Cvetna
Poznat
- Poruka
- 9.335
Za prosečnu inteligenciju se uzima 100.Dete koje ide u specijalnu skolu ima IQ 70 i nize, zavisi u oju podkategoriju deficita inteligencije potpada (jedna od njih su i idioti, ali se to sada vise ne zove tako). Kako IQ ide ka odel opadaju verbalne i ostale sposobnosti, o prostornom da ne govorim jer za prostor je potrebno apstraktno misljenje koga osobe sa IQ manjim od 70 ne mogu da razviju, jer osnaju na nivou konkretnih operacija.
Emotivna inteligencija se moze donekle nauciti jer ona zavisi i od zrelosti samih emocija. Osobe iz prethodnog pasusa ima nizi EQ od osoba sa prosecnim i visim IQom, jer osobe koje imaju IQ 80+ mogu da povezuju stvari u prostoru i vremenu i da izvuku zakljucke iz svojih postupaka (da uce na greskama). E sad, tu stupa na scenu EQ i od nje zavisi da li ce nesto nauciti. Osobe sa IQ manjim od 70 emotivno su nezrele i u svom razvoju (psihickom i emotivnom) ne dosegnu dalje od puberteta, a neki ne dosegnu ni dotle (bez obzira na kalendarski uzrast).
Izmedju IQ 70 i 80 je siva zona i od tih ljudi se moze nesto izvuci ako je sa njima u ranom periodu razvoja radjeno na atktiviranju "zardjalih" struktura mozga, izmedju ostalih i onih koji su zasluzni i za EQ.
Kako iz tvog posta proizilazi da neko sa 90 IQ može da bude emocionalno inteligentan i sa "više kontakata" (jer ako može sa 80, još više može sa 90), onda po tebi dalje proizilazi da je taj svakako uspešniji od onog čičkovog profesora koji je "nesposoban za život" i po mogućnosti sa "manje kontakata" (s obzirom da si rekla da šanse uspešnosti rastu broju kontakata)?
Kao što rekoh već, u Srbiji je nažalost u većini slučajeva tako, jer srpski mentalitet neguje te veze i vezice.
U normalnom svetu ne.





