Quantcast

Sta predlazete posle treninga...?

fresh&clean

Ističe se
Poruka
2.234
Ne opterećuje stomak. Lako se vari, do 30min.
Svi izolati srutke ili Whey protein, sadrže od 77%-82% čistog proteina, ugljenih hidrata2%-3%, zavisno do proizvođačai 0% masti.
To mogu da koriste i devojke, samo manje količine, ali posle vežbanje ili pre spavanja. Zavisi.
Određeni proteini sadrže i 2%-3% glutamina, tako da omogućava brzu sintezu proteina u mišiće.
Netreba se plašiti, svaki lekar će to dozvoliti, jel se surutka koristi za čišćenje organizma i obnavlja ćelije.Daje se neuhranjenoj deci. Samo je ova obrađena, nema masti....idt. i u prahu je, sa raznim aromama.
 

fresh&clean

Ističe se
Poruka
2.234
Ovde je priča posle treninga, a i gde može da se nabaci mišićna masa sa 25g mericom proteina, za muškarce i manje za devojke. Pa to je smešno. Kada pravi vežbači unose oko 300g proteina, što u prahu, što ishranom, a profesionalci i do 800g.
Pa je neunosim više od 250g, to je smešno.
Dovoljno da održavam, a imam 98kg
 

boris0230

Aktivan član
Poruka
1.583
Nemam nista protiv unosa proteina. Verujem u staru izreku "Ako zelis da budes velik, moras jesti na veliko" (postoje slicne varijacije) medjutim sto se tice profesionalaca 100% je sigurno da ne bih trebalo da se ugledamo na njih, jer moj, tvoj ili bilo ciji organizam na ovoj planeti nije nikada bio namenjen da koristi 800g proteina na dan. Podrzavam protein i sve sto ide sa njim (amino, bcaa) medjutim mislim da je bitnije koliko organizam iskoristi od svega toga. Zato mozda je bolji izbor amino? Ali opet, zavisi koji su ciljevi :)
Sto se tice proteina, nekima je problem cena. Posto je toliko popularan danas u svetu sporta, cena bih trebala da ide dole a ono ide gore.
 

fresh&clean

Ističe se
Poruka
2.234
Još nešto sam zaboravio da kažem.
Za devojke i mogu muškarci, voćni jogurt.
U poslednje vreme je rađeno istraživanje i kod nas, na dif-u, gde je dokazano da voćni jogurti, pomažu telu da se oporavi posle treninga, jer sadrži dosta vitamina. Netreba preterivati jel nije skroz dijetalno. Ali ako trenirate 3-- puta nedeljno možete uvek uneti posle treninga. Ima nekoliko proizvođača, sada je na vama da odaberete.
 

boris0230

Aktivan član
Poruka
1.583
Znas kako, kalorije NISU bitne. Ljudi su opsednuti brojanjem kalorija, koliko unesu i istrose. Medjutim postoje neke stvari koje ne realizuju.

Recimo ako bi individualac koji broji kalorije pojeo 1 kg banana, ili 2 cokoladice sad logicno bi bilo da banane imaju vise kalorija nego male cokoladice zar ne?

Ali pogledaj ovako, banane se veoma brzo absorbuju, to su stovarista enzima i nutricija. I organizam ce BRZE iskoristiti i svariti banane nego cokoladice, u to mogu da se kladim ;)

[Kada neko kaze banane svi odmah pomisle da je to kaloricno i da goji, sto uopste nije istina. Fazon je u tome sto je veoma tesko biti debeo u vocnoj ishrani, a drugi razlog jeste zato sto banane (kao i svako voce) imaju enzime koji mnogo pomazu varenju]

Drugo, rekao sam da nisu sve kalorije iste. Sta tacno mislim pod tim?
Pa lepo, kalorije iz banane i kalorije iz cokolade nisu iste.
Kad pojedes cokoladu vecina toga ode u salo, ne dobijes nikakve nutricije zauzvrat + kvari kosti, zube, problemi sa secerom u krvi itd. Medjutim od banane dobijes brzo varenje, brz unos energije, vitamina i minerala, i naravno najvaznijih enzima.

Ne vredi brojanje kalorija, to je beskorisno. Opet iz gore razloga koje sam nabrojao a to su: Da nikada neces znati koliko je organizam iskoristio kalorija nakon sto ih uneses. Mozete samo imati priblizan broj (ako budete imali srece) inace cak i brojenjem mozes doci do promasaja, zavisi od apsorbcije.

Jogurt je dobra hrana koja se moze koristiti u ishrani.
U svakim slucajevima se pokazalo da je prirodni proizvod bolji (recimo sirovo mleko je bolje od cokoladnog).
Sareni tj vocni jogurt verovatno ima neke dodatke za ukus ako nema onda jos bolje. Jer stvarno ne znam kako se proizvodi, niti me zanima.
Ne bi bilo lose da procitas sastojke, ako ima secera dodatog onda se bolje drzi obicnog kvalitetnog.
 

gazela

Veoma poznat
Poruka
10.256
To mi je palo na pamet, ali je dosla zima i ja sam zaboravila na to...Najbolje je cele tresnje, visnje ili jagode u niskokalorican jogurt...Dobro da ste me podsetili...
Ne treba mi ni secer, ni med za to. Suvo grozdje jedem kad mi se previse jedu slatkisi ili sam premorena...
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.