Uvoz robe iz inostranstva

daca357

Zainteresovan član
Poruka
117
Znaci totalni sam pocetnik uvozio sam automobile ali to je nesto sasvim drugo uglavnom ti papire zavrsi neko drugi a ti samo prevezes i ocarinis auto ,sada zanima me koja je procedura uvoza tekstila ,uvozio bih tekstil iz Turske kupovao bih ga na veliko a potom kod nas u nekoliko butika prodavao .Zanima me prvo kakvu firmu treba registrovati da bih se mogao baviti uvozom i prodajom tekstila ,zatim koji papiri su sve potrebni da bi se uveze neka roba dali to ide preko speditera :dontunderstand: Znaci imam bas dosta pitanja naravno naci cu neku spediciju i racunovodju kod kojih cu se do detalja raspitati ali me zanima ako neko poznaje postupak da me uputi odakle da pocnem .Unapred hvala na bilo kakvim odgovorima .pozz

Neznam koju to robu ima ta Turska za butike ,a ako hoćeš pravu robu ona se ne kupuje kod turaka jer nema tu zarada .Morao bi da kupuješ na ogromne količine robe.Naj jevtinija varijanta Pančevo kod kineza pa to prodaji jer tu može nešto da se zaradi ,naravno biraš robu koju nemaju ovi pored tebe na pijaci.