Razlika cene izmedju dva litara koka kole i dve flase od po litar

Pakleni7

Početnik
Poruka
2
Cao drugari, preba mi vasa strucna pomoc. Dobio sam od profesora jednu mozgalicu predmet ekonomika je upitanju. ovako pitanje glasi zasto je flasa koka kole od dva litara jeftinija od dve flase od po litar. uz to da zanemarimo bilo kakve cene kostanja ambalaze i transporta?! :D ja mislim da je to da bi se sto vise prodavalo sto veca kolicina kada sam to rekao rekao je da trebam da obrazlozim mada sta znam sta da kazem... pa da cujem vasa misljenja drugari... zasto je to tako? :D

To je zato sto se bolje prodaje roba istog kvaliteta po nizoj ceni.Ljudi najpre kupuju ocima,pa tek onda gledaju tu istu stvar kroz cenu.Visok kvalitet proizvoda+jeftinija cena( nego kod konkurencije )=vise prodatih jedinica tj.veca zarada;dakle sto dalje prouzrokuje vecu potraznju na koju se mora odgovoriti vecom proizvodnjom.To je stari trgovacki,,trik" koji ide pod ruku zajedno sa ovim navedenim znanjem,a spada pod poznavanje psihologije kupca.Mi smo svi skloni pravljenju zaliha,takva smo ziva vrsta,jos iz vremena spavanja i skrivanja po spiljama.Skloniji smo kolicini,vise nego kvalitetu.Onaj ko zna tu staru istinu i doda svom proizvodu kvalitet i konkurentnu cenu-taj i nema cega da se plasi.

У примеру је интересантнија обрнута рачуница.

Људи су спремни да плате већу маржу на мало паковање, ако се оно покаже као практично, него кад морају да купе већу количину.
Ne,ljude zanima veca kolicina vise od marze.Kolicinski nas zanima vise nego kvalitet,cena i ostalo.Kolicina pod br.1 pa sve ostalo.Naravno,ima nas koji vise obracamo paznju na kvalitet,ali kolicina neceg sto treba da kupimo je pod br.1.To je podsvesno,kao osecaj gladi li pospanost.