16-ogodišnjak nalupao šamare i istukao profesorku zbog jedinice!

Ima i te kako.Kod nas profesor može vrlo lako da manipuliše učenikom,dodeljuje ocene po svom nahođenju (milim šta reći kada mi je jedan klinac skoro ispričao da sa jednim profom pravi kombinacije za sportsku /ima malac njuh za te stvari/i zato ne mora da uči ko ostali :dash:) dok je u inostranstvu to sasvim drugačije.Postoje javne debate,diskusije itd. ali procena koliko jedan studenat vlada materijom dolazi isključivo u pisanoj formi;bilo da je u pitanju domaći zadatak ili testiranje.
Šklolski sistem koji sam ja imao prilike da upoznam u inostranstvu funkcioniše otprilike ovako : predavanja se vrše od ponedeljka do četvrtka,ne postoji raspored časova tipa ,recimo,ponedeljak 1-čas mat..2-gi jezik,itd. , utorak 1. hemija ,2.fizika,itd , već svaki dan su isti predmeti (7 šasova) i u petak se pismenim putem proverava koliko je učenik savladao materiju iz prethodna 4 dana.Kada dođe tromesečje/polugođe/kraj godine ,student ima ociju,ukoliko je nezadovoljan ocenom da polaže test (od oko 100 pitanja po principu zaokruživanje da/ne) iz cele materije i popravi ocenu.
Znači procena koliko učenik vlada materijom dolazi isključivo putem pismenog testiranja,tako da student ne može da se žali da ga je profesor uzeo na pik, "mrzi","diskriminira"...sve je crno na belo.
To je o znanju.
A vladanje...sretao sam dosta problematičnih učenika,članova raznoraznih lokalnih gangova,desilo se čak da jedan od njih pogine u drajv-baju i nikada nisam video da neko od njih opali šamar ili nasrne na profesora iz bilo kog razloga ; međusobno su se tabali ali sa profesorima nikada.
Postoje stroga pravila ponašanja,profesori su zaštićeni od studenata i obratno. , ne može se desiti da proferor po svojoj proceni oceni učenika i na taj način da motiv studentu (ukoliko je nezadovoljan ocenom) da uđe u konflikt.

Тај систем тестирања, који си описао, је у принципу много праведнији, од овог који се код нас спроводи. Овде много тога зависи
од тога како је професор расположен тог дана када неког испитује, који ученик му је симпатичан, а који не, који родитељи су
"издашне руке", било да професорима плаћају услуге кроз поклоне, или кроз услуге...
Међу просветарима има тешко фрустрираних људи, који лече своје комплексе на ученицима, али исто тако има и дивних професора,
који знају да препознају талентованог ученика из неке области и да га подрже, а има и оних професора, захваљујући којима ученици
изаберу свој будући позив...
 
Тај систем тестирања, који си описао, је у принципу много праведнији, од овог који се код нас спроводи. Овде много тога зависи
од тога како је професор расположен тог дана када неког испитује, који ученик му је симпатичан, а који не, који родитељи су
"издашне руке", било да професорима плаћају услуге кроз поклоне, или кроз услуге...
Међу просветарима има тешко фрустрираних људи, који лече своје комплексе на ученицима, али исто тако има и дивних професора,
који знају да препознају талентованог ученика из неке области и да га подрже, а има и оних професора, захваљујући којима ученици
изаберу свој будући позив..
.

Slazem se osim sto za ono sto sam boldovao nijesam bas siguran.
Imao sam ja divnih profesora, a isto tako sam imao za profesore iskompleksiranu olos.
Ali me nijedan prof. me nije toliko zadivio da sam zbog njega izabrao svoj buduci poziv.
 
Već mesec dana moj sin uči, javi se da odgovara, pokaže znanje, a ona mu kaže da ima pomaka i da mu tačku, a ostaloj deci je delila ocene kao Deda Mraz.

image.jpg

u dubini duše verujem da je ovo istina :rtfm:
 
Тај систем тестирања, који си описао, је у принципу много праведнији, од овог који се код нас спроводи. Овде много тога зависи
од тога како је професор расположен тог дана када неког испитује, који ученик му је симпатичан, а који не, који родитељи су
"издашне руке", било да професорима плаћају услуге кроз поклоне, или кроз услуге...
Међу просветарима има тешко фрустрираних људи, који лече своје комплексе на ученицима, али исто тако има и дивних професора,
који знају да препознају талентованог ученика из неке области и да га подрже, а има и оних професора, захваљујући којима ученици
изаберу свој будући позив...

jedino od ovog boldovanog sve zavisi.... :dash:
 
Itekako imaju veze, dete koje se ne uklopi postaje nasilno tj. nemirno... Učiteljski kadar je ovde dno dna, apsolutno kao da rade sa sitnom stokom a ne decom... Profesorski kadar je daleko bolji ali treba preskociti nekako učitelje koji upropastavaju decu u samom pocetku. Mislim da je učiteljski kadar (prva 4 razreda) na nivou predskolskog. Mozda i emituju neko znanje ali badava kad svaki učitelj treba da bude prvo pedagog pa onda sve ostalo...

e ja sam izvalila da se profesori prema nama ponašaju kao prema brojevima u dnevniku.... i da gotovo nijedan nema pojma kako se ko zove, ali znaju ko je koji broj...
 
PIROT - Učenik drugog razreda pirotske gimnazije Dejan. I. (16) pred celim odeljenjem je nasrnuo na profesorku francuskog jezika Slavicu Mijalković, nezadovoljan time što će iz tog predmeta imati negativnu ocenu. Mijalkovićeva je rekla novinarima da joj je učenik od početka časa na kome se dogodio incident dobacivao “vrlo primitivne i ružne reči”, na koje ona nije odgovarala jer nije želela bilo kakav verbalni duel s njim.
- Kada je trebalo da mu zaključim ocenu, a to je bila jedinica, on je istrčao iz poslednje klupe, brzo stigao do mene i krenuo da me udara po licu, nogama, leđima - navela je ona i dodala da je potražila pomoć lekara, kao i da će protiv učenika i njegove majke pokrenuti sudski postupak.

Pa sto mu je davala jedinicu?
 

Back
Top