cipele za kishu

• Začetnik teme Začetnik teme ?
  • Datum pokretanja Datum pokretanja
opet cu ovako...isprskala sam propustajuce martinke sprejom (ok i mama je prskala) i nisu propustale bas, mada mi se cini da ide odozdo voda...mora da su neke 100 god stare..ili indonezansko dete nije lepo zalepilo djon...pisacu im da mu ukinu topli obrok

e dobre cipelice kreću od 150e a nikako od 30e...A i kultura nam je na nivou , jer mnoge cipele od kože se mažu imalinom i onda neće propustiti, a kad jednom propuste onda stalno propuštaju po malo. Naravno postoje i one štavljene koje se ne mažu imalinom...ali tu sam ja amater, ja samo pročitam na kutiji šta piše , maže li se ili ne maže.....

Neke italijanske od 150e, ali za cipele ja ne štedim , praksa pokazala da se isplati jer u vremenu isto koštaju kao i jevtinije, ali ti noga oseća kvalitet , a i izgled zna da se isplati kod nekih.....

U stvari ne štedim ni kod koje garderobe, osim kod pantalona i kod kapa, ali ne forsiram modu već sam sam u svojoj modi....pa mi nikako ne gode ove prugaste košuljice sumnjivog kineskog dizajna....Nažalost oko mi uvek zapne za najskuplju stvar (a ne vidim cenu nigde) tako da sam često bedan sa kešom (a i bez keša).....

Sa kišom mi se slažu sve cipele, ali sa snegom samo zimske, letnje nikako....mislim kad idem zimi na neki okretni štruc muc, pa bih voleo lagane cipelice za okretne igrice bez granice,onda mora da pazim za duboki sneg.....inače za ove zimske cipele, ili plitke čizme (samo da su koliko toliko ok) . Inače mi je ulica sporedna pa ima snega i kad ga nigde nema...a centar...dobro bar blata nema.

Istu muku mucim sa cipelama za kisu ..Ove gumene jesu slatke, ali nije moj stil a i ne svidja mi se ideja da mi se noga znoji u gumi ceo dan (gde je sada onaj smajli sto ima izbecene oci) ;)!! htela sam da kupim geox ali drugarica kupila pre mene, kaze da su joj mokre noge..:( tako da nista ni od toga..

?: