Шта тренутно радиш? 15

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.
vazno da te ne pogadjaju rupe u vlastitom znanju
vezano za temu o kojoj raspravljas
odatle valjda i hrabrost da interpretiras tudje stavove tako bahato
Odakle tebi ideja da ja interpretiram tudje stavove?
Ovo je moj stav i pricam u svoje ime.
Valjda imam pravo na to,kao i ti.
I nista u mojim rijecima nije bahato.
Bahato je tvoje izvrtanje teza i prenosenje price na drugu temu.
Da li se slucajno udaljismo od ustaskih zlocina i dodjosmo do "najveceg zlocinca" Svetog Save?
Ovim zavrsavam raspravu,oduzela mi je vec mnogo vremena,jer vidim da nema svrhe.
 
kakvog spina?
ti kapiras da je citava mentalna situacija u koju smo kolektivno zapali sada zapravo spin
i to spin lika kojeg organski ne podnosis
sto ne znaci da film s ovom tematikom nije trebalo odavno snimiti, ali takvom filmu ne treba ovakav pokrovitelj, niti ce ga to pokroviteljstvo oprati
koga briga ko je pokrovitelj?
mene i slicne meni svakako ne, niti taj isti moze i jedan jedini politicki poen da ubire od nas, tako da i to potenciranje na njemu kao i uporno potenciranje da je film, u kome apsolutno nijedan dogadjaj nije fikcija, nacionalisticki i da raspiruje mrznju, takodje smatram spinom
 
koga briga ko je pokrovitelj?
mene i slicne meni svakako ne, niti taj isti moze i jedan jedini politicki poen da ubire od nas, tako da i to potenciranje na njemu kao i uporno potenciranje da je film, u kome apsolutno nijedan dogadjaj nije fikcija, nacionalisticki i da raspiruje mrznju, takodje smatram spinom

film jos nisam pogledala, nisam bila u stanju
i to upravo zato sto ne mislim da je fikcija
al znas kako - meni to stvar cini jos gorom
bukvalno je upregnuo istinu u svoju masinu
tako da bi mi lakse palo da jeste fikcija
ostaje nada da ce taj film prezivjeti njegovo pokroviteljstvo, a hoce ako jeste uradjen kako treba
 
Odakle tebi ideja da ja interpretiram tudje stavove?
Ovo je moj stav i pricam u svoje ime.
Valjda imam pravo na to,kao i ti.
I nista u mojim rijecima nije bahato.
Bahato je tvoje izvrtanje teza i prenosenje price na drugu temu.
Da li se slucajno udaljismo od ustaskih zlocina i dodjosmo do "najveceg zlocinca" Svetog Save?
Ovim zavrsavam raspravu,oduzela mi je vec mnogo vremena,jer vidim da nema svrhe.

pa evo sad to upravo radis
ko je rekao da je rastko nemanjic najveci zlocinac?
 
film jos nisam pogledala, nisam bila u stanju
i to upravo zato sto ne mislim da je fikcija
al znas kako - meni to stvar cini jos gorom
bukvalno je upregnuo istinu u svoju masinu
tako da bi mi lakse palo da jeste fikcija
ostaje nada da ce taj film prezivjeti njegovo pokroviteljstvo, a hoce ako jeste uradjen kako treba
pa znas kako, uopste taj film ne vezujem za njega vec jedino za istinu
 
a ako cemo da pisemo o svestenstvu, mozemo prvo i o najvecem zlocincu medju njima


Uoči 61. obljetnice smrti blaženog kardinala Alojzija Stepinca, u ponedjeljak, 8. veljače 2021., Hrvatsko katoličko sveučilište zaprimilo je od Ministarstva znanosti i obrazovanja suglasnost za korištenje dokumentarnoga filma Stepinac: Kardinal i njegova savjest, scenaristice i redateljice Višnje Starešina, nastalog u koprodukciji Interfilma i Hrvatskog katoličkog sveučilišta, u odgojno-obrazovne svrhe i odobrenje tematskog planiranja u svrhu izvođenja nastave u srednjim školama.

U svom dopisu Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske ističe kako je, shodno proceduri, suglasnost izdalo na temelju stručnog mišljenja Agencije za odgoj i obrazovanje te preporučuje srednjim školama u Republici Hrvatskoj uporabu i korištenje „dokumentarnog filma Stepinac – Kardinal i njegova savjest kao i tematsko planiranje u svrhu izvođenja nastave jer je život i djelo kardinala Alojzija Stepinca svijetli primjer današnjoj mladeži, tražiteljima istine i moralnih uzora“.

„Za 61. obljetnicu smrti blaženog kardinala Alojzija Stepinca nismo mogli ni zamisliti ljepši dar Providnosti. Plod je to višemjesečnog rada na nastavnim materijalima i usuglašavanju s Ministarstvom znanosti i obrazovanja. Unatoč preprekama, došli smo do krajnjeg cilja: zagrebački nadbiskup blaženi Alojzije kard. Stepinac, njegov život i djelovanje, njegova borba za ljudski život bez obzira na vjeru, rasu i naciju, ušao je u kurikulum nastave povijesti za srednje škole. Zahvaljujemo Ministarstvu znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske na izdanoj suglasnosti. Do sada se u udžbenicima povijesti nadbiskupa Stepinca spominjalo u razdoblju poraća samo usputno, bez ulaženja u važnost njegova lika i djela. Ovom inicijativom mijenja se pristup poučavanju i postiže se nova paradigma: ističe se da je zagrebački nadbiskup kardinal Stepinac važan čimbenik u hrvatskom društvu od početaka njegovog djelovanja pa sve do smrti. Vjerujemo da će učenici prepoznati vrijednost kulturnog nasljeđa, etičnost različitosti, promicanje tolerancije i identiteta koje je zastupao blaženi Alojzije. Nadamo se također da će i profesori povijesti, kao i drugih predmeta za koje je razrađen način uporabe dokumentarnog filma, prepoznati važnost ove teme i uključiti je u svoj izvedbeni plan.“- istaknuo je rektor Hrvatskog katoličkog sveučilišta prof. dr. sc. Željko Tanjić.

Nastavni materijal izradile su predavačica na Odjelu za povijest Vjera Brković i magistra povijesti Marta Petrić.

Tematsko se planiranje nastavnicima u izvedbi preporučuje u trajanju od 2 školska sata (blok sat) za prirodoslovno-matematičke, jezične, prirodoslovne i klasične te opće gimnazije. Učenici će na temelju rada u obradi teme u dokumentarnom filmu moći prosuđivati međusobne odnose različitih društvenih skupina te dinamiku društvenih promjena u Hrvatskoj, Europi i svijetu u prvoj polovici 20. stoljeća. Tijekom nastave analizirat će se utjecaj totalitarnih režima na ljudska prava u prošlosti na primjerima iz Hrvatske i svijeta kao i multikulturalnost na hrvatskom prostoru za vrijeme Drugog svjetskog rata te u poslijeratno doba. Nakon prosudbe moralnih pitanja zločina, stradanja, progona, holokausta i drugih zločina protiv čovječnosti, od učenika se očekuje da aktivno sudjeluju u promicanju i obrani ljudskih prava. Analizom života i djela nadbiskupa Alojzija Stepinca, učenici će prosuditi i vrednovati stvarna obilježja totalitarnih sustava tijekom i nakon Drugog svjetskog rata i njihovo djelovanje na pojedinca i društvo te njegovu svakodnevicu.

http://historiografija.hr/?p=24963
 
pa znas kako, uopste taj film ne vezujem za njega vec jedino za istinu

nije pitanje za sta ga ti vezujes
vec ko jeste i zasto odobrio sredstva za taj film
sto ne cini film manje bitnim, tako da...ako jeste bitan prezivjece i tu kontroverzu
a u ime istine je snimljen i jasenovac, zafranovicev, 83., koji jeste dokumentarni film
pitanje je zasto nije snimljen jos neki igrani film
samo, nesto ne mislim ni da je ovaj bilo lako snimiti
upravo zbog dogadjaja kojima se bavi
ako masi ljudi treba hrabrosti da ga uopce pogledaju, kako li je bilo ekipi koja ga je snimila
 
Poslednja izmena:
a ako cemo da pisemo o svestenstvu, mozemo prvo i o najvecem zlocincu medju njima


Uoči 61. obljetnice smrti blaženog kardinala Alojzija Stepinca, u ponedjeljak, 8. veljače 2021., Hrvatsko katoličko sveučilište zaprimilo je od Ministarstva znanosti i obrazovanja suglasnost za korištenje dokumentarnoga filma Stepinac: Kardinal i njegova savjest, scenaristice i redateljice Višnje Starešina, nastalog u koprodukciji Interfilma i Hrvatskog katoličkog sveučilišta, u odgojno-obrazovne svrhe i odobrenje tematskog planiranja u svrhu izvođenja nastave u srednjim školama.

U svom dopisu Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske ističe kako je, shodno proceduri, suglasnost izdalo na temelju stručnog mišljenja Agencije za odgoj i obrazovanje te preporučuje srednjim školama u Republici Hrvatskoj uporabu i korištenje „dokumentarnog filma Stepinac – Kardinal i njegova savjest kao i tematsko planiranje u svrhu izvođenja nastave jer je život i djelo kardinala Alojzija Stepinca svijetli primjer današnjoj mladeži, tražiteljima istine i moralnih uzora“.

„Za 61. obljetnicu smrti blaženog kardinala Alojzija Stepinca nismo mogli ni zamisliti ljepši dar Providnosti. Plod je to višemjesečnog rada na nastavnim materijalima i usuglašavanju s Ministarstvom znanosti i obrazovanja. Unatoč preprekama, došli smo do krajnjeg cilja: zagrebački nadbiskup blaženi Alojzije kard. Stepinac, njegov život i djelovanje, njegova borba za ljudski život bez obzira na vjeru, rasu i naciju, ušao je u kurikulum nastave povijesti za srednje škole. Zahvaljujemo Ministarstvu znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske na izdanoj suglasnosti. Do sada se u udžbenicima povijesti nadbiskupa Stepinca spominjalo u razdoblju poraća samo usputno, bez ulaženja u važnost njegova lika i djela. Ovom inicijativom mijenja se pristup poučavanju i postiže se nova paradigma: ističe se da je zagrebački nadbiskup kardinal Stepinac važan čimbenik u hrvatskom društvu od početaka njegovog djelovanja pa sve do smrti. Vjerujemo da će učenici prepoznati vrijednost kulturnog nasljeđa, etičnost različitosti, promicanje tolerancije i identiteta koje je zastupao blaženi Alojzije. Nadamo se također da će i profesori povijesti, kao i drugih predmeta za koje je razrađen način uporabe dokumentarnog filma, prepoznati važnost ove teme i uključiti je u svoj izvedbeni plan.“- istaknuo je rektor Hrvatskog katoličkog sveučilišta prof. dr. sc. Željko Tanjić.

Nastavni materijal izradile su predavačica na Odjelu za povijest Vjera Brković i magistra povijesti Marta Petrić.

Tematsko se planiranje nastavnicima u izvedbi preporučuje u trajanju od 2 školska sata (blok sat) za prirodoslovno-matematičke, jezične, prirodoslovne i klasične te opće gimnazije. Učenici će na temelju rada u obradi teme u dokumentarnom filmu moći prosuđivati međusobne odnose različitih društvenih skupina te dinamiku društvenih promjena u Hrvatskoj, Europi i svijetu u prvoj polovici 20. stoljeća. Tijekom nastave analizirat će se utjecaj totalitarnih režima na ljudska prava u prošlosti na primjerima iz Hrvatske i svijeta kao i multikulturalnost na hrvatskom prostoru za vrijeme Drugog svjetskog rata te u poslijeratno doba. Nakon prosudbe moralnih pitanja zločina, stradanja, progona, holokausta i drugih zločina protiv čovječnosti, od učenika se očekuje da aktivno sudjeluju u promicanju i obrani ljudskih prava. Analizom života i djela nadbiskupa Alojzija Stepinca, učenici će prosuditi i vrednovati stvarna obilježja totalitarnih sustava tijekom i nakon Drugog svjetskog rata i njihovo djelovanje na pojedinca i društvo te njegovu svakodnevicu.

http://historiografija.hr/?p=24963
pa nije on jedini
mile budak je uvrsten u lektiru
jos devedestih...knjizevnik
ja sjedila u prvoj klupi i crtala male kukaste krizeve oko teksta u citanci
nastavnik se nije usudio ni da me prozove da radim analizu teksta...nakon rasprave o aralici
kao sto me ni za kukaste krizeve nije pitao otkud tu, niti sto su mi sveske cirilicom pisane
 
nije pitanje za sta ga ti vezujes
vec ko jeste i zasto odobrio sredstva za taj film
sto ne cini film manje bitnim, tako da...ako jeste bitan prezivjece i tu kontroverzu
a u ime istine je snimljen i jasenovac, zafranovicev, 83., koji jeste dokumentarni film
pitanje je zasto nije snimljen jos neki igrani film samo, nesto ne mislim ni da je ovaj bilo lako snimiti
upravo zbog dogadjaja kojima se bavi
ako masi ljudi treba hrabrosti da ga uopce pogledaju, kako li je bilo ekipi koja ga je snimila
ovo je poenta, film je jako bitan, totalno je nebitno ko je pokrovitelj

a Zafranovic je zbog toga cime se bavio morao i da emigrira
 
ovo je poenta, film je jako bitan, totalno je nebitno ko je pokrovitelj

a Zafranovic je zbog toga cime se bavio morao i da emigrira

zato i kazem da ce film ako jeste bitan prezivjeti to pokroviteljstvo
al da je pokusaj najdrskijeg spina u pitanju...jeste;
u glavi prosjecnog glasaca covjek koji stvara vakcine iz vazduha, ohrabruje snimanje ovakvog filma i slicno...pa vladat ce dok god mu se vlada : (
 
zato i kazem da ce film ako jeste bitan prezivjeti to pokroviteljstvo
al da je pokusaj najdrskijeg spina u pitanju...jeste;
u glavi prosjecnog glasaca covjek koji stvara vakcine iz vazduha, ohrabruje snimanje ovakvog filma i slicno...pa vladat ce dok god mu se vlada : (
mjok, dokle god misle da im on licno daje plate i penzije, dotle ce da vlada
 
pa sve je to dio istog narativa
on upravo transcenduje obicnog politicara i prelazi u mitsku figuru
i nije to pitanje plata i penzija vec balansiranja izmedju najdubljih emocija i titranja patologijama
on to radi izvrsno, sve dugmice stisce bez greske
ali sve to sto on radi ne ponistava da se ovo desilo, tako da je on i dalje nebitan oko ove price
 
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Back
Top