ŽIVOTNA FILOZOFIJA

Od pre par godina ja imam svoju filozofiju. Svodi se na stvaranje jednog mikronivoa na kojem egzistriram, odnosno na porodicu, posao (i to vrlo ograničeno, samo ono u čemu direktno učestvujem) i sitne hobije, ništa van toga me ne interesuje i ne želim da znam. To jeste zavlačenje glave u pesak, ali ne znam kako drugačije ostati živ i ostati normalan. U mom mikrosvetu je mir i ja sam zadovoljna.

Nisam sigurna jesam li odgovorila na pitanje.
 
Sećam se učiteljeve, još iz prvog razreda kada je rekao; "Puste li ljudi svoje pameti (Umove) na livadi sasvim je sigurno da će svako trčati za svojom."

Takođe se sećam jednog napisa u "Politici" iz vremena kada sam bio student da je jedan branio svoj doktorat na medecinskoj psihologiji na temu; "Zašto su Crnogorci prepoznatljivi (isti) čak i posle četvrte generacije u inosranstvu?"
Pretpostavljam da i nije baš ovako originalno glasila tema ali u mojoj memoriji je ostala pod tim naslovom.
Sve ovo ima veze sa životnim filozofijama pojedinaca i može dati podlogu za razumevanje.
Da bi bolje razumeli životnu filozofiju pojedine osobe neophodno je da uzmemo u obzir dve grupe pojedinaca, 1. Ona grupa koja je odmakla sa svojim stanjem svesti i 2. Ona koja je u okviru mase.

Kako je prva grupa u manjini posmatrajmo prvo drugu grupu.
Osoba sa rođenjem donese i svoje stanje svesti kao duhovnu kategoriju ali uvek donese i svoj um sa celokupnim njegovim sadržajem izuzev jednog manjeg dela uma. Taj manji deo uma nazivaju "Tabula raza," koliko se sćam što znači da je potpuno prazan i to je onaj deo uma koji je zadužen za naše budno stanje ili dnevno svesno stanje (iako on sam ima 4 fajla).
Ovaj radni deo uma ili um zadužen za dnevnu aktivnost počinjemo puniti svakojakim programčićima i programima - baš kao dete ili odrasla osoba kada kupu svoj prvi računar. U njega trpamo sve i on brzo zaguši pa ga moramo nosti na reinstaliranje kada nanovo ubacujemo sve ali sada malo iskusniji....