Telekom prodaja

Neko vreme se vec prica o prodaji telekom i izgleda kao sasvim ocita stvar koja ce se desiti mozda i ove godine.

Cemu onda http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/danas_saznaje_telekom_kupuje_dunav_banku.4.html?news_id=285439 kupovina banke.to mu nece podici vrednost .

Telekomu treba Dunav banka jer tu radi brat od bivseg direktora Telekoma (Mirko Petrovic) i preko te banke su se vrsile odredjene transakcije vezano za VOIP i jedini nacin da zastite da ne ispliva sve na videlo je da drze to pod svojom kontrolom. Ako iz EU saznaju sta rade vezano za VOIP/Drasko Petrovic/Jovan Radunovic da vrse terminaciju VOIP saobracaja u Srbiju trazice da se pohapse svi zivi. Cak su i TEOL (Telekom Republike Srpske) kupili samo da bi sprecili da neko radi terminaciju iz sveta preko Bosne u Srbiju.

Sve u svemu tezak drzavni kriminal iz koga se finansiraju stranke i "tajni drzavni projekti".
 
...i momci kada rasprodamo sve to što nam je preostalo,pa zar stvarno mislite da će nam od toga ojačati ekonomija i bdp...
...šta imaju hrvati od toga što su sve rasprodali i kada zarade u turističkoj sezoni par milijardi evra,jel znate gde novac ode..
...kod švaba i austrijanaca,oni su vlasnici svega,a da kazaćete imaju dobre auto-banove jeste istina da bi švabe mogle brže da stignu na more...
 
...i momci kada rasprodamo sve to što nam je preostalo,pa zar stvarno mislite da će nam od toga ojačati ekonomija i bdp...
...šta imaju hrvati od toga što su sve rasprodali i kada zarade u turističkoj sezoni par milijardi evra,jel znate gde novac ode..
...kod švaba i austrijanaca,oni su vlasnici svega,a da kazaćete imaju dobre auto-banove jeste istina da bi švabe mogle brže da stignu na more...

pogresno gledas na stvari. Ni jedna drzava u Evropi (ukljucujuci EU i non-EU) nema Telekom u drzavnom vlasnistvu. Dakle sve zemlje Evrope su prosle tranziciju sto se tice telekomunikacija iz socijalisticko/komunistickog upravljanja u neoliberalni kapitalizam. Samo Srbija nije. Drzava ne treba da se bavi "biznisom" vec da naplacuje poreze a biznis treba da ostavi privatnicima. Samo Srbija nema snage to da uradi i pored obecanja mnogih koji dodju na vlast niko to nije uspeo da sprovede upravo zbog kriminalnih veza iz proslosti koje ucenjuju sve i svakoga a pogotvo vezano za Telekom.

Bolnice, skole, telekom, eps, vodovod, sportska drustva....sve to mora i treba sto pre da bude privatizovano a taj novac staviti u drzavnu stednju i povecati sadasnji iznos od 10 milijardi deviznih rezerva barem na 15 a od ostatka vratiti postojece koje-kakve dugove koje imamo.
 
Telekomu treba Dunav banka jer tu radi brat od bivseg direktora Telekoma (Mirko Petrovic) i preko te banke su se vrsile odredjene transakcije vezano za VOI.
pade ti teorija u vodu, Mirko Petrovic nikad nije radio u Dunav banci, nakon sto je smenjen u Dunavu, bio je postavljen za savetnika u Dunav Re a godinu dana kasnije se zaposlio u Zavodu za izradu novcanica. Dunav place za njim, kad je odlazio Dunav je imao na racunu 180 miliona evra. ima hiljadu mana, ali je u 6 ujutro otkljucavao svoju kancelariju pre portira.

Po meni je sasvim ok prodati 49% Telekoma, Galenike, EPS-a, železare...
Po meni prodaja preduzeca koja su profitna kao sto je Telekom je cista greska. Taj Telekom puni nas budzet, ne dotira se iz budzeta, od poreza i doprinosa koje daje Telekom u budzet penzioneri dobijaju penzije. Sutra kad se proda, u budzetu drzave ce se osetiti velika rupa, jer ce profit Telekoma umesto u poresku kasu Srbije, odlaziti u poresku kasu neke strane drzave.
Treba privatizovati preduzeca koja su vise od 5 godina u problemima, koja imaju neresive probleme koji se mogu resiti samo ulaskom velikog kapitala. Problem je sto nijedan stranac nece kupiti EPS i zadrzati sve te kadrove, vec ce otpustati ljude, nase roditelje, nasu decu, a nece resiti problem finansijske prirode jer ce profit odlaziti iz Srbije.
Pri tom najgore je sto se nase kompanije prodaju EBRD-u po najavama... EBRD je preprodavac, i namerno se pre prodaje poslednji 2 godine ta preduzeca prikazuju kao gubitasi kako bi bili prodani po manjoj ceni, da bi ih EBRD kasnije lakse prodao i vise zaradio, a mi smo kolektivne budale pa gutamo pricu kako su odjednom posle 10 ili posle 60 godina neke kompanije gubitasi.
I kao da ce te kompanije koje kupe domace firme biti nesto pametne ' otpustis 50% ljudi i resen ti je finansijski problem!
 
...i momci kada rasprodamo sve to što nam je preostalo,pa zar stvarno mislite da će nam od toga ojačati ekonomija i bdp...
...šta imaju hrvati od toga što su sve rasprodali i kada zarade u turističkoj sezoni par milijardi evra,jel znate gde novac ode..
...kod švaba i austrijanaca,oni su vlasnici svega,a da kazaćete imaju dobre auto-banove jeste istina da bi švabe mogle brže da stignu na more...

Ojacace vlast i kupiti jos jedan mandat kod naroda.
 
pogresno gledas na stvari. Ni jedna drzava u Evropi (ukljucujuci EU i non-EU) nema Telekom u drzavnom vlasnistvu.

Причаш без везе Теленор је у већинском власништву Норвешке владе --> http://www.telenor.com/investors/major-shareholdings/
Држава треба да се бави бизнисом ако јој то доноси више пара или ако се ради о бизнису битном за функционисање државе - и то многе државе ЕУ раде, рецимо Француска држава је већински власник своје електропривреде итд. Једино што је битно у читавој приче је да се тиме баве ОДГОВОРНО, е то је оно што овде фали јер нико никад није ни за шта одговарао у Србија, па испада боље дати златне коке странцима на управљање да они извлаче профит а нама да остају мрвице од пореза, зато што су нам годинама на власти будале и пајаци без знања и школе, неспособни да створе било шта.
 
Причаш без везе Теленор је у већинском власништву Норвешке владе --> http://www.telenor.com/investors/major-shareholdings/
Држава треба да се бави бизнисом ако јој то доноси више пара или ако се ради о бизнису битном за функционисање државе - и то многе државе ЕУ раде, рецимо Француска држава је већински власник своје електропривреде итд. Једино што је битно у читавој приче је да се тиме баве ОДГОВОРНО, е то је оно што овде фали јер нико никад није ни за шта одговарао у Србија, па испада боље дати златне коке странцима на управљање да они извлаче профит а нама да остају мрвице од пореза, зато што су нам годинама на власти будале и пајаци без знања и школе, неспособни да створе било шта.

.
................tako da se nameće zaključak da kolega Novakovič priča ono za sta ga plaća gazda Hans.
 
Акционари у нашим предузећима могу бити и грађани Србије.

Акционари у нашим предузећима и јесу грађани Србије, ево ја још имам 5 акција НИС-а, а можда су легле и још неке од онда :D, можда имам и неку акцију Телекома или Аеродрома ... И шта то мења? Мањински акционар је небитан, он само може да профитира ако је већински акционар заиста то акционар који живи од успеха фирме - уколико већинском није стало до успеха мањински једино може да прода акције док још нешто вреде. Или не разумеш како тај систем функционише ил причаш без везе, без увреде.
 
pogresno gledas na stvari. Ni jedna drzava u Evropi (ukljucujuci EU i non-EU) nema Telekom u drzavnom vlasnistvu. Dakle sve zemlje Evrope su prosle tranziciju sto se tice telekomunikacija iz socijalisticko/komunistickog upravljanja u neoliberalni kapitalizam. Samo Srbija nije. Drzava ne treba da se bavi "biznisom" vec da naplacuje poreze a biznis treba da ostavi privatnicima. Samo Srbija nema snage to da uradi i pored obecanja mnogih koji dodju na vlast niko to nije uspeo da sprovede upravo zbog kriminalnih veza iz proslosti koje ucenjuju sve i svakoga a pogotvo vezano za Telekom.

Bolnice, skole, telekom, eps, vodovod, sportska drustva....sve to mora i treba sto pre da bude privatizovano a taj novac staviti u drzavnu stednju i povecati sadasnji iznos od 10 milijardi deviznih rezerva barem na 15 a od ostatka vratiti postojece koje-kakve dugove koje imamo.

Izvini ali moram ti reći,NE GOVORI NAPAMET.
KO je vlasnik TELENORA.
TELENOR je ako ne najveća onda u top 3 svetskih telekomunikacionih kompanija u Svetu.
Vlasnik telenora je NORWEŠKA DRŽAVA,da li apsolutni ili većinski to neznam, ali svakako javna reč ima presudni značaj u upravljanju tom kompanijom.


- - - - - - - - - -

U Norweškoj je preko 2e trećine privrede u vlasništvu države a Norwežani su UBEDLJIVO najbogatiji stanovnici Evrope i u top 3 u Svetu, ako ne računam ove sitne nemačke i francuske pašaluke tipa Monako i Lihtenštajn.
 
Neko vreme se vec prica o prodaji telekom i izgleda kao sasvim ocita stvar koja ce se desiti mozda i ove godine.

Cemu onda http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/danas_saznaje_telekom_kupuje_dunav_banku.4.html?news_id=285439 kupovina banke.to mu nece podici vrednost .
DIREKTNA DEMOKRATIJA I NOVI POLITIČKI SISTEM(u najkraćim crtama)
By Predrag Milica Jovanovic on Tuesday, May 7, 2013 at 6:48pm
DIREKTNA DEMOKRATIJA I NOVI POLITIČKI SISTEM(u najkraćim crtama)

-UKIDAJU SE SVE OKRUŽNE, REGIONALNE I POKRAJINSKE INSTITUCIJE(ne postoji OKRUŽNI SUD..., samo USTAVNI i LOKALNI-OPŠTINSKI... itd.).

-UKIDA SE GRO DRŽAVNIH INSTITUCIJA.
PRE SVEGA ONE KOJE SE BAVE RASPODELOM NOVCA, MATERIJALNIH DOBARA I MOĆI ŠIROM SRBIJE ali i mnoge druge.
RASPODELA PRETEŽNO POLAZI IZ: BEOGRADA, NOVOG SADA ALI I KRAGUJEVCA, NIŠA.

OSTAJU(NE UKIDAJU SE) SLEDEĆE FUNKCIJE DRŽAVE:
1.USTAV,
2.ZAKONODAVNA VLAST(novi zakoni i promena ustava moraju biti podržani sa minimalno 50% referendumskih glasova građana sa pravom glasa, koji su učestvovali na referendumu),
3.DRŽAVNE INSTITUCIJE ZA: POLITIČKU, EKONOMSKU, KULTURNU INTERAKCIJU SA INOSTRANSTVOM i DIJASPOROM,
4.USTAVNI SUD,
5.INSTITUCIJE PRILAGOĐENE SISTEMU SARADNJE I INTERAKCIJE SA INSTITUCIJAMA EVROPSKE UNIJE ali i RUSKE FEDERACIJE odnosno NARODNE REPUBLIKA KINE.

-FORMIRAJU SE LOKALNE SAMOUPRAVE-OPŠTINE OD PROSEČNO NEKIH 80-150 HILJADA LJUDI I PAR STOTINA KM KVADRATNIH POVRŠINE.
OPŠTINE KOJE PRIBLIŽNO ZADOVOLJAVAJU OVE USLOVE, OSTAĆE U SVOM PRVOBITNOM OBLIKU, OSTALE ĆE MORATI DA SE UJEDINJUJU ILI DELE.

-UKIDAJU SE POLITIČKE PARTIJE KAO INSTITUCIONALNO-ADMINISTRATIVNI ČINIOCI(kategorije) POLITIČKOG SIS
TEMA.

GRAĐANIMA NEĆE BITI ZABRANJENO DA SE UDRUŽUJU U POLITIČKOM DELOVANJU ALI TO UDRUŽENJE NEĆE IMATI NIKAKAV ADMINISTRATIVNI, INSTITUCIONALNI ZNAČAJ ZA DRŽAVU.
ŠTO ZNAČI DA ISTO NEĆE DOBITIJATI BILO KAKVE MEDIJSKE I MATERIJALNE POVLASTICE UOPŠTE PODRŠKU DRŽAVE,KAO ŠTO JE TO SLUČAJ SADA.

-RASPISUJU SE DIREKTNI IZBORI NA NIVOU NOVOSTVORENIH OPŠTINA.
DIREKTNI IZBORI, šta to praktično znači?.
Znači da više neće biti političkih partija kao predlagača kandidata, već će Petar Petrović na svom izbornom mestu POTPISATI IME i PREZIME nekog tj. BILO KOJEG od ČLANOVA IZBORNOG SPISKA SVOG IZBORNOG MESTA.
Da li će to biti njegov: komšija, kolega, rudar, čistačica u obližnjem domu zdravlja... NEBITNO.BITNO JE DA SE POTPISANO LICE NALAZI NA IZBORNOM SPISKU TOG IZBORNOG MESTA.
Dakle.SVI BIRAČI JEDNOG IZBORNOG MESTA su UJEDNO KANDIDATI KOJI SE BIRAJU.
NEMA VIŠE TOGA DA PARTIJE PREDLAŽU LJUDE koje MI, BIRAČI BIRAMO.PARTIJE SU SUVIŠAN POSREDNIK.SVI SMO KANDIDATI, SVAKO MOŽE DA SE BIRA, KO POBEDI I PRIHVATI FUNKCIJU, POSTAJE VLAST.

To.., KAKO ĆE BITI UREĐEN NAČIN IZBORA VLASTI NA NIVOU MESNIH ZAJEDNICA, OPŠTINE i DRŽAVE, KAKO ĆE SE POBEDNICI IZBORNIH MESTA KLASIFIKOVATI U DALJOJ SELEKCIJI ZA MESTA U VLASTI NA NIVOU MESNE ZAJEDNICE I OPŠTINE, OBJAŠNJENO JE TEXTOVIMA KOJI SE NALAZE NA OSTALIM LINKOVIMA KOJI SU POSTAVLJENI ISPOD I IZNAD LINKA OVOG TEXTA.

-NAKON IZBORA, FORMIRAJU SE JEDINSTVENE LISTE NA NIVOU OPŠTINE I MESNE ZAJEDNICE.KRITERIJUM ZA POREDAK NA LISTI JE PROCENAT OSVOJENIH GLASOVA KANDIDATA NA SVOM IZBORNOM MESTU.IMENA SA LISTE MESNE ZAJEDNICE SU PODSKUP IMENA SA LISTE ZA OPŠTINU.

PRVI SA LISTE NA NIVOU OPŠTINE KOJI PRIHVATI FUNKCIJU, POSTAJE PREDSEDNIK OPŠTINE.
NA ISTI NAČIN SE ODABIRAJU PREDSEDNICI POJEDINIH MESNIH ZAJEDNICA KOJE ČINE OPŠTINU.(dakle na osnovu liste na nivou odgovarajuće MESNE ZAJEDNICE).

IZABRANI PREDSEDNIK SAMOSTALNO SASTAVLJA SVOJU VLADU I POSTAVLJA DIREKTORE LOKALNIH JAVNIH PREDUZEĆA I INSTITUCIJA.

Najčešće primedbe javnosti dolaze upravo na ovaj deo. Primedbe se odnose na to da bi pojedinci i grupe mogli da zloupotrebe to što bi relativno mali broj glasova, nekada i par desetina ili stotina,mogao pojedincu da donese vlast na nivou mesne zajednice ili opštine. Zloupotrebe u smislu relativno lake kupovine glasova.
Naš odgovor na te primedbe biće dat u nekoliko crtica:

-postoji mogućnost da se vlast menja svakodnevno,tačnije, glasovi za izbor vlasti se svakodnevno, 8h na dan,365 dana u godini,sakupljaju u izbornim kancelarijama. Dakle, postoji mogućnost da se nelegalno izabrani kandidat ubrzo smeni. Nakon smene,nema novih izbora već se kandidat za vlast uzima sa gorenavedene jedinstvene liste kandidata, stoga podmitač neće moći da bira svog kandidata.

-u malim sredinama kao što su opštine i mesne zajednice, ljudi se međusobno znaju, stoga znaju i ko bi bio a ko ne, podoban da vrši funkciju vlasti, odnosno ko bi mogao da zloupotrebi vlast odnosno način izbora iste.

-s treće strane, vlast u sistemu NEPARTIJSKE DIREKTNE DEMOKRATIJE ima ulogu da realizuje referendumske odluke građana odnosno ih u neuporedivo manjoj meri nego do sada samostalno donosi.

-i u dosadašnjem sistemu, na isti način, podjednakom lakoćom, moguće je kupiti glasove mesnih i opštinskih vlasti, što se videćemo može preduprediti.
(Što je gore, u sadašnjem sistemu,za korupciju na državnom nivou, dovoljno je obratiti se na jednu ili par adresa,središte vladajuće političke partije, državni premijer,... dok je u NDDS to gotovo nemoguće jer odluke ne donosi jedan čovek ili partija već milioni ljudi. Njih je pojedinačno jako teško isplativo podkupiti).

-Ono što se ne može zadovoljiti sadašnjim sistemom je da građani direktnije zavise od samih sebe i svog glasa. Kao i to da svoju pogrešku u izboru mogu ODMAH,već sutra da isprave. Dakle, maxima."Kakav narod, takva vlast" će uz novi sistem biti potpuno relevantna.

-problema oko zloupotreba i turbulencija bilo bi samo u početku primene sistema. Vremenom bi se izkristalisala praksa i svest u gradjana da treba izabrati najboljeg, najkvalitetnijeg kandidata. Kada se jednom dođe do takvog kandidata, zbog neograničenosti mandata vlast se dugo neće menjati.
Neće biti skupih izbora koji se uvek završe formiranjem komplikovanih koalicija partija suprotnih političkih orijentacija, u suštini dolaze jedni te isti ljudi sa jedne ili druge strane istog.
Svaki društveni sistem se u manjoj ili većoj meri bazira na moralnim i stručnim kvalitetima onih koji vladaju kao i onih nad kojima se vlada, to je slučaj i sa ovim. Nemoguće je osmisliti efikasan sistem koji bi isključivao taj faktor.

-na kraju, izčitati sledeću stavku, ispod ove...

-U SLUČAJU DA NEKI POJEDINAC, ORGANIZACIJA ILI GRUPA LJUDI POKUŠA DA PODKUPI GRAĐANE KAKO BI GLASALI ZA ODREĐENOG KANDIDATA.
DONEĆE SE ZAKON PO KOME SVAKI GRAĐANIN MOŽE DA OSTVARI NOVČANU NAGRADU OD RECIMO 1.000.000,00+ DINARA AKO UZ VERODOSTOJAN DOKAZ PRIJAVI POKUŠAJ PODMIĆIVANJA.

PODMITAČ ĆE NARAVNO BITI SANKCIONISAN ZATVOROM OD 20 GODINA, BEZ MOGUĆNOSTI POMILOVANJA I BEZ MOGUĆNOSTI PLAĆANJA KAUCIJE.

TAKOĐE,PLATIĆE NOVČANU KAZNU U VREDNOSTI ONE KOJA JE ISPLAĆENA PRIJAVIOCU PREKRŠAJA.
U SLUČAJU DA TO NE URADI,PRISTUPA SE PROCENI I ZAPLENI IMOVINE PODMITAČA U VREDNOSTI NOVČANE KAZNE.

TEK U SLUČAJU DA NE POSEDUJE DOVOLJNO IMOVINE, PRISTUPA SE EKVIVALENTNOM PRODUŽENJU ZATVORSKE KAZNE.


-SVAKI PREDSEDNIK OPŠTINE NEĆE IMATI FIXAN MANDAT, VEĆ ĆE SE TO REŠITI NA SLEDEĆI NAČIN...

24h NAKON OBJAVE ZVANIČNIH REZULTATA IZBORA, GRADJANI ĆE MOĆI DA U POSEBNIM tzv. "IZBORNIM KANCELARIJAMA"(KOJE ĆE POSTOJATI U SVAKOJ recimo OPŠTINI, po jedna ili nekoliko)DAJU SVOJ POTPIS ZA SMENU BILO KOG ČLANA OPŠTINSKE VLASTI ILI RUKOVODIOCA JAVNE INSTITUCIJE, ODNOSNO JAVNOG PREDUZEĆA KOJE POSLUJE U ODGOVARAJUĆOJ OPŠTINI.

NA MESTO SMENJENOG PREDSEDNIKA OPŠTINE, DOLAZI SLEDEĆI SA JEDINSTVENE IZBORNE LISTE NA NIVOU OPŠTINE.

NA MESTO SMENJENOG ČINOVNIKA U JAVNIM INSTITUCIJAMA ILI PREDUZEĆIMA, NOVI KANDIDAT KOGA PREDLOŽI PREDSEDNIK OPŠTINE.

TAKVA PRAKSA PRAKTIKOVAĆE SE DOK SE NE DOĐE DO RECIMO 30% LISTE A ONDA SE IDE NA NOVE IZBORE.
NA TAJ NAČIN, NEĆE VIŠE BITI IZBORA SVAKOG ČASA I 30-50 MILIONA EVRA MANJE U BUDŽETU ZA SVAKE IZBORE.

GRAĐANI ĆE KAO I DO SADA MOĆI DA. PRIKUPLJANJEM 66% ZAKONSKI OVERENIH POTPISA INICIRAJU IMENOVANJE ODREĐENOG KANDIDATA ZA VLAST ZA ODREĐENU FUNKCIJU KOJA SE ODNOSI NA NIVO MESNE ZAJEDNICE ILI OPŠTINE(66% OD UKUPNOG BROJA GLASAČA SA PRAVOM GLASA U MESNOJ ZAJEDNICI ODNOSNO OPŠTINI).

ZAPOSLENI U IZBORNIM KANCELARIJAMA BIĆE ZAKONOM OBAVEZNI DA U TOKU SVOG RADNOG VREMENA STAVE GRAĐANIMA NA UVID KNJIGE U KOJIMA SE POTPISI SAKUPLJAJU.

U SLUČAJU DA TO NE URADE ODNOSNO SE UTVRDE MALVERZACIJE SA SKUPLJENIM POTPISIMA, SNOSICE DRAS TIČNE ZATVORSKE I FINANSIJSKE SANKCIJE BEZ OBZIRA NA POČINIOCA KRIVIČNOG DELA.

MESTO SAKUPLJAČA POTPISA BIĆE PLAĆENO IZNOSOM TADAŠNJE TRENUTNE ČETVOROSTRUKE PROSEČNE NET O ZARADE U SRBIJI.

NA NIVOU MESNIH ZAJEDNICA BIĆE UVEDENA NOVA INSTITUCIJA,TZV. GRADJANSKA(NARODNA) MESNA SKUPTŠINA. PREDSEDNIK ISTE BICE PREDSEDNIK MESNE ZAJEDNICE. CLANOVI SKUPSTINE SU SVI PUNOLETNI GRADJANI ODGOVARAJUCE MESNE ZAJEDNICE. FUNKCIJA MESNE SKUPSTINE BICE DISKUSIJA I IZJASNJAVANJE GRADJANA O RASPODELI NOVCA,PITANJIMA I PROBLEMIMA KOJI SE ODNOSE NA NJIHOVU MESNU ZAJEDNICU.

-NOVAC KOJI SE UBERE NA TERITORIJI NEKE OPŠTINE, OSTAJE NA TERITORIJI ISTE I STOJI NA RASPOLAGANJU DIREKTNO IZABRANIM LOKALNIM VLASTIMA, TJ. GRAĐANIMA.

-50% MANJE SIROMAŠNIH OPŠTINA U SRBIJI(pa i KOSOVU i METOHIJI, pošto neće više biti adm. granica) BIĆE DUŽNO DA SE ODREKNE DO 30% SVOG BUDŽETA U KORIST ISPOMOĆI MEĐU OPŠTINAMA(U KORIST DRUGIH 50% OPŠTINA) ALI I FUNKCIONISANJA GORENAVEDENIH FUNKCIJA DRŽAVNOG APARATA.

-PREDSEDNICI OPŠTINA ĆE IMATI 100% ODREŠENE RUKE DA U IME DRŽAVE RASPOLAŽU SVIM MATERIJALNIM DOBRIMA U VLASNIŠTVU DRŽAVE NA TERITORIJI SVOJE OPŠTINE.
 
-POSTOJAĆE 2 POLICIJE. OPŠTIUNSKA, POD KONTROLOM PREDSEDNIKA OPŠTINE(saobraćajni red, lokalni kriminal) i DRŽAVNA, 300 PUTA JAČA I BROJNIJA OD BILO KOJE OPŠTINSKE(kriminal koji prevazilazi okvire pojedine opštine, čuvanje granica i poštovanje ustava R.SRBIJE).

-PREDSEDNICI OPŠTINA SU UJEDNO POSLANICI U DRŽAVNOJ SKUPŠTINI(dakle iz svake opštine po 1-an poslanik) U OKVIRU KOJE ĆE RASPRAVLJATI I ODLUČIVATI O SPOLJNOJ I UNUTRAŠNJOJ POLITICI, ODNOSNO MEĐUOPŠTINSKIM INFRASTRUKTURNIM I DRUGIM PROJEKTIMA.
U SKUPŠTINI IH MOGU MENJATI NJIHOVI PODPREDSEDNICI KAO I LJUDI KOJE NAKON SVOG IZBORA NA F-ju PREDSEDNICI OPSTINA OVLASTE tj. PRIJAVE DRZAVNOJ SKUPSTINI.

OD SKUPŠTINSKIH POSLANIKA ĆE BITI FORMIRANA TELA KOJA ĆE SE BAVITI POJEDINIM FUNKCIJAMA DRŽAVNOG APARATA DOK ĆE OSTATAK FUNKCIONERA PREOSTALIH DRŽAVNIH INSTITUCIJA BIRATI AKTUELNI PREMIJER ZEMLJE.
PREMIJERA ZEMLJE BIRAĆE POSLANICI SKUPŠTINE MEĐUSOBNO.
PREMIJERA ZEMLJE MOĆI ĆE DA SMENE ISKLJUČIVO GRAĐANI SVOJIM POTPISIMA U IZBORNIM KANCELARIJAMA SVOG MESTA.

PODACI IZ MESNIH IZBORNIH KANCELARIJA ĆE SAVREMENOM TEHNOLOGIJOM BITI SVAKODNEVNO SAKUPLJANI U CENTRALNU BAZU PODATAKA.

-JEDNA OD ULOGA DRŽAVNOG APARATA BIĆE KOORDINACIJA U RASPODELI MEĐU-OPŠTINSKE POMOĆI KAO I ARBITRAŽA U MEĐU-OPŠTINSKOJ INTERAKCIJI.(npr. Ako rukovodioci dveju opština ne mogu u zakonskom roku da se dogovore kroz čiju opštinu će prolaziti put koji treba da se gradi. Država stupa na scenu i presuđuje na obostranu korist).
ŠTA ZNAČI KOORDINACIJA DRŽAVE U RASPODELI MEĐUOPŠTINSKE POMOĆI ?.ZNAČI DA ĆE SE NA POČETKU SVAKE GODINE FORMIRATI ALGORITAM PO KOME ĆE SE VRŠITI ISPOMOĆ OPŠTINA. FINANSIJSKU POMOĆ OPŠTI
NE ĆE DIREKTNO UPLAĆIVATI JEDNA DRUGOJ BEZ POSREDNIŠTVA DRŽAVNOG APARATA.

-PROJEKAT INSTALACIJE GORENAVEDENOG KONCEPTA DIREKTNE DEMOKRATIJE ODVIJACE SE PREKO OPSTINA PILOT PROJEKATA. TACNIJE, BICE ODABRANA JEDNA OPSTINA GDE CE BITI REALIZOVANO GORENAVEDENO. NAKON 5 GODINA, BICE RASPISAN REFERENDUM U OPSTINI GDE CE SE GRADJANI IZJASNITI O DALJEM (NE)OPSTANKU DIREKTNE DEMOKRATIJE U NJIHOVOJ OPSTINI.AKO REZULTATI REFERENDUMA BUDU POZITIVNI, ICI CE SE NA NOVE OPSTINE SA PRIMENOM D.D., U SUPROTNOM,POVRAT AK OPSTINE NA PRETHODNI SISTEM.

Napomena, ovo je samo početak, temelj novog sistema, polazna osnova. Otvorena za sve dobronamerne sugestije i eventualne izmene.Izmena i prilagodjavanja ce biti i u toku implementacije gorenavedenih teoretskih projekata u praksu.

LINKOVI:
https://www.facebook.com/groups/nepartijskaDDuSrbiji/files/
 

Back
Top