- Poruka
- 388.205
Na društvenoj mreži "Tik-tok" sve popularniji postaje jedan mračan izazov, u okviru kog đaci masovno slikaju kukaste krstove,
gde god da na njih naiđu, i objavljuju ih u viralnom prostoru cime popularišu ideologiju zbog koje su stradale desetine miliona ljudi
Da je ova društveno opasna igra postala hit, naročito se videlo na tzv. školskom danu, na Sajmu knjiga.
- U četvrtak je bio dan za školarce i primetili smo da đaci ne stariji od desetak godina masovno prilaze knjizi "Kultura u nacističkoj Nemačkoj" Majkla H. Kejtera, na čijem omotu je fotografija nacističke uniforme sa "svastikom" na rukavu. U pitanju je kapitalno delo, u kom je autor objasnio kako je Treći rajh kontrolisao kulturu i koristio je u propagandne svrhe. Bilo nam je čudno da to interesuje đake nižih razreda osnovne škole - kaže Vladimir Petrović, pisac i urednik "Akademske knjige".
Učenici bi u grupi prišli knjizi, slikali korice i pobegli. Kada je jedan od njih pokušao da skine omot, zaposleni su ga zaustavili i pitali zašto to radi.
Upravo on im je priznao postojanje "Tik-tok" izazova: slikaj "svastiku" i okači na mrežu!
Mnogi nisu čak ni svesni u šta su se upustili, već se povode za vršnjačkom grupom. To se posebno odnosi na mlađe đake, nezrele.
S druge strane, upravo je posle 14. godine teže sugerisati modele ponašanja drugačije od onih koje su već stekli.
Istoričar Milan Koljanin iz Memorijala Staro sajmište misli da bi se protiv neobaveštenosti đaka trebalo boriti boljim nastavnim materijalima, svedočenjima preživelih...
(novosti)
gde god da na njih naiđu, i objavljuju ih u viralnom prostoru cime popularišu ideologiju zbog koje su stradale desetine miliona ljudi
Da je ova društveno opasna igra postala hit, naročito se videlo na tzv. školskom danu, na Sajmu knjiga.
- U četvrtak je bio dan za školarce i primetili smo da đaci ne stariji od desetak godina masovno prilaze knjizi "Kultura u nacističkoj Nemačkoj" Majkla H. Kejtera, na čijem omotu je fotografija nacističke uniforme sa "svastikom" na rukavu. U pitanju je kapitalno delo, u kom je autor objasnio kako je Treći rajh kontrolisao kulturu i koristio je u propagandne svrhe. Bilo nam je čudno da to interesuje đake nižih razreda osnovne škole - kaže Vladimir Petrović, pisac i urednik "Akademske knjige".
Učenici bi u grupi prišli knjizi, slikali korice i pobegli. Kada je jedan od njih pokušao da skine omot, zaposleni su ga zaustavili i pitali zašto to radi.
Upravo on im je priznao postojanje "Tik-tok" izazova: slikaj "svastiku" i okači na mrežu!
Mnogi nisu čak ni svesni u šta su se upustili, već se povode za vršnjačkom grupom. To se posebno odnosi na mlađe đake, nezrele.
S druge strane, upravo je posle 14. godine teže sugerisati modele ponašanja drugačije od onih koje su već stekli.
Istoričar Milan Koljanin iz Memorijala Staro sajmište misli da bi se protiv neobaveštenosti đaka trebalo boriti boljim nastavnim materijalima, svedočenjima preživelih...
(novosti)