• Treći svetski rat

glasova: 6 10,5%

• Ukupno glasova
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.
"Sve spremno se beg?

Predsednik nabavio lažne pasoše

pasos-750x430.jpg

Prema podacima novinara, falsifikovana dokumenta predsedniku pravi Služba bezbednosti Ukrajine.

Kako se navodi, Porošenkova porodica poseduje pasoše pod imenima: Vera Lazareva (Vera Lazarieva), Ivan Dehterjov (Ivan Dekhteriev), Evgenija Safonova (Evheniia Safonova), Aleksandar Siščikov (Oleksandr Syshchykov), Katerina Bojeva (Kateryna Boieva), Vitalij Kokorin (Vitalii Kokorin), Elena Senčenko (Olena Senchenko) i Olga Gerasimenko (Olha Herasymenko).

U tekstu se navodi da je broj dokumenata dovoljan za „sve odrasle članove porodice i dadilju za decu“.
Prema informacijama portala, u poslednje dve godine ukrajinski lider je bez zvanične objave posetio Maldive, Španiju, Norvešku i Francusku.

Ranije je saopšteno da Porošenko putuje pod imenom „Mr. Petro Incognito“.

Početkom marta bivši ukrajinski ministar ekonomije Vladimir Lanovoj je izjavio da se Porošenko sprema da napusti zemlju nakon izbora.
Prema njegovim rečima, šef države zna da ne može da pobedi na izborima, jer će u drugom krugu odgovarati za nezadovoljavajuće stanje u vojsci, korupciju, kršenje izbornog prava i Ustava države.

Kasnije je poslanik Vrhovne rade Sergej Leščenko pretpostavio da aktuelni šef države u slučaju poraza na izborima može da pobegne u Španiji ili Moldaviju, jer će mnogi zahtevati da on odgovara za svoja dela.".

https://www.krstarica.com/vesti/svet/sve-spremno-se-beg-predsednik-nabavio-lazne-pasose/

Najveći strani investitor u Ukrajnini nisu ni SAD, ni Nemačka, ni Francuska, ni Poljska, nego Rusija. Više od 1/3 investicija u ekonomiju Ukrajine dolazi iz mrske Rusije.

https://www.rt.com/business/437227-russia-ukraines-major-investor/

Russian businesses invested $436 million in Ukraine during the first half of 2018, Ukraine’s State Statistics Service showed. That accounts for 34.6 percent of the total $1.3 billion of foreign direct investments.
Cyprus was the second-largest investor at $219 million, followed by the Netherlands ($208 million), Austria ($59 million), Poland ($54 million), France ($47 million) and Great Britain ($43.4 million).

The biggest investments were made in banking and insurance ($750 million or 60 percent), wholesale and retail trade (10 percent), manufacturing (8.2 percent) and IT (8 percent).

Takođe, Rusija im je najveći trgovinski partner.

Screenshot_1-4.jpg

Upravo su ovo ključni indikatori, a sve ostalo su samo prazne priče.

I upravo ovo je dokaz da Ukrajina nikada neće pobeći iz ruskog zagrljaja - te dve zemlje su upućene jedna na drugu i to niko nikada neće raskinuti. ;)

" РУСКИ ПРАВОСЛАВНИ ХРАМ У УКРАЈИНИ У ПЛАМЕНУ!
Купола се срушила! (ВИДЕО)

16-04-2019 10:37

У граду Љуботин у Харковској области изгорео је Николајевски храм Украјинске православне цркве Московске патријаршије.

crkva_pozar_jt.jpg

Овај инцидент се догодио у недељу у вечерњим сатима око 18 часова по локалном времену, а ватрогасци су стигли на лице места око 20 часова.

i tako ukrajinci , kao uveli jos dodatne sankciji rusiji , valjda su im usra i *******ija dali nalog a onda pocinje kuknjava kada su dobili odgovor
Rusija nece vise da im izvozi naftu i...kuknjava

daljni tekst je na engleskom

Economist: counter-sanctions against Ukraine - the obvious answer
14:58
Russian flag and Ukrainian flag
© RIA News / Alexander Wilf
Go to the photo bank
Russia responded to the new sanctions of Ukraine, in particular, the export of oil and oil products to this country is completely banned. Vladislav Ginko, economist and lecturer at the Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration under the President of Russia, spoke on the radio Sputnik.
Prime Minister Dmitry Medvedev holds a meeting of the presidium of the Presidential Council for Strategic Development and National Projects under the President of the Russian Federation
December 25, 2018 5:34 pm
"Equalize the odds." An expert on the expansion of Russian sanctions against Ukraine,
Prime Minister Dmitry Medvedev signed a decree on the expansion of the sanctions list, which includes natural and legal persons of Ukraine. On the radio of Sputnik, expert Vladimir Olenchenko commented on the actions of the Russian side.
Moscow responded to the action of the Cabinet of Ministers of Ukraine, which expanded the list of prohibited for the import of Russian goods.
“We have to defend our interests <...>. I signed a government decree on this topic,” said Prime Minister Dmitry Medvedev at a government meeting.
The Russian government has completely banned the export of crude oil to Ukraine from Russia and a number of types of petroleum products, the Cabinet of Ministers said on Thursday.
In addition, Moscow prohibits the import of Ukrainian engineering products, light industry and metalworking.
Medvedev recalled that last year Ukraine supplied such goods for $ 250 million.
Last week, the Ukrainian government expanded the list of prohibited for the import of Russian goods. Under these conditions, Russia is forced to take retaliatory measures, the premier stressed.
Vladislav Ginko, economist and lecturer at the Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration under the President of Russia, spoke on the radio Sputnik.
"This is a pragmatic stance. Russia does the same thing as any country would do when sanctions are imposed on it - countermeasures are introduced for balance. Therefore, the answer itself is obvious and logical. There is no policy here. Politics - from Ukraine, when it introduces various restrictions. Russia is never the initiator of sanctions. And this concerns interaction with any countries. This position does not change. In addition, we have always stressed that counter sanctions can be canceled at any moment when our Artists, it does not matter - the United States, the EU or Ukraine, will come to their senses and begin to refuse the sanctions policy they pursue themselves. Our response to the sanctions is asymmetrical, which is absolutely true because we choose from the toolkit countermeasures what is most interesting to us ,
In this regard, the ban on the export of oil and oil products to Ukraine will not leave Russia without sales, the economist believes.
"There are a number of countries that are interested in working with us, not only because we have the resources and we offer a fair market price, and therefore - and this is the main thing - that we are stable and do our best to take care of the interests of buyers, are ready to defend their rights Such an approach causes sympathy, a desire to work with us. Therefore, there will always be a sale for our resources, "noted Vladislav Ginko.

i eto sada dolazi na naplatu , onijeha drzavnih obveznica iz 2014 godine i pozajmice koje su date uz pomoc usra drzave.

i sada u Maju treba da se isplati 1.4 milijarde dolara a , rezerve u Ukrajini su samo 800 miliona

oce li opet da , dobiju pozajmicu , stim da i dalje glavnica a i kamata i dalje stoji

hmm a sta sa svim ostalim pozajmicama , a ne mogu svoj dug da isplacuju

oce li mozda da pocnu da prodaju parce po parce zemlje ukrajine.

The May debt crisis is a kind of economic irony. After all, out of the nearly one and a half billion dollars that Ukraine must repay on foreign debts in May, a billion are payments on Eurobonds issued in 2014 under US guarantees. Now, five years later, the loan, taken with the support of one of the main supporters of the coup, is able to completely bury the country's economy.

Прво стигну речи утехе...

Mogherini: Ukraine has become a stronger country over five years

Ukraine has changed a lot for the last five years, has become stronger and has remained in the center of the international policy. High Representative of the European Union for Foreign Affairs and Security Policy Federica Mogherini said this during the session of the committee of the foreign affairs of the Europarliament in Strasburg on April 17, as Ukrinform reports.

“Obviously, Ukraine has changed. Today I am convinced that it has become a stronger and more stable country than it was five years ago,” Mogherini emphasized.

.... а онда се треба мало суочити и са стварним светом.

'A whole generation has gone': Ukrainians seek a better life in Poland

When the small business run by Kristina Melnytska’s father began to struggle in 2014 he did what hundreds of thousands of other Ukrainians were doing and moved his family to Poland.

Melnytska, then 19, enrolled in a university in the eastern city of Lublin. She worked long nights in a kebab shop, where she was paid about £1 an hour. Five years later she is still here and one of an estimated 2 million Ukrainians working and living in Poland.

" Чудно понашање Европског суда за људска права у случају МХ17

1114358051.jpg

12:13 19.04.2019(освежено 12:19 19.04.2019)

Немачка је скренула пажњу на чудно понашање Европског суда за људска права у случају пада „боинга 777“ који је летео на линији МХ17.
Лист „Телеполис“ наводи да је суд одложио разматрање тужбе рођака жртава пада авиона против Украјине јер није затворила ваздушни простор изнад ратне зоне у Донбасу.
Штавише, на тај процес је стављена и ознака тајне.

Аутор чланка Флоријан Ретцер пише да су се породице четворице погинулих немачких грађана 2014. године обратиле Европском суду за људска права, оптуживши Кијев да су због његовог неделовања погинули путници МХ17. Покретач тужбе је познати немачки експерт у области авијације Елмар Гимула.

Русија признала кривицу за пад МХ17?! Бескрупулозне фантазије!

„Чудно је да је суд тада затворио судски процес, што значи да, поред јавности, ни стране које туже и њихови адвокати више нису имали приступ судском процесу, који је постао тајни“, навео је Ретцер.

Ипак, ни Гимула, ни његови клијенти нису захтевали затворени формат истраге.
Штавише, о томе нису ни обавештени. Ко је донео ту одлуку и зашто, Гимула не зна. У суду су на сваки начин избегавали да одговоре на питања ко је тражио стављање вела тајности на случај о МХ17.

Новинари су уверени да је кривица Украјине за рушење „боинга“ у Донбасу очигледна. Власти су имале мотив да не затварају ваздушни простор изнад југозапада земље. Према неким подацима, Украјина је сваке година добијала по 200 милиона долара за право на ваздушни транзит преко своје територије.

„Украјинске власти нису затвориле ваздушни простор, већ су га повећале до 10.000 метара, како би избегле губитак прихода“, изјавио је Ретцер.

Путнички авион „боинг 777“ компаније „Малезија ерлајнс“, који је летео од Амстердама за Куала Лумпур, срушио се 17. јула 2014. године у близини Доњецка.
У авиону се налазило 298 путника и чланова посаде и сви су погинули.
Кијев је за катастрофу оптужио устанике у Донбасу, који су пак изјавили да немају средства која би могла да оборе авион на тој висини.
Без обзира на ратна дејства, Кијев није затварао небо изнад Донбаса за међународне путничке авионе.
За истрагу о авионској несрећи формирана је међународна Заједничка истражна група коју чине представници Аустралије, Белгије, Малезије, Холандије и Украјине.".

https://rs.sputniknews.com/evropa/201904191119510221-ESLJP-MH-17-/

Е сада су комплетан циркус! :mrgreen:

1830293_1830287-epa03-edit_ls-s.jpg

..........ооооооооооооооооооо Јами, оооооооооооооооо Јами, ста то би са оном твојом крмачом?

Poslednja izmena:
Победи Зеленски ..заправо у Украјини су победили олигарси Јеверји из Израела ..Онај јеверј који је финасирао Зеленског је био и оснивач азов баталона ..интересантно ће се одвијати ствари ,почело је међусобно спотицање ...

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Back