dilema

anatomija

Početnik
Poruka
1
e pa ovako...ja sam student medicine pa zato znate koliko slobodnog vremena imam.Nikada se do sada nisam potukao,svadjao da ali tukao ne,uvek sam razdvajao i pristalica sam toga da se sve moze resiti recima i mirovnim putem.Ali posto je vreme sve gore i sve je vise onih koji misle da su uhvatili boga za ....,razmisljam o tome da naucim neku vestinu radi samoodbrane jer mi je dosadilo da se vise svakom sklanjam.ALI NE ZNAM STA?isao sam u teretanu pa sam krupnije gradje,180 cm visok , 110 kila,sada slabije kondicije i pusac....sve ovo navodim da bi vi mogli lakse da procenite sta je najbolje za mene..neki su mi predlozili boks,neki da treniram neki grublji sport da bih ocvrsnuo i tako.molim da me posavetujete sta da radim.ili mi odgovarajte ovde ili na moj mail..pozdrav

Zdel

Obećava
Poruka
74
Kao što je gnjec rekao, ako te zanima samoodbrana, probaj-treninraj Krav Maga-u.
Na sajtu www.krav-maga.rs imaš u potpunosti sve informacije, možeš da dođeš, pogledaš, odlučiš se ako ti se sviđa.
Nadam se da ćeš nam se pridružiti!
Sportski pozdrav!

A-LEX

Primećen član
Poruka
802
Probaj Soko Combat System. Preporucujem ti to jer je dinamicno,brzo i obuhvata sve nacine borbe. Borba u stajanju,parteru,sa palicama i nozevima itd. Pozz

milosmalic

Aktivan član
Poruka
1.091
e pa ovako...ja sam student medicine pa zato znate koliko slobodnog vremena imam.

Svako ko ti kaže da ćeš sa 2-3 treninga nedeljno da se osposobiš za bilo šta je u najmanju ruku neodgovoran. Sa tolikom satnicom, šta god da odabereš je rekreacija i ništa više. Moje mišljenje je da ko god tvrdi suprotno ili želi tvoj novac po svaku cenu, ili te nenamerno dovodi u zabludu i samim tim potencijalno u opasnost. Ja to mojim učenicima u klubu stalno ponavljam: "Sa 14-18 sati treninga mesečno, rekreirate se. Svakako, to može biti borilački pismena rekreacija, ali je rekreacija."