Test: Da li bi bili nacista u Nemačkoj tridesetih?

goering.gif

You scored 38% on brainwashworthy, higher than 52% of your peers.
You scored 59% on antitolerant, higher than 88% of your peers.
You scored 52% on patriotic, higher than 77% of your peers
Pazi ja bi bio nacista ,boze sacuvaj mozda nesto nisam bas razumeo, ali i ako mi je pokazalo da bi bio nacista ,nema toga sto bi me nateralo da povredim neku osobu .
Narocito zbog drugacijeg misljenja.Neznam samo ko smislja ovakve testove .

To što neko veruje, kao Don Kihot npr., da su demokrate izdajnička banda koja je prodala veru za večeru je njegov problem...
Ja na primer smatram da su radikali - tupadžije koje su od patriotizma napravile zanimanje, a obavljaju ga vrlo bedno, jer ni za jedan aktuelan problem nemaju stvarno, suvislo rešenje...

Smešno je da bilo ko ovu vrstu testova smatra zaista merodavnom kada je očito da je to test tipa 'da li je vaš muškarac veran?'. Tek da prođe vreme i pokaže neke tendencije...

To što neko veruje, kao Don Kihot npr., da su demokrate izdajnička banda koja je prodala veru za večeru je njegov problem...
Ja na primer smatram da su radikali - tupadžije koje su od patriotizma napravile zanimanje, a obavljaju ga vrlo bedno, jer ni za jedan aktuelan problem nemaju stvarno, suvislo rešenje...

Smešno je da bilo ko ovu vrstu testova smatra zaista merodavnom kada je očito da je to test tipa 'da li je vaš muškarac veran?'. Tek da prođe vreme i pokaže neke tendencije...

:worth:

Bože, nije mi jasno zašto je ovde uvreženo mišljenje da, ako je neko protiv tadićevaca, da je automatski za radikale.
I ja o radikalima imam slično mišljenje. Takođe mislim da kad bi im sad neko dao apsolutnu vlast u zemlji, da ne bi znali šta s njom pametno da urade.

E, sad, mogao bi neko da me pita : A, zašto si onda glasao za njih?
Odgovor je sledeći: Birao sam manje zlo.
Između nesposobnjakovića i izdajnika, radije biram nesposobnjakoviće. A, nikada nisam bio pobornik glasačke apstinencije.

:mrgreen:
ADOLF HITLER

Achtung! You are 46% brainwashworthy, 64% antitolerant, and 71% blindly patriotic
You probably you lack the charisma and intelligence to be Hitler himself, but then again, who knows? You've got a few of the necessary traits, at least. You are crazy, nationalistic, and more proud of your background than you should be.

Right now I am breathing a big sigh of relief that you don't live in Germany in the 1930's, although I guess things couldn't have gone any worse than they did, even with your help. Maybe all this energy that you feel right now could be directed to an end less evil? Are you a Police Officer? Not in my town, I hope.

Sadly, you exceeded expectations on all 3 indicators.

ADOLF HITLER

Achtung! You are 46% brainwashworthy, 64% antitolerant, and 81% blindly patriotic
You probably you lack the charisma and intelligence to be Hitler himself, but then again, who knows? You've got a few of the necessary traits, at least. You are crazy, nationalistic, and more proud of your background than you should be.

Right now I am breathing a big sigh of relief that you don't live in Germany in the 1930's, although I guess things couldn't have gone any worse than they did, even with your help. Maybe all this energy that you feel right now could be directed to an end less evil? Are you a Police Officer? Not in my town, I hope.

Deutschland: Uber Alles!

ADOLF HITLER

Achtung! You are 46% brainwashworthy, 64% antitolerant, and 71% blindly patriotic

O zdravo kolega!!:mrgreen:

ADOLF HITLER
Achtung! You are 46% brainwashworthy, 55% antitolerant, and 52% blindly patriotic

Deutschland: Uber Alles!

Хахаха! Ево ја испадох Хитлер. Можда бих га подржао, али до једног тренутка. Касније бих радио на његовом скидању са власти јер је стварно починио стравичне злочине и побио много људи

Poslednja izmena:
Achtung! You are 38% brainwashworthy, 9% antitolerant, and 14% blindly patriotic

Kaze da ne bi nikad bio naci i da bi zapalio iz svabije tih godina ;)

A ispod je Anstajnova fotka i kaze mi da ovi naci radikali mogu samo da ga duvaju punih usta :lol:

Ruku na srce, ovo je klasican americki test o javnom misljenju vezan za njih, sta mislimo i kako... U nekim kratkim crtama kao sto se i radi za ankete ;) Posle izvlace statistike i gledaju koju zemlju da bombarduju i s*****ju do kraja :P

Your result for The Would You Have Been a Nazi Test by jason_bateman ...
The Resistance

Achtung! You are 38% brainwashworthy, 23% antitolerant, and 48% blindly patriotic
Welcome to the Resistance (Der Widerstand)! You believe in freedom, justice, equality, and your country, and you can't be converted to the the dark side.

Breakdown: your Blind Patriotism levels are borderline unhealthy, but you show such a love of people from everywhere and a natural resistance to brainwashing, you would probably focus your energy to fight the Fuehrer with furor, so to speak.

Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would have taken up ARMS against the oppressors. Or even your friends' oppressors. Congratulations!

Nije loše,sa sve slikom partizana dole :D
Potpuno se slažem sa opisom.

Poslednja izmena:
Your result for The Would You Have Been a Nazi Test by jason_bateman ...
The Resistance

Achtung! You are 38% brainwashworthy, 23% antitolerant, and 48% blindly patriotic
Welcome to the Resistance (Der Widerstand)! You believe in freedom, justice, equality, and your country, and you can't be converted to the the dark side.

Breakdown: your Blind Patriotism levels are borderline unhealthy, but you show such a love of people from everywhere and a natural resistance to brainwashing, you would probably focus your energy to fight the Fuehrer with furor, so to speak.

Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would have taken up ARMS against the oppressors. Or even your friends' oppressors. Congratulations!

Nije loše,sa sve slikom partizana dole :D

:super: изгледа само ја и ти отпораши :confused:

goering.gif

You scored 38% on brainwashworthy, higher than 52% of your peers.
You scored 59% on antitolerant, higher than 88% of your peers.
You scored 52% on patriotic, higher than 77% of your peers
Pazi ja bi bio nacista ,boze sacuvaj mozda nesto nisam bas razumeo, ali i ako mi je pokazalo da bi bio nacista ,nema toga sto bi me nateralo da povredim neku osobu .
Narocito zbog drugacijeg misljenja.Neznam samo ko smislja ovakve testove .

Mozda ne volis nacizam kao simbol, ali tvoji rezultati su ocekivani citajuci tvoje postove....

Back