Istorija kao predmet u školama

Wieczeslaw:
Uvodimo novu jedinicu za glupost....jedan BL, a sve u cast naseg dokazanog i iskazanog forumasa (ime mu ne znamo, ali OZNA sve DOZNA) !

1 BL = [broj napisanih gluposti/jedinica vremena]

Ima li ko jos neki predlog....valja standardizovati ove forume pa kad neko lupi mozemo samo krace da kazemo 5 BL :-D

Otvoren je konkurs:
jedinica za nacizam
Нациста ти тата мозгу један, је*али те нацисти више, како модератор дозвољава оваква вређања .
 
Wieczeslaw:
Ja mislim da treba da se uvede predmet:

TEHNIKE NABIJANjA TURAKA NA KOLCEVE TOKOM XIX VEKA

ili

IZBOR DRVETA ZA PRAVLjENjE VALjANOG KOLCA

ili

ODRUBLjIVANJE GLAVE TURCIMA
(ovome se mora posvetiti barem 4 godine, kako bi deca imala priliku i da prakticno isprobaju neke stvari)

ili

RAZBIJANjE TURKE NA BULjUKE - ovo bi mogli da uvedu u prvom razredu, lako stivo za svakog skolarca

Svaki skolarac bi vec posle nekoliko razreda bio stasiti junak dugackih brcina koji na skolskom odmoru igra "bacanje kamena s ramena" umesto zapadnjackih igara poput kosarke, fudbala ili ne daj boze plivanja.

Posle osnovne skole mi bi vec imali stasitog 'ajduka sa hiljadama pobijenih Turaka iza sebe....(fiktivno). Mislim, znao bi sve u teoriji.
Ili to ili da izbace pored istorije i biologiju i gradjansko-sektasko vaspitanje
 
Бл:
ПА ПОЗНАТЕ:
Грђански рат у УСА, разне светске револуције и слично.....
Нема потрбе да се у ОСНОВНОЈ И СРЕДЊОЈ ИЗУЧАВА ДЕТАЉНО ИСТОРИЈА ДРУГИХ НАЦИЈА
Ко хоће да је учи нека упише факултет Историју
Malo si se zajebo- zar ne mislish da bi nas takvim programom sve odreda gurnuo na samo dno dna svetske kulture? Sorry, ali ne slazem se s tobom-nikako !!!
 
obzirom da mi istorija nikad nije bila omiljeni predmet i da me je veoma gusila sa vremena na vreme je bi to 'vako podelila :
1.antika i mitologija
2.arhitektura i umetnost - razvoj kroz istoriju :lol:
3.ostalo

:mrgreen: pa nek uci ko sta hoce...ja bih prva dva...ostalo sta te zanima,nadji u biblioteci. :lol:

toliko o mojoj ljubavi prema istoriji.
geografija je bolja :lol: :D
 
UrosWasHere:
Da ne mislis mozda Ateista?

Iako se neki ljudi izjasnjavaju kao ateisti, trebalo bi da uce istoriju Srpske pravoslavne crkve u okviru domace istorije, jer je ta ista crkva imala vise uticaja na nas nego bilo sta drugo. Da nije bilo nje danas bi se svi zvali Ahmed i Rahim...


zna mihajlo a i vecina ostalih koji sa njim dolazi u kontakt na sta ja mislim :mrgreen:
jeretik :D
 
ISTORIJA JE UCITELJICA ZIVOTA!!!!!!
Istorija nam moze omoguciti bolju i laksu buducnost. Dobrom analizom dogadjaja iz proslosti mozemo odstraniti greske u buducnosti. Dobar deo istorije je opsta kultura, a takodje trebelo bi znati malo vise o velikim i znacajnim ljudima koji su nam podarili sve sto danas imamo i nasuprot njima naravno stoje ljudi koji se nesmeju ZABORAVITI ("oprosti ali nemoj zaboraviti").
 
Istorija je tokom citavog mog skolovanja, za mene bila najinteresantniji predmet, pa cak i pre nego da krenem u skolu, davala se serija Vuk Karadzic, propracena istorijskim dogadjajima koji su mi tada kad sam imala 3-4god. bili zanimljivi.Ja se toga ne secam, ali mi je otac pricao da sam trcala kroz kucu i drala se: Mios Oblenovic itelao Tulke. Zato sam valjda i upisala istoriju.

Da me pogresno ne shvatite i ispadne da isticem svoje zivotno opredeljenje i busam se u grudi sa pricom kakoje istorija najvaznija nauka i sl. Tacno se secam srednje skole i profesora koji su smatrali da je ono sto oni predaju najvaznije i kako nista drugo osim toga ne postoji. Uzas!

Zato smatram da istorija kao nastavni predmet jeste vazna, ali daleko od toga da je najvaznija i da svi mora da je znaju. Vazna je iz razloga sto je bar ono elementarno znanje stvar opste kulture i glupo je da sutra postanes covek svetskog glasa, a da ne znas od koga potices, ko su bile znamenite istorijske licnosti, koji su najvazniji dogadjaji usmerili razvoj covecanstva. To isto mislim i o geografiji, veronauci, klasicnim jezicima. Zavisno od toga za sta se budes opedelio u zivotu i ma koliko ti neki predmet ne trebao, ipak mislim da treba poznavati makar elementarne stvari. Na primer: meni hemija ne treba, za struku kojom cu da se bavim, ali smatram da je nedoustivo da ne znam osnovne elemente periodnog sistema, formulu vode i sl.

Jedino sto treba da se uradi jeste da se malo reformise gradivo koje se uci u srednjoj skoli. Mnogo je nepotrebnog, a i mnoge vazne stvari su izostale.
 
Eržebet Batori:
Slazem se! Profesori bas umeju da budu monotoni i da uspavaju ceo razred. Nije svako rodjen za profesora i to je jedan od problema nastave istorije zbog cega je ucenici mrze. I naravno treba raditi na osavremenjivanju nastave, onoliko koliko je to u nasim uslovima moguce.
kuku...a sto se ti zoves erzebet batori?! :shock:
mene podilazi jeza od samog imena i dela gospodje batori...:lol:
 
U nasim skolama, gradiva jesu generalno preopisirna, ali nije rjesenje ni svoditi ih na minimum... Time bismo samo dobili nove generacije, poput onih u Engleskoj, gdje gomila klinaca ne zna ko je bio Vinston Cercil...
Nije rjesenje u znacajnom redukovanju nastavnog gradiva, nego u modernizaciji ucila i metoda ucenja...
 

Back
Top