"Republika Srpska pliva u novcu!!!"

klikk:
kakve veze ima tko sam ja??
Bit je u tome što napišem a još je bitnije da je to istina.
A tako je jer sam to čuo od profesora koji predaje na temu goriva i maziva...
Valjda on čovjek zna nešto o tome 8-)

zakon može biti odličan ali on sam po sebi ne smanjuje količinu sumpora i ostalih štetnih tvari iz nafte!
I još bitnije je dali se tih zakona rafinerije pridržavaju :idea:

Ето мало да вас информишем, рафинерији нафте су била потребна нека улагања и реконструкција, која захтјевају одређено вријеме, те ће у тома релативно краћем периоду рафинерија да производи лошије гориво. Када се погони доведу на одређен стандард онда ће рафинерија производити нафту потребног квалитета и по стандардима. А што се тиче продаје саме рафинерије, а и других пројеката стварно се све ради плански, квалитено и прорачунато, јер вјерујте ми рафинерију Брод готово да нико није хтио да је купи (дугови, застарјела...), а Додик је прода најбољем партнеру који сигурно има интерес, новац и ресурсе да је постави на ноге, а још смо добили и одличну лову.

И да... заборавих Телеком Србије који је направио одличан посао, јер је ушао на тржиште које има преко 4 милиона становника, а од свега смо и ми из РС профитирали.

Зна Додик шта ради.

svetolik trpkovic:
kome god da je otisla rafinerija to je prijatno iznenadjenje jer konacno je dosla neka industrija u RS da naprave neku proizvodnju a ne samo da seku drvece kao u istocnoj Bosni i Podrinju na svakom cosku pilane jedina privredna grana koja funkcionise je seca drveca .

Кад то рече, сјетих се једног познаника који спомену да ако ништа ми бар имамо дрва на извоз. Е да смо паметни па да као Швеђани стекнемо богатство на њима али... :(