Turska rusi suverenitet Srbije!!!!

U pravu si,sam crven a ne zutocrven :mrgreen:

Ne mogu jer ne znam,a i ne zanima me.

Svojevremeno sam profesoru Miletu Iliću poklonio crvene šoljice i ceo niški SPS je pio kafu iz njih... Skoro sam mu poklonio opet...Ali sad malo različite uz reči, dok ste bili crveni , pili ste iz crvenih šoljica... Sad je vreme za ove...
images

:mrgreen:

Љајићу и Угљанину треба скинути имунитет због сепаратизма ... И послати их на 40 година робије ... Толико

Ma jesi li ti normalan, kakvog crnog separatizma pobogu? :hahaha:

Bože kakvih ljudi ima ovdje...javljaju se na pdf politiku, a ni ne znaju kako se zove najjača politička stranka u Srbiji. :rumenko:

Turski ambasador pomirio je Ljajica i Ugljanina,otvorivsi put za autonomiju Sandzaka,i stvaranje zelene transferzale.Islamske zemlje vec imaju spremne 2 milijarde evra za kupovinu srpskih kuca i nekretnina u sandzaku!! Pitanje je zasto Ankara ima veci uticaj na muslimane u Srbiji od Beograda????

A gde to pise..mislim ,ovo 2 milijarde jura i tako to..ili vi to po obicaju..ono sta ste sinoc sanjali....:think:

Pa vi ste za psihijatrijsko lijecenje.... Ne odgovara vam kad su Ugljanin i Ljajicu u sukob,narusava se mir u zemlji,stabilnost i tako dalje,sad kad se pomirise i resise konacno zajedno nesto da urade za najnerazvijenije opstine u zemlji,ne odgovara ni to,odmah izmisliste nekakav separatizam,zavjeru Islamskih zemalja,NATO-a,USA,i EU protiv Srbije i slicno...

Samo me zanima da li ce biti to secesionisticki region ako na primer Sandzacke opstine smeste u Uzicki region ....

I kako to Turska je narusila suverenitet Srbije ?

I da ... LINK

Turski ambasador pomirio je Ljajica i Ugljanina,otvorivsi put za autonomiju Sandzaka,i stvaranje zelene transferzale.Islamske zemlje vec imaju spremne 2 milijarde evra za kupovinu srpskih kuca i nekretnina u sandzaku!! Pitanje je zasto Ankara ima veci uticaj na muslimane u Srbiji od Beograda????
Зато што у БГ седе проевропске власти.