tuzna

tiportoinafrica

Zainteresovan član
Poruka
167
vjerujem da imam najza*ebaniju kombinaciju horoskopa : rak a podznak devica.

jako sam emotivna,sve me pogadja,sve licno shvatam,ne umijem da iskazem sopstvene emocije,krijem se iza neke maske-kao ono-ja sam jaka,niko mi ne moze nishta..a ustvari sam...ma! nista me u zivotu ne zadovoljava..nicemu se ne radujem..

napominjem da sam odlican student..govorim 4 strana jezika..putovala sam..ali opet sam prazna..nemam decka..ne znam,ali niko me ne privlaci..drustvena sam,komunikativna,duhovita..ma,rekao bi neko,super..! a nije! i u sustini sam tuzna a ne znam zasto! sve nesto trazim a ne znam sto trazim..niti to nalazim..
ljudi misle da sam srecna..daleko sam ja..blago onome ko umije da zivi..

prije nekoliko godina nijesam bila ovakva..sad se stalno preispitujem,svega plasim,nikome ne vjerujem..jedine osobe koje me stvarno znaju su moji roditelji..
sta da radim ne znam.meni je najteze samoj sa sobom.tuzno.istina je.

Ti si definitivni nedoleceni psihopata,treba te zakonom zabraniti.Te tvoje savete,polazis od sebe naravno bi trebao da delis mami svojoj,kad vec tebi to pomaze...retardirani stvoru jadan si patetican!:-x
?:
da da i odseli se od roditelja...kad se odselis bices OK.

Nije čudno što se tako osećaš jer je Saturn tek izašao iz sazvežđa Raka a ti sigurno imaš i neku poziciju u Lavu [zvuci kao da ti je Saturn sada na Merkuru ili Veneri... :-( ] Ne birini previše - sve prolazi i sve se menja, nakon tako loših životnih faza život može biti samo puuuno lepši

Zaista, ostavi tačne podatke o datumu, satu i mestu rođenja da vidimo kada loš period prolazi

hvala što neko ima lijepu riječ.Ovaj pod "?" mi valja neke gluposti..kao da sam se ja obraćaja ljudima poput njega! nego..nemam ja vremena za to.

rodjena sam 28/06/1983 u 8:50 ujutru.Astrolog je rekao mojoj mami da sam devica podznak ali kad sam trazila na internetu ,nalazim lav.??

hvala svima koji su dobre volje

Khirona: