмртних остатака Глеба Свајатославича Руриковича.
 
Poslednja izmena:
Поједини руски историчари који су говорили да Рурик није био Скандинавац него Словен су исмејавани и у Русији и изван ње. Недавно се археогенетским истраживањем открило да је Глеб Свјатославич Рурикович био носилац типичне словенске хаплогрупе I2a-Din, која са Скандинавцима нема никакве везе. Пре више година на основу неких индиција генетичари су сматрали да је Рурик припадао хаплогрупи N1c1, а ни та хаплогрупа нема везе са Германима/Скандинавцима и то је било пољуљано наводно германско-скандинавско Руриково порекло. То је било годинама пре тестирања посмртних остатака Глеба Свајатославича Руриковича.
ljubi ih majka. zato ja ne čitam službenu istoriju. i njene trista trideset tri verzije povijesti. a ti druže slavene samo navali.:D

ostali da znate: bolje ne znati nego biti pogrešno naučen (nikolaj velimirović).

sve što pogrešno naučite je bacanje vlastitih neurona i neuronskih mreža na zaludan posao. imajte u vidu da je memorijski kapacitet ljudskog mozga ograničen. pa se posle nemojte čuditi ako ne znate koja je to vaša kuća ili gde je ono vaša ulica. :mrgreen:
 
Poslednja izmena:

Back
Top