Šta trenutno radiš ? 10

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.
Trebalo bi da bude 4 odeljenja

U drugoj skoli ce biti svega dva
S tim da deca na madjarskom imaju jedno a bice ih 5-oro
I za njih moze odeljenje da se odobri a ovamo ako ne nakupe 91 dete za 4 odeljenja jedan ucitelj dobija otkaz
Srbijooooo

U pa vi ste još i dobri... To bi znaćilo 20-tak učenika po odeljenju, što je skroz u redu. U Bg je norma 25 učenika minum da bi se oformilo odeljenje (može i manje ako imaš inkluzivno dete)...
 
Ako ima jedno/dva odeljenja što bi se i mučili da testiraju. I ovako to ne služi ničemu. Još kad ti direktor kaže da ispunjavaš želje roditelja, ja čak tu decu nisam ni testirala, baš me briga.
da
ja sam dobila informaciju da psiholog nema nikakvog uticaja na formiranje odeljenja vise i da treba da dodjes sa zeljom kod koje uciteljice hoces

i onda sam pocela da biram uciteljicu i osetila se poprilicno lose dok sam to radila jer taj posao definitivno psiholog moze da uradi bolje od mene, sto sam vise razmisljala bilo je gore

onda sam opet proverila i opet mi je receno da nije pametno da ne trazim uciteljicu jer svi traze i onda se deca rodtelja koja se nisu izjasnila smestaju tamo gde ima mesta, tj kod uciteljica koje je najmanje roditelja trazilo, sto opet ne mora biti nuzno lose, ali da to nije onako kako treba da bude..

sve u svemu samo te slude, ono sto je interesantno je da na testiranju niko nije pitao koju uciteljicu hocemo , kako ovo grozozo zvuci hbt (a svi su rekli da ce pitati i da obavezno kazem) i testiranje je trajalo 45 min sigurno (sto znaci da su radili nesto, nisu samo otaljali) i meni sada to uliva poverenje da ce psiholog ipak uraditi posao kako treba i da def necu traziti nista
 
Sa inkuzijom su takvu papazjaniju napravili, da bi ih trebalo streljati.
ne vidim problem sa inkulzijom sve dok dete ima potrebne intelektualne sposobnosti da prati nastavu.

i pre su u odeljenjima bila deca sa nekim bolestima i nije bilo nikavog problema (i mi smo u odeljenju jos onomad sto bi se reklo :) ) imali drugara koji je prelezao deciju paralizu i vidljivo je bio hendikepiran ali mu to nije pravilo nikakav problem da zavrsi sa svima nama razrede, doduse nije bio odlican ali je sasvim lepo radio i ucio i sta je najbitnije ...mi smo tog drugara gledali kao sebi ravnog.
nego je inkluzlija fensi naziv koji je nastao zbog potrebe politicke korektnosti..poenta je da sve vise postajemo drustvo forme a ne sustine i da se pre nije ni gledalo da li je neko bolestan ili nije ..polagali su se testovi da li si sposoan da pratis nastavu i ako jesi nema tu ovakav si i onakav si..niko ni ne gleda na tebe kao na bolesnog...a sad kad je sve po formi politicki korektno iteklako se gleda i odmerava
 
ne vidim problem sa inkulzijom sve dok dete ima potrebne intelektualne sposobnosti da prati nastavu.

i pre su u odeljenjima bila deca sa nekim bolestima i nije bilo nikavog problema (i mi smo u odeljenju jos onomad sto bi se reklo :) ) imali drugara koji je prelezao deciju paralizu i vidljivo je bio hendikepiran ali mu to nije pravilo nikakav problem da zavrsi sa svima nama razrede, doduse nije bio odlican ali je sasvim lepo radio i ucio.
nego je inkluzlija fensi naziv koji je nastao zbog potrebe politicke korektnosti..poenta je da sve vise postajemo drustvo forme a ne sustine i da se pre nije ni gledalo da li je neko bolestan ili nije ..polagali su se testovi da li si sposoan da pratis nastavu i ako jesi nema tu ovakav si i onakav si..niko ni ne gleda na tebe kao na bolesnog...a sad kad je sve po formi politicki korektno iteklako se gleda i odmerava.

Ovo dete što si naveo može da prati nastavu jer mu je intelekt očuvan.
Naši genijalci su došli na ideju da redovnu nastavu pohadjaju deca koja bi inače išla u specijalne škole, deca sa koja su granični slučajevi intelektualne zaostalosi (i niže), sa Daunovim sindromom, autistična itd... Pri tom, upravo ovo što si rekao da je bitna forma, umesto da zaposle defektologe u redovnim školama, oni su obučili učiteljice na seminarima i posle se čude što kod istih imaju otpor. Ok je da učiteljica bude upoznata sa oblikom sindroma/bolesti, ali ona ne može niti zna da primenjuje defektološki tretman. Dalje, čak i sa prilagodjenim programom, neka deca i dalje ne mogu da isprate ritam redovne škole i koče celo odeljenje. Samo stvaraju nepotrebnu frustraciju i muče decu.
Ok, neka inkuzivna deca budu na nastavi sa zdravom decom, ali onim predmetima gde će imati koristi i gde se nastavna tema može prilagoditi tako da svi učestvuju.
 
Ovo dete što si naveo može da prati nastavu jer mu je intelekt očuvan.
Naši genijalci su došli na ideju da redovnu nastavu pohadjaju deca koja bi inače išla u specijalne škole, deca sa koja su granični slučajevi intelektualne zaostalosi (i niže), sa Daunovim sindromom, autistična itd... Pri tom, upravo ovo što si rekao da je bitna forma, umesto da zaposle defektologe u redovnim školama, oni su obučili učiteljice na seminarima i posle se čude što kod istih imaju otpor. Ok je da učiteljica bude upoznata sa oblikom sindroma/bolesti, ali ona ne može niti zna da primenjuje defektološki tretman. Dalje, čak i sa prilagodjenim programom, neka deca i dalje ne mogu da isprate ritam redovne škole i koče celo odeljenje. Samo stvaraju nepotrebnu frustraciju i muče decu.
Ok, neka inkuzivna deca budu na nastavi sa zdravom decom, ali onim predmetima gde će imati koristi i gde se nastavna tema može prilagoditi tako da svi učestvuju.
zato sam te i pitao malopre o kakvom se testu radi..ja se secam da se u moje vreme polagao test inteligencije..odnosno test sa kojim su procenjivali da li imas intelektualni kapacitet da pratis nastavu i ako padnes taj test ili cekas godinu dana pa sledece godine ponovo ili ides u specijalnu skolu..
tako bi trebali i sad da bude.
 
zato sam te i pitao malopre o kakvom se testu radi..ja se secam da se u moje vreme polagao test inteligencije..odnosno test sa kojim su procenjivali da li imas intelektualni kapacitet da pratis nastavu i ako padnes taj test ili cekas godinu dana pa sledece godine ponovo ili ides u specijalnu skolu..
tako bi trebali i sad da bude.

Nije to test inteligencije ni tada bio, nešto si pobrkao. Testovi inteligencije su nešto drugo.
Ovde se radi o testu zrelosti za upis u školu. Jedan deo testa je prilagodjeni test inteligencije, ali više logičkih sposobnosti (koje su samo jedan aspekt inteligencije) nego IQ-a kao takvog. Ostali deo testa više liči na test opste kulture, ispituju se prostorni odnosi, da li je dete usvojilo pojmove koje bi do sedme godine već trebalo da zna (da razlikuje boje, na primer). Na osnovu rezultata testa i uzrasta deteta imaš sklau po kojoj se procenjuje da li je dete zrelo za upis ili ne. Ranije je upis mogao da se odloži, sa da ne može. Upisuju sve živo.
Ovo je opis ukratko.
 
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Back
Top