Stimulacija za loše

Danas, na upisu u narednu godinu na faksultetu, gomila tupadzija koji su jedva prosli listu da bi uopste prisli fakultetu, hvalili su se kako su od svojih "roditelja, rodjaka..." dobili nove aparate, mobilne, monitore, kompove i gomilu drugih "sitnica" zato sto su uspeli da upisu godinu!
Uspela sam godinu da upisem na keca (ne hvalim se, tako je jednostavno, ucila sam i nema tu sta), a nisam dobila nista kao znak neke pohvale, osim naravno reci "Bravo"!
Navikli su da dajem najbolje rezultate i sve se to zavrsavalo sa "Bravo, samo tako nastavi".
Mozda je detinjasto (ali svi smo mi u dusi deca), ali sam pocela da razmisljam o tome, sta bi bilo da sam ja losiji student, ranije ucenik koga roditelji i ostala rodbina nagradjuju zato sto je uspeo jedva da se progura.
Pa se ja tu pitam, ko bolje prolazi?
Mlada sam i ne znam da li ce mi se kroz zivot vratiti sav trud ili ce i dalje biti na snazi ona cuvena recenica "Sve je preko veze" i "Zaposlice te tvoj tata".
Vezu nemam, imam samo glavu koju koristim da bi sto vise naucila i unapredila znanje i jaku volju naravno.

Plasi me sve to sto se desava oko nas. Nezaposleni, ocajni, bez zdravstvenih ili sa bednim platama od 20000 dinara.
Nije lako savladati programiranje i biti medju prvima u toj ludnici u borbi za opstanak na budzetu (jer naravno godina kosta kao 5 ovih plata od po 20000 din.)
Nadam se da ce se trud isplatiti, jer ne bih volela da radim bilo sta da bih prezivela.
Posle se pitaju zasto mladi beze u inostranstvo. Zato sto tupavci imaju vezu i bas zbog toga je sve tako kako je.

jooooj, kako sad da ti kazem a da te ne razocaram...
vidim da smo iz slicne struke, i ja sam bila u slicnoj poziciji pre par meseci, pa jednostavno moram da kazem: