Saveti u vezi kupovine za pocetnika (point and shoot vs DSLR)

Lollol

Poznat
Poruka
9.450
Ovako, bavim se web dizajnom, a fotografisanje mi je trenutno hobi, ali zbog prirode posla mozda cu morati u buducnosti da nabavim bolji fotoaparat (ne neko cudoviste, posto mi je budzet do 300 EUR).

Zanimaju me par stvari u vezi point and shoot i DSLR fotoaparata.
Ocigledno DSLR je bolji, brzi, veci kvalitet slike, ali ima li DSLR neke troskove, tipa kupovina novog objektiva, tela ili sl? Pitam ovo jer sam totatlni pocetnik, pa me zanima da li se neki od tih delova vremenom "pohabaju" pa kvalitet slike postane losiji, i da li kupovina DSLR-a sa sobom nosi neka buduca ulaganja u odrzavanje?

Jos jedno amatersko pitanje, da li se objektiv na DSLR moze rotirati ili bar neki njegovi delovi i sta se time podesava, fokus ili nesto drugo?

Poslednje pitanje, zbog prirode mog posla, koji mi uredjaj preporucujete? Prednost imaju DSLR, mada cisto sumnjam da se neki moze naci ispod 300 EUR.

Vidi ovako-DLR zahteva dalje ulaganje ako kontash da fotkas nesto zahtevnije-sport u zatvorenom prostorutj.pod vestackim svetlom, enterijer, a ako ces da fotkas nesto onako, every-day,sve moze sa nekim osrednjim objektivom...s jedne strane kazme Ti DSLR jeste bure bez dna ali opet...Eto npr da uzmes polovan DSLR tipa D70s-D80 sa 18-70 objektivom i bog da Te vidi bre...treba Ti memorijska kartica ili dve i 1+1 baterija...dobro neka torba moze i manja za start...
Poenata je u toem da moj Nikon DSLR star 6 godina sa 6 Mpix ima po svakom kriterijum bolju fotku negoli Fuji F70 sa 10 Mpix i 10x optickim zoom-om...pazi kad je neuporedivo