Veronauka u Srbiji, zbog propusta u sprovođenju, nema funkciju obrazovanja, već gotovo isključivo misionarenja i borbe za proširenje pastve. Naime, veronauka funkcioniše u "sivoj zoni", budući da je nadležnost za njeno sprovođenje podeljena između Ministarstva obrazovanja i Ministarstva vera, a ne postoje jasno određeni kriterijumi za određivanje sadržaja udžbenika i izbor nastavnog kadra.
Lično smatram da veronauci nije mesto u školi već u crkvi,jer haos u organizaciji verske nastave omogućava Crkvi da deci servira svoja načela, koja često mogu biti štetna.Ovaj pre bih rekao populistički čin je uveo Djin djić što je po meni jedan od njegovih pogrešnih poteza.Što se veronauke tiče, mislim da ideja i koncept nisu dobri, jer se tu deca dele na 'one koji veruju' i 'one koji ne'. Po mom mišljenju, ako treba da postoji verski predmet u školi, on treba da izučava istoriju svih religija koje postoje, počev od najstarijih civilizacija, do modernih pokreta, što bi deci pružilo široko znanje o raznim religijama i mogućnost izbora, po želji.
Tako da nauka nema blage veze sa ovim predmetom