^Love game96^
Zainteresovan član
- Poruka
- 153
Pa ovako, ima dve ruke i dve noge...
Zaboravio si da naglasis da ima dva oka, dva uva, usne, nos, obraze?
A Krstajicka, mada sam za nju vec cula podosta. Ona mi predaje fiziku.
Donji video pokazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
Pa ovako, ima dve ruke i dve noge...
cao svima, upisao sam osmu gimnaziju, i s obzirom na to da ne mogu da podnesem primitivizam, divljastvo i kaubojstinu u doticnoj zeleo bih da se prepisem u prvu gimnaziju. zanima me da li je zaissta bas tooolikooo teska jer ja bas i ne volim da ucim, a pogotovu ne redovno da ucim.
Ja sam u ovoj skoli tek 3 dana tako da bas ne mogu da kazem da li je tesko ili ne.Ali sam zato cuo price starijih.Evo sta kazu:nije toliko tesko kao sto profesori kazu,ali na tvoju zalost mora da se redovno uci.Sad to zavisi i od osobe nekome je dovoljno 2h dnevno a nekome 5h.Sve je to subjektivno npr.meni je srpski dosadan i tezak a matematika mi dobro ide(zato sam otisao na prirodni smer).
Ali ces zato kad zavrsis ovu gimnaziju mnogo lakse upisati fakultet(imaces vece znanje).
P.S sutra nam dolazi novi ucenik iz osme.
cao svima, upisao sam osmu gimnaziju, i s obzirom na to da ne mogu da podnesem primitivizam, divljastvo i kaubojstinu u doticnoj zeleo bih da se prepisem u prvu gimnaziju. zanima me da li je zaissta bas tooolikooo teska jer ja bas i ne volim da ucim, a pogotovu ne redovno da ucim.
Profesori najavljuju kada će pitati ili dati pismenu proveru znanja. Kod pojedinih profesora, kao što su Mihajlo Ćulum i Vjera Radović, nema kontrolnih, već postoji samo usmeno ispitivanje. Nenajavljene provere znanja smo imali isključivo kad disciplina na času postane diskutabilan pojam. A i to se retko dešavalo.
Konstantan rad u učenju mora da postoji kod matematike i fizike. Za prirodan smer, moguće da i hemija spada pod tu grupu, ali s obzirom da sam društveni smer, ne mogu ništa da kažem, jer sam hemiju imala samo 2 godine, a sama granica između rada i nerada na tim časovima bila je izuzetno tanka. U trećoj i četvrtoj godini, to će biti i filozofija, tj. logika, ukoliko ti bude predavala prof. Ljiljana Radojčević i ukoliko budeš želeo da imaš visoku ocenu kod nje. Doduše, način i redovnost njenih ispitivanja te jednostavno primoraju da studiozno i sa pažnjom učiš.
Da li su profesori realni kad ocenjuju... Manje-više, zavisi ko ti bude predavao. Ima nekolicina njih gde tvoja ocena nije realan odraz tvog znanja, već neki njihov subjektivni utisak o tebi samom, kao učeniku. Ono što je apsolutno tačno i što je jedno univerzalno pravilo jeste da se u trećoj i četvrtoj godini ocene dobijaju na staru slavu. Opet, mora da se radi, ali ne pod onakvim pritiskom kao u prvoj i drugoj godini.
Profesori osim što ocenjuju kako si naučio određeno gradivo, gledaju i kako ti to isto gradivo prezentuješ. To je u redu sa njihove strane što rade, zato što te pripremaju za fakultet, koliko god se to moglo reći, s obzirom da su gimnazija i fakultet dva potpuno različita sveta. Uglavnom, taj njihov stav o odgovaranju je opravdan.
Za početak, ovim ne želim da te uplašim, niti da te razočaram. Ti ćeš upisati Prvu, ako to zaista želiš, tako da ovo ti manje-više i neće previše značiti dok sam ne vidiš kako sve to funkcioniše. Tako je recimo bilo i sa mnom.
Veliki je prelaz između bilo koje osnovne škole i bilo koje gimnazije, i to zbog dva razloga: prvi se odnosi na gradivo koje obrađuje osnovna škola, a drugi koji obrađuje gimnazija. Postoji ogromna neravnoteža.
U osnovnim školama se, u principu, jako malo dotiče bilo koja nastavna jedinica, ne zbog profesora, već zbog nastavnog plana i programa koji nalaže tako da se radi, dok se u gimnaziji mnogo više stvari pokriva, gomila informacija koja mora da se upije za zadovoljavajuću ocenu. Možda ti se sada ne čini da je tako, ali kad budeš bio na prvom času fizike ili matematike, shvatićeš o čemu govorim.
Drugi razlog se odnosi na razliku između odnosa profesor-učenik u osnovnoj školi i srednjoj, u ovom slučaju u gimnaziji. Drinka je tu vrlo posebna, zato što ona pogotovu štiti, voli, mali i pazi svoje učenike, a u Prvoj, nije baš tako.
Oni očekuju da si ti ipak dovoljno zreo i odgovoran da možeš samostalno da funkcionišeš. Čak ni razredni starešina neće igrati onoliko važnu ulogu koliko je to bilo u osnovnoj. Uglavnom je to zato što je većina njih nezainteresovan, a retki su slučajevi da se neko ozbiljno zalaže za svoje odeljenje.
No, sve se to u jednom trenutku postavi kako valja (obično u drugoj godini) i nema više toliko problema.
Što se kvaliteta škole tiče, istina je da ona više nije ono što je nekad bila, degradirala se u odnosu na nekih 10 godina, malo manje. Znam zbog sestre - 7 godina razlike između nas dve, a velika razlika je između Prve u koju je ona išla i u koju ja idem (još 4,5 meseca).
Opet, sve će zavisiti od tebe i koliko ozbiljno shvataš školu. Moraš da se pripremiš na to da ćeš za više predmeta, ne samo predmeta, već i situacija, morati sam sebe da guraš da bi postigao neki uspeh, bio zadovoljan sobom, itd...
Koji smer planiraš da upišeš?
Evo i ja da se oglasim Ja sam upisao ove godine ,na prirodnom sam smeru.Dobar ,vrlodobar mozes da budes opusteno,ali za odlican i + ako ides na prosek moraces mnogo da se posvetis.Najbitnije je posvecenost i rad,al to sam skapirao tek nakon prvog pol . ,polozio sam 3.93 , al to moze mnogo bolje .Drustvo je odlicno.Profesora ima raznih od Krstajicke do Dare. Sve u svemu nije lose,a da je tesko -jeste .