Hellen
Buduća legenda
- Poruka
- 29.969
А као наставник могу да кажем да се најчешће препозна када је неко други радио састављао писмену вежбу ђацима.
Негде се види да је било мале помоћи (у виду неких сугестија или склопова речи), а негде се види да је све до речи урадио родитељ.
Наставник познаје своје ђаке, зна који је њихов фонд речи, за какве реченичне конструкције су способни на том узрасту, како се иначе изражавају усмено...и лако је препознати рад одраслог.
(Не гарантујем да баш увек у 100% случајева препознам, али у великом проценту да!)
У ситуацији када приметим да је помагао и одрасли - то само прокоментаришем. Да дете зна да се примети и да друга деца знају да сам приметила.
Иначе, има и родитеља који лепо седну и СВОЈИМ РУКОПИСОМ испишу задатак у дечијој свесци. Па се још распишу на 4 стране са све птичицама које цвркућу и цвећем које мирише...
Онда мами дам јединицу, а када је видим кажем јој да више не бламира дете, ако јој је стало до њега.
Негде се види да је било мале помоћи (у виду неких сугестија или склопова речи), а негде се види да је све до речи урадио родитељ.
Наставник познаје своје ђаке, зна који је њихов фонд речи, за какве реченичне конструкције су способни на том узрасту, како се иначе изражавају усмено...и лако је препознати рад одраслог.
(Не гарантујем да баш увек у 100% случајева препознам, али у великом проценту да!)
У ситуацији када приметим да је помагао и одрасли - то само прокоментаришем. Да дете зна да се примети и да друга деца знају да сам приметила.
Иначе, има и родитеља који лепо седну и СВОЈИМ РУКОПИСОМ испишу задатак у дечијој свесци. Па се још распишу на 4 стране са све птичицама које цвркућу и цвећем које мирише...

Онда мами дам јединицу, а када је видим кажем јој да више не бламира дете, ако јој је стало до њега.
Verovala ili ne, iako nisam pisala sastave veoma dobro se izrazavam, narocito kada su u pitanju padezi i gramatika.


...kakvi ljudi...pa se posle cude kakva su im deca.


,postavljanje mina da se uči do detalja u srednjoj školi...mislim,koji je um to mogao da smisli...marksizam...sjećam se još marksove rečenice od tri kilometra koju smo morali da učimo napamet... itd.itd...mogu ladno da kažem da su ova tri predmeta bila apsolutno beskorisna za bilo čiji život ili dalji nastavak školovanja...nisu pismeni sastavi nešto najcrnje...