- Poruka
- 20.599
Ajd ako vas ne mrzi, ko ima dete u prvom razredu da uslika par tih zadataka što pričate da ima nepoznatu, zagrade itd. Baš me zanima kako izgleda to kod vas



Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
Ahhhhhhhhhhhhh,a roditelj takođe izgubi živce dok se dete školuje,jer je jednostavno sistem tako idiotski. Prvo u nižim razredima uče da je kit riba,eeeeeeeeeeeeee al ne leži vraže,u višim razredima nauče da je isti taj kit sisar. I da ne ređam dalje nebuloze u našem obrazovnom sistemu i tautologije po kojima se predmeti uče od prvog do osmog. Katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I eto..poce matematika vec da pravi probleme.
Nismo ni prvo polugodiste zavrsili ali matematika vec postaje nepremostiva prepreka.
Kako vi resavate problem te prirode?
...
...
Licno ne umem detetu da objasnim neke stvari jer nemam taj neki pristup
...
1. Tanja je kupila 8 snalica, Olja za cetiri vise, a Mira devet puta vise od Tanje. Koliko je koja devojcica kupila?
Evo resicu jedan zadatak na neki nacin koji deca obicno shvate.
Uzmete i napisete postupak onako matematicki dakle T 8 O je T +4 M 9T, sada sve sabiramo T plus O plus M, umesto T pisemo 8 umesto O pisemo 8+4 i umesto M 9 puta 8 i to se sabere mrzi me sad da racunam, ako i dalje nije jasno uzmite neke manje brojeve i neki predmet npr bombone i objasnite joj
1. Tanja je kupila 8 snalica, Olja za cetiri vise, a Mira devet puta vise od Tanje. Koliko je koja devojcica kupila?
Evo resicu jedan zadatak na neki nacin koji deca obicno shvate.
Uzmete i napisete postupak onako matematicki dakle T 8 O je T +4 M 9T, sada sve sabiramo T plus O plus M, umesto T pisemo 8 umesto O pisemo 8+4 i umesto M 9 puta 8 i to se sabere mrzi me sad da racunam, ako i dalje nije jasno uzmite neke manje brojeve i neki predmet npr bombone i objasnite joj
e o ovome pricamo! ti zadaci nisu teski, ali su jako dosadni! zamisli samo koliko decu to mrzi da racunaju, a matematika moze da bude interesantna![]()
Eli mila moja,ne mogu baš da se složim s tobom. Mnoooooooooooooooooooogo zavisi i od učiteljice. Baš ,mnogo. Moj klinac,odnosno ceo njegov razred su uvek zapeti ko puška,jer je učiteljica previše zahtevna. Oni su u totalnom stresu u školi, Blickrig kontrolnih ima u nedogled,nikada nisu opušteni. A poslednji kontrolni iz matematike koji su pisali u ponedeljak je imao 3 A4 lista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A da ne govorim o ostalim stvarima,pošto je ovo tema baš o matematici. Jako puno zavisi od učiteljice i njenog pristupa.
I eto..poce matematika vec da pravi probleme. Nismo ni prvo polugodiste zavrsili ali matematika vec postaje nepremostiva prepreka. Kako vi resavate problem te prirode? Licno ne umem detetu da objasnim neke stvari jer nemam taj neki pristup..da li uzimati privatno casove matematike ili kako? Jer ako sada propusti ove neke osnove, za dalje smo pukli..E sad, ili mu je to sve tesko da shvati ili NECE, sto je, mislim, mnogo veci problem..Tuci ga, braniti mu sve i svasta..ne znam da li to icemu vredi..JA svaljujem na uciteljicu da je njeno da mu pojasni, a ona mi da gomilu zadataka za vezbanje preko vikenda..I sad dete umesto da je napolju na snegu, on preplaka pola dana jer ja ludujem sa zenom vec pola sata, sat oko prvog sabirka, drugog sabirka, zagrada..
U prvom razredu je najvažnije da ne rade domaći odmah nakon što dođu iz škole. Budu premoreni. Treba da se odmore, jedu, imaju neku slobodnu aktivnost.
Onda sve lakše ide.
Moj klinac navali čim dođe iz škole da uradi domaći jer se boji da će posle zaboraviti ili neće stići. I kad krene da mi plače, znam koliko je sati i odmah prekidamo, pravimo dužu pauzu. Posle ide samo od sebe.
Često im ni ne treba naša pomoć, samo žele da učestvujemo jer i u školi sve zadatke rade sa učiteljicom pa su tako sigurniji. Ne treba im ništa pomagati, znaju oni to sve sami. U prvom polugodištu sabiraju i oduzimaju do 5! Većina dece to već zna u predškolskom jer je sada predškolski program jako dobar i prilagođen pripremi za školu. U drugom polugodištu sabiraju i oduzimaju do 10, a do tada su već naviknuti na školu, na obaveze i znaju kako se radi.
Početak im je najteži jer se navikavaju na školu pa su skroz sluđeni. Nije da ne znaju, nego im treba vremena da se uhodaju. To su sve male pametnice.![]()
Evo ti primeri,mrzi me sad da vadim sveske iz prvog .
x-14=30
x=30+14
x=44
x+28=50
x=50-28
x=22
50-x=12
x=50-12
x=38
itd.itd.itd. A pored svega ovoga rade tekstualne zadatke po kome treba da postave jednacinu i tek onda izracunaju nepoznatu. I ima tu jos mnogo toga,ali zaista sad nemam vremena da kopam sveske i slikam.
I eto..poce matematika vec da pravi probleme. Nismo ni prvo polugodiste zavrsili ali matematika vec postaje nepremostiva prepreka. Kako vi resavate problem te prirode? Licno ne umem detetu da objasnim neke stvari jer nemam taj neki pristup..da li uzimati privatno casove matematike ili kako? Jer ako sada propusti ove neke osnove, za dalje smo pukli..E sad, ili mu je to sve tesko da shvati ili NECE, sto je, mislim, mnogo veci problem..Tuci ga, braniti mu sve i svasta..ne znam da li to icemu vredi..JA svaljujem na uciteljicu da je njeno da mu pojasni, a ona mi da gomilu zadataka za vezbanje preko vikenda..I sad dete umesto da je napolju na snegu, on preplaka pola dana jer ja ludujem sa zenom vec pola sata, sat oko prvog sabirka, drugog sabirka, zagrada..
Uciteljica ima zadatak da im objasni, ali je skola prilagodjena prosecnom uceniku. Mozda tvoje dete iz nekog razloga ne upseva da prati nastavu ne zato sto je instelektualno nesposobno, vec je mozda preosetljivo, mozda mu je tesko pao polazak u skolu i jos ako je atmosfera u kuci takva da se potencira njegova neupsesnost i krivica uciteljice, to mu nece pomoci.I eto..poce matematika vec da pravi probleme. Nismo ni prvo polugodiste zavrsili ali matematika vec postaje nepremostiva prepreka. Kako vi resavate problem te prirode? Licno ne umem detetu da objasnim neke stvari jer nemam taj neki pristup..da li uzimati privatno casove matematike ili kako? Jer ako sada propusti ove neke osnove, za dalje smo pukli..E sad, ili mu je to sve tesko da shvati ili NECE, sto je, mislim, mnogo veci problem..Tuci ga, braniti mu sve i svasta..ne znam da li to icemu vredi..JA svaljujem na uciteljicu da je njeno da mu pojasni, a ona mi da gomilu zadataka za vezbanje preko vikenda..I sad dete umesto da je napolju na snegu, on preplaka pola dana jer ja ludujem sa zenom vec pola sata, sat oko prvog sabirka, drugog sabirka, zagrada..
veci problem je skolski program i organizacija nastave nego uciteljice, ali je sada tema kako resiti konretan problem, a dok se reformise skolstvo, decko ce doci do fakultetaE to je najveci problem vidis... sto uciteljice i nastavnici rade kao roboti, nema interesa da deca stvarno nauce nego da se odradi plan i program, danas smo radili ovo sutra vec ide sledeca lekcija, ne sme nista biti nejasno... a u tom uzrastu pogotovo je jako bitno da se nauce te osnove, jer bez toga nista... ako treba i 5 casova da se radi ali da svi nauce.
- - - - - - - - - -
I odeljenja su prevelika, a oni jos smanjuju broj i spajaju odeljenja... kako jedna uciteljica za 45 ili 90 min da objasni tolikoj grupi djaka nesto, u tom uzrastu gde im koncentracija ode posle 15 min... i 25 djaka je previse u odeljenju ako mene pitate.
Ne bi to trebalo komentarisati pred detetom jer ce izazvati strah i osecaj nemoci. Jos ako vidi zabrinutog roditelja, osobu koju smatra mocnom i od koje ocekuje zastitu, tek onda ce upasti u konfuziju.- - - - - - - - - -
kad cujem ovde u komsiluku majke prvaka sta pricaju zlo mi je
opteretili su decu previse
a prosvetari,cast izuzecima, nisu bas previse angazovani,osim kada treba da zadaju domace zadatke
Intelektualni kapacitet ne zavisi od uzrasta. Nemaju svi iste mogucnosti ni za druge stvari, pa ni za matematiku, naravno.U tom uzrastu ne postoji glupo dete, već samo nesposoban učitelj i previše gradiva.